روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

برای دخترم روشا

سالگرد مادر شدنم.....

1392/4/11 12:48
نویسنده : مامان مری
1,589 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی نازم

دختر 4 ساله ی من ...

تمام بود و نبودم...

جانانم....

دردانه ی من ....

فرشته ی نازم امروز 4 ساله که زمینی شدی....

زمینی شدنت مبارک ....خوش اومدی عزیزم....

دخترم دخترم دخترم....خوشحالم از دختر بودنت...

نمیدونم با چه جمله ایی ازت تشکر کنم برای وجود داشتنت....

نمیدونم چه جوری و با چه جمله ایی بهت بگم دوستت دارم...

دخترکم...جان و تنم.....نازنینم...روشای من...ممنونم که من را مادر کردی....

سالگرد مادر شدنم مبارک:)))))))))))))

پسندها (4)

نظرات (27)

مدرسه ی مامان ها
11 تیر 92 14:40
سلام مامان عزیز

به به چه روز خوبی

ما هم این روز رو به شما و روشا جون که داره کم کم خانومی میشه برا خودش تبریک میگیم و امیدواریم سال های سال با عزت و سربلندی زندگی خوب و شادی رو در کنار هم داشته باشید




سلاااااااااااااام وای چه جالب همین الان براتون نظر گذاشتم که بیاید خلاقیتهای روشا رو ببینید ...چه جالب که خودتون زودتر بهمون سر زدید

ممنونم...
از تبریکتون هم تشکر میکنم و منم امیدوارم که همینطور باشه
مامان پریسا
11 تیر 92 23:18
سلام مامان روشا جون.
تبریک میگم ایشالله روشا جون همیشه سلامت باشه و زیر سایه ی مامان و بابا 120 ساله بشه.

خیلی خوشحالم که از نزدیک با شما اشنا شدم ....
و در روز به این خوبی اومدم.
مبارک باشه عزیزم.


سلام مامانی ممنون از تبریکتون...باعث خوشحالی ما هم هست عزیزم
کیانا ومامان
12 تیر 92 20:05
صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست
بودنت مبارک...روشای نازنینم
منو کیانا خیلی دوست داریم وهزاران هزار آرزوی خوب رو در این لحظه از خدای مهربون برای تو وخونواده نازنینت آرزومندیم...


مرسی خاله جون ماهم شما و کیانا جون خیلی دوست داریم @-}--@-}--
مامان رهام
14 تیر 92 13:26
سلام مریم جون ببخشید من شرمنده شدم ولی به جون رهام یادم بود ده تیر تولد روشاجونه یادم تو یکی از پستا نوشته بودی همش فک میکنه ده تیره و باید کیک بگیریدیه همچین چیزی ولی قشنگ یادم بود می خواستم مسیج بدم هفت تیرتولد بابای رهام بودگفتم سه روزه دیگه تولد روشاجونه نمی دونم چی شد فراموش کردم حتی تولد معین پسرخالمم ده تیر اونو هم فراموش کردم خیییییییییلی ببخشید...روشاجونم تولدت مبارک 1000تابوس واسه دخملی خوشگلم


سلام عزیز دلم این حرفا چیه گلم...ممنون از تبریکت
مهسا
15 تیر 92 11:27
سلام مریم جون مثل همیشه زیبا نوشتی
روشای عزیزم تولدت مبارک



فدات بشم عزیزم ممنون از لطفت
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 تیر 92 12:31
دوست گلم ما برگشتیم
سلام و صد تا سلام
دلم براتون تنگ شده بود.
1. توی یک پست دلیل غیبت 4 ماهه را خواهم نوشت.
2. تک تک پست هایی را که نخوندم را حتما مطالعه می کنم.
3. خودم هم حداقل 10 تا پست دارم که همه آماده است و فقط باید آنها را آپلود کنم پس به ما هم سر بزنید.
4. الان دخترم با کد 463 در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم به دخترم رای بدهید کافی کد 463 را به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.


دوستون دارم زیاد زیاد زیاد
منتظر دیدار شما در وبلاگمون هستیم.



چشم عزیزم حتما"
نگین
15 تیر 92 12:48
سلام صمیمانه تبریکات من رو هم هرچند با تاخیر پذیرا باشید انشااله تولد 120 سالگیش رو جشن بگیرید


ممنون از شما
مدرسه ی مامان ها
15 تیر 92 21:33
آره برای خودمون هم جالب بود
دل به دل راه داره دیگه ;-)



مرجان مامان اران
17 تیر 92 3:00
اخی فدات شمممممممم تولدت میارک خوشگللمممممم ببخشید دیر اومدممم
ایشالا تولد 120 سالگیتو جشن بگیرییییییییییییییییییی


مرسی خاله مرجان
ستاره زندگی
19 تیر 92 12:42
تولدت مبارک عزیز دل مامان بابا

مادر شدن شما مامان مهربون هم مبارک

پس عکسهای تولد کجاست؟


مرسی عزیزم منتظر عکسهای آتلیه هستم ...در اولین فرصت میذارم
ستاره زندگی
19 تیر 92 12:43
معنی جمله زیر در ماه رمضان کامل معنا میشود
ساحل دلت را به خدا بسپار ، خودش قشنگ ترین قایق را برایت می فرستد . . .
ماه بخشش گناهان بر شما مبارک

التماس دعا


مرسی عزیزم خیلی زیبا بود...برای شما هم مبارک
مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 16:53
سلام عزیزم تووبلاگمون ختم بزرگ برگزارکردیم که فقط 6جزءدیگه مونده که این ختم هرسه دهه ماه مبارک برگزلرمیشه خوشحال میشم شماهم شرکت کنیدتاازثوبش بهره ببرید
اگه جوابتون مثبتتونمه پس بیایدوبم ازاون 6جز مونده یکی روانتخاب کنیتابه نامتون ثبت بشه مهلت تموم کردن د.راول تا10ماه مبارک رمضان هست که همون روز ختم گرفته میشه ودرودومش روز بعدش شروع میشه
منتظرتونیم


چشم عزیزم
مامان نوژا
22 تیر 92 10:53
تولدت مبارک خوشکل من


مرسی
مامان وندا
26 تیر 92 17:27
سلام مریم جون خوبی،عزیزم ببخشید نگرانتون کردم یه چند وقت پست عقب مونده داشتم بعدم کامپیوتر نداشتم ببین چی میشه حالا سه ماهی عقبم،زود زود آپ میکنم،نیستم اما بیادتون هستم


سلام دوست خوبم...خداروشکر باشه گلم منتظرم...
مدرسه ی مامان ها
29 تیر 92 19:26
سلام مامان عزیز
طاعات و عباداتتون قبول
خواستیم باز هم از حضور همیشگی شما توی مدرسه تشکر کنیم


سلام ممنون از لطفتون
طاعات شما هم قبول
ستاره زندگی
29 تیر 92 22:27






ستاره زندگی
7 مرداد 92 21:37
در این شبها التماس دعا


محتاجیم به دعا

مامان رهام
8 مرداد 92 13:50
سلام مریم جون خوبی عزیزم....سالگرد مامان شدنت مبارک خانومی


مرسی عزیزم
مامان رهام
8 مرداد 92 13:50
مریم جون من مسیجم دادم رمز پستاتو ندارم


بهت اس میدم...من مسیجی بهم نرسید عزیزم
مامی سویل
9 مرداد 92 16:48
روشا جان تولدت مبارک ایشالله که1200ساله شی
میشه به ما هم لمز بدین البته اگه ممکنه؟


ممنون عزیزم حتما" گلم خوشحال میشم
رها
11 مرداد 92 23:48
الهی من بگردم
زنده باشه روشا کوچولوی زیبای ما
حقا که تشکرهات بجا بود مامان مری عزیز
ایشالا که کنار هم شاد و سلامت باشید
مبارکت باشه خاله ای


فدای تو بشم رها جون
مادر سامان
15 مرداد 92 8:29
سلام مریم جون عزیزم، منم سالگرد مادر شدن ترو تبریک میگم به فکرت هستم روشای من رو هم ببوس.


سلام دوست خوبم ممنون از محبتت عزیزم
شبنم
20 مرداد 92 12:09
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
ارمغان
21 مرداد 92 10:05
با تاخیر مبارک باشه


مرسی
مامان نوژا
21 مرداد 92 10:47
سلام مریم جون مبارک باشه تولد روشا خانومی


سلام عزیزم ممنون از لطفت گلم
علیرضا
30 شهریور 92 18:11
کاش منم مادری مثل شما داشتم انقد مهربون و دلسوز که از ته دلش بچشو دوسش داره ایکاش


همه ی مامانها مهربون هستند علیرضا خان...
علیرضا
30 شهریور 92 18:27
خوشبحالش که مادری مث شما داره که حتی تا ثانیه های عمرشو تو وبلاگش گذاشته
روشا جان
4سالو2ماهو23روزو11ساعتو29دقیقه و10ثانیه ات مبارک



ممنون از شما