روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

برای دخترم روشا

از شیر گرفتن

1390/2/8 1:38
نویسنده : مامان مری
511 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی عصبی ام و استرس دارم آخه باید دیگه از شیر بگیرمت

نمیدونم چیکار کنم هر روز میگم از فردا ولی دوباره دلم نمیاد  چند روزی

میشه که از نظر روانی باهات کار میکنم تا میمی میخوای بخوری اولش 

میگی روشا بزرگ شده خانم شده می می  دیگه نخوریم نی نی

باید می می بخوره روشا غذا بخوره...ولی بعد دوباره می می

میخوردی آخه شما خیلی می می دوست داری راستش خودمم

دلم نمیاد دلم واسه ی نگاهات حالت چشمات که توی چشمام 

نگاه میکردی و با تمام وجودم احساس میکردم داری ازم تشکر میکنی

که خوشمزه ترین غذای دنیا رو میخوری میدونی عزیزم این لحظه ها

فقط مال من و شما بود  هیچ وقت نگاهای قشنگت از جلوی چشمام

نمیره بازم به خاطر این لحظه های قشنگی که به مامان دادی ازت

ممنونم عشقم

یه روز میخواستی می می بخوری منم گفتم می می مال نی نیه

شما بزرگ شدی  یه دفع دیدم صداتو لوس کردی گفتی روشا نی نی

شده خودتو چسبوندی بهم انقدر اونروز خندیدم شما هم تا تونستی

می می خوردی هیچ وقت کار اونروزت حالت صدات فراموشم نمیشه

الان که دارم اینارو مینویسم بغض دارم دوستت دارم عزیزم و از خدا

میخوام که به جفتمون صبر بده

                         عاشقتم     

                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ati & bahar
19 شهریور 90 22:49
che ghadr naze


ممنونم عزیزم