روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

برای دخترم روشا

پدر عاشقتم

1390/2/11 2:39
نویسنده : مامان مری
776 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز         

سوگلم ٩ماهه که بودی میتونستی بگی بابا ١٤ ماهت بود که به بابا میگفتی امیر ١٨ ماهت که شد میگفتی امیر جون والانم یک ماهیه امیر جونو پدر صدا میزنی

                              niniweblog.com niniweblog.com  

خیلی زود سلام کردن را یاد گرفتی پدر دوست داشت وقتی میاد خونه شما بیدار باشی و به استقبالش بری

میخوام بدونی که پدرت مثل تمام پدرهای دنیا خیلی زحمت میکشه که من و شما در آرامش باشیم

niniweblog.com

وقتی تازه به دنیا اومده بودی پدر هر کاری برای شما میکرد شمارو میشست پوشک میکرد حمام میکرد کلی ماساژ میداد اگه شبا من بیدار بودم پدر هم پا به پای من بیدار بود

دوست دارم اینارو بدونی و همیشه احترامشو نگه داری چون دست و دلبازترین مهربان ترین با صفاترین پدر دنیارو داری

niniweblog.com

میدونم وقتی بزرگ شدی راحت میتونی بهش تکیه کنی و سنگ صبور هم باشید

                             niniweblog.comniniweblog.com

منم از این فرصت استفاده میکنم و از تمام زحمتاش تشکر میکنم که توی این مدت که شما به دنیا اومدی پا به پای من بود وبا تمام مشکلات صبوری کرد چون خیلی وقتا من کم می آوردم و پدر بود که من را دلداری میداد 

                       دوستتون دارم

                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)