روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای دخترم روشا

22ماه روشا و می می

1390/2/25 1:07
نویسنده : مامان مری
597 بازدید
اشتراک گذاری

                     

همه ی زندگی من روشا جان!

نمیدونم نمیخوام باور کنم یا نمیتونم باور کنم که شما دیگه می می نمیخوری آخه یه مدت طولانی وقتی گرسنه میشدی وقتی از یه چیز ناراحت میشدی وقتی بد خواب میشدی می می مامانی تمام پناه شما بود

                           

 منم همیشه با آغوش باز بهت می می میدادم تا آروم بشی پستونک بهت ندادم همیشه دوست داشتم شما شیر بخوری حتی شبها اگه چند بارم بیدار میشدم باز خوشحال بودم که شکمت خالی نباشه و فقط مک نزنی

البته روزهایی که داشتم از شیر میگرفتمت بهت پستونک دادم چون احساس کردم با مک زدن آروم میشی ولی خودت بعد از چند روز دیگه پستونکم نخوردی

                           

داری واسه خودت خانوم میشی داری مستقل میشی باورش برام سخته اون نی نی کوچولو که حتی میترسیدم دست به پاهای ظریفش بزنم دیگه بزرگ شده

                             

خیلی بهت وابسته شدم اینو دوست دارم ولی باید کنترلش کنم تا هردومون اذیت نشیم

                       

خدایا ممنونم که گذاشتی مادر بودن را تجربه کنم

به امید اینکه منم به شکرانه ی لطفی که در حقم کردی

بتونم امانتدار خوبی باشم  

 روشا می می نمیخوره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان كيانا
26 اردیبهشت 90 8:28
سلام به روشا گلي ومامانش...چقدر جالب لباس روشا جون مثل لباس كياناست....دوتاييمون خوش سليقه هستيما


سلام عزیزم راست میگی ...قربون جفتشون بشم
تینا
26 اردیبهشت 90 12:04
بازم می می !


هووووووووووووووووووووم یکی باید منو آروم کنه فکر کنم من بیشتر اذیت شدم!!!
مادر سامان
26 اردیبهشت 90 20:27
سلام عزیزم
باید بدونی برای انجام دادن هر کاری فقط و فقط اول کار سخت و مشکل است پس از چیزی نترس
قبل از اینکه کدها رو دست بزنی یک بک آپ از کد های قالب بگیر که داشته باشی
و همیشه تغییراتی را که انجام دادی رو باید بدونی کجا بوده و حالت اولیه آن جه جوری بوده
که به قول خودت اگه خراب کاری شد بتونی اونو به حالت اولیه بر گر دونی

مرسی از لطفت که انقدر دلسوزانه راهنماییم میکنی