روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

برای دخترم روشا

عروسی آخر سال89

1390/2/6 12:38
نویسنده : مامان مری
498 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای آخر سال ما هم مثل همه کلی کار داشتیم هر روز بیرون بودیم من شلوغی و هیجان آخر سال را خیلی دوست دارم شما هم که عاشق بیرون رفتن بودی خیلی بد عادت شدی بعد از ظهر که میشد با اون زبون شیرینت میگفتی پالتو بپوش بریم دد

                   

niniweblog.com

 

دو روز قبل از عید عروسی دعوت شدیم من هم از فرصت استفاده کردم رفتیم آتلیه با هم عکس گرفتیم برای وبت

                          سلام به همه ی دوستای وبلاگیم         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

تینا
3 اردیبهشت 90 16:06
اونروز خونه تون وقت نکردم عکساتونو ببینم ...
قشنگه ...
راستی تو که از مهمون نوازیه من گله داشتی خودت سنگ تموم گذاشتی ... این روزا معرفت و دوستی هم تاریخ مصرف داره !!!


مامان ابوالفظل
4 اردیبهشت 90 18:53
مامان روشا جون خودت خوشگلی ها. امیدوارم دخترتم شبیه خودت شه
به وبلاگ منم خواستی سر بزن همون که اسمش قشنگ ترین وبلاگ برای قشنگ ترین پسر دنیاست
خوشحال میشم از آشناییت








شما لطف داری خانوم حتما" عزیزم