روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

برای دخترم روشا

جشن تولد فرشته ی ما....

1391/4/12 1:54
نویسنده : مامان مری
895 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی ما!

دختر قشنگم اومدم برات از جشنت بنویسم سعی میکنم بیشتر برات عکس بذارم و کمتر توضیح بدم چون لحظه به لحظه ی تولدتو داری!

از شب قبل که مشغول تزیین خونه و درست کردن گیفتاییم...

 کیسه های گیفت کار دست خاله مریه..مرسی مریم جون... 

عکسای روز تولد....

پذیرایی شامل شربت و میوه و پف فیل و اسنک  ....

وشامل انواع نوشیدنی گرم  به صورت سلف سرویس برای کسانی که اهلش بودن که خیلی  هم مورد استقبال قرار گرفت!

و اما شام...برای شام رفتیم طباخی که همیشه ازش غذا میگیریم سفارش جوجه و کباب بدیم که گفت شنبه بعداز ظهر پخت ندارن و چون صبح شنبه رفتیم برای سفارش هیچ کار دیگه ایی ازمون بر نمیاد جز اینکه از کبابی که ازش کباب میخریم سفارش کباب دادیم و خودم برنج پختم ..ببخش گلکم که غذا یه نوع شد...خیلی ناخواسته بود !بماند که من چقدر حرص خوردم......

برای کیک هم همینطور با اینکه این دومین جایی بود که رفتیم برای سفارش کیک وقول داد صورت کیتی رو قشنگ در بیاره این شکلی شد ولی طعمش بی نظیر بود مامانم...

چیزی که برام خیلی مهمه این بود که بهت خیلی خوش گذشت ازاول تا آخر مجلس پا به پای همه میرقصیدی و خسته نمیشدی ..فقط بعضی وقتا تو بغل می اومدی و میخواستی برقصی

و اما هدایا....قسمت خوش تولد....اول تشکرازهمه به خاطر لطفی که به دخملی داشتن و شرمندمون کردن همه چی تو کادوهات بود ...پول و طلاو لباس و عروسک و اسکوترو....

اما از اونجایی که عاشق کفشی !هدیه دایی سعید که کفش بود خیلی نظرتو جلب کرد و همینطور اسکوتر چون تا الان نداشتی و برات جذاب بود و یه هدیه ایی که برای من خیلی ارزشمند بود عروسکی بود که مامان آریا (مصی جونم) برات از تهران پستش کرده بود و دوروز قبل تولدت به دستت رسد و خیلی دوستش داری.... 

مامانی رو هم شرمنده کرده بودن و برام هدیه فرستادن...مرسی خاله مصی مهربون..اینم اون عروسک خوشگل

و اما در نهایت مامانی !یه مقوای کوچیک برای یادگاری نوشتن مهمونا درست کردم..البته این رو از مامان کیانای نازم یاد گرفتم و خیلی از اینکار خوشم اومدو حسابی مهمونا به وجد اومدن و صفی بود برای نوشتن یادگاری واسه ی شما...

نهایتا" عسلم... برای تشکر از مهمونا و برای اینکه یه یادگاری کوچیک ازتولد ٣سالگیت داشته باشن  این یادبودارو باهم به مهمونا دادیم

 

اینجاهم دیگه خیلی خوابت میادولی همش میخوای از جشنت حرف بزنی..مامان میگه روشا بهت خوش گذشت با یه لبخند رضایت بخش میگی بله خیلی خوب بود مامانی خیلی رقصیدم

پرنسسم روز تولدت بهترین اخلاقی که میتونستی داشته باشی رو داشتی ...به هدیه هات دست نمیزدی ..بد اخلاقی نمیکردی و فقط میخواستی برقصی...یه بار گفتی این کادویی که نی نی آورده ماله خودشه...گفتم نه برای شما آورده...با خوشحالی گفتی مرسی چه نی نی خوبیه که برام کادو اورده...

خوشحالم که روز دنیایی شدنت هم به تو و هم به همه ی کسانی که اینجا بودن خوش گذشت ...همه شادو خندون فقط پدرجون و مادرجونی بعضی وقتا چشمشمون اشکی میشد و به خاطر شما سعی میکردن خودشون رو کنترل کنن...مطمئنم که دایی علی هم پیشمون بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان وندا
12 تیر 91 1:52
چه تولد قشنگی دست مامانی درد نکنه، همه ی کادوهات مبارکت باشه عروسک خاله قسمت یادگاری نوشتنه خیلی جالب بود


سلام گلم ممنون...خیلی حتما" اینکارو برای وندای نازم بکن
سمانه(مامان محمدرهام)
12 تیر 91 3:38
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککککککک

الهی 120ساله شی وهمیشه سالم وشاد باشی عزیزم


مرسی گم سلامت باشی
مريم
12 تیر 91 9:57
تولد روشا جونم مثله خودش عالی بود. همه چی عالی و با سلیقه. ان شاالله هزار ساله باشی گل خاله. حیف که نتونستم پیشت باشم.


فدات شم گلم ...حیف!!!
مامان زهرا
12 تیر 91 11:00
روشا جون باز هم تولدت مبارک

دست مامان مری جون هم درد نکنه
خیلی زحمت کشیدید
همه چیز خوب و عالی بود حتی یک نوع شام ( من عاشق کباب کوبیده هستم )



سلام ممنون از لطفت گلم....راستی کدوم کشور ساکنی؟

اسمتون رو نمیدونم!!!

مامان زهرا
12 تیر 91 11:01
راستی من هم کلی از جشن شما ایده گرفتم و دوست دارم در مراسم دخترم از اون استفاده کنم
با اجازه شما


حتما" عزیزم خیلی خوشحال میشم
مامان زهرا
12 تیر 91 14:48
سلام
اسم مرضیه است .... اسم شما ؟؟؟

ضمنا من ایرانی هستم پس براحتی عکسم را نمی تونم در معرض عموم قرار بدم

ضمنا میشه بگید چطوری پست ثابت روشا جون را درست کردید
منظورم اسلاید با قاب های عکس متحرک و قشنگ روشا جون و شما است


من مریم دیگه ...هم تو قسمت نویسنده و هم تو پست دوست روشا اسممو نوشتم.از اون نظر!!!ولی با یه روسری خیلی راحت میشه یه عکس گذاشت
این وبو مامان سامان لطف کردن برای روشا درست کردن ..تو وب نوشته طراح وب: پسر بد!
مامان محمد جون
12 تیر 91 21:07
امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک

مامانی دستتون درد نکنه از عکسا معلومه چه قدر زحمت کشیدین
همیشه خوش باشین



مرسی گلم ممنون از تبریک قشنگت
مامان آراد(خاطره)
13 تیر 91 0:23
جانمممممممممممممممممممم...
مبارکت باشه عزیزم...


مرسی گلم
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 12:12
سلام مريم جون


سلام مونای عزیزم
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 12:13
به به چه تولدي جاي ما حسابي خالي بوده مخصوصاً پسررقاص من .هميشه شاد باشيد عزيزم


آخی واقعا" جاتون خالی بود عزیزم ...مرسی از لطفت
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 12:14
روشا جونم كادوهات مبارك.در ضمن كيكتم خوشگل بود از اون خوشگل تر لباست بود عزيزدلم.


مرسی گلم
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 12:14
گيفتا رو خودت درست كردي مريم جون خوشگلن؟


چیشو گلم؟ عکسو که آتلیه درست کرده...اون فوت کیتی رو آماده خریدم.کیسه ی گیفتم کار دست خاله مریه
مامان رهام(✿◠‿◠)
13 تیر 91 12:14
دست معصومه جونم درد نكنه بابت كادوي خوشگلش


واقعا" دستش درد نکنه
مامان کيانا
13 تیر 91 15:57
عزيز دل خاله....روشاي نازم تولدت مبارک...الهي صدساله بشي گل من.....از راه دور منو کيانا بوسه بارونت ميکنيم


مرسی خاله...ممنون از لطفت گلم
عمه زینب دانیال
13 تیر 91 23:55
سلام
تولدت مبارک نازنینم.
ببخشید دیر اومدم برا تبریک آخه به نت دسترسی نداشتم.
انشاالله عروسیت ،بااین لباس عروس خوشگلت.
مبارک باشه .انشاالله 120ساله شی.
از طرف زینب.مجید.دانیال اوچولو(کوچولو)


سلام ممنون از لطفتت
ستاره زندگی
15 تیر 91 2:04
مامانی چرا حرص وجوش خوردی؟؟
ظاهرن که که همه چی عالی و با سلیقه بوده
انشاالله جشن عروسیش
سری به وب دخترم هم بزنید


به خاطر غذا گلم...ایشالا عزیزم
حتما" میام پیشت
بابای دوقلوها
15 تیر 91 18:04
روشا گلی تولدت مبارک
انشالله 150 ساله بشی
دست مامانی هم درد نکنه که این همه زحمت کشیدن
فکر کنم همه چی عالی بوده
از تزئین گرفته تا پذیرایی

خدا پشت و پناهتون باشه


ممنونم سرشما دردنکنه...شما لطف دارین
معصومه(مامان آريا)
17 تیر 91 10:16
عزيزم تولدت مبارك الهي كه 120 ساله بشي
دسته ماماني هم درد نكنه بابته اينهمه زحمتي كه كشيده بود همه چي عالي بود واقعه خسته نباشيد مريم جون
در مورد كيك هم خداييش خيلي خوشگل بود من وقتي ديدم با خودم گفتم خدارو شكر كه تونستن كيك و خوشگل در بيارن
خاله قربونت برم كه اينقدر بهت خوش گذشته و كيف كردي قدر اين مامان و باباي مهربون و بدون كادوهاتم همگي مباركت باشه گلم
در ضمن من كاري نكردم مباركتون باشه قابل شما دوتا عزيزو نداشت خوشحالم كه خوشش اومده من كه عاشقه روشام


مرسی دوست گلم...تو همه جوره به ما لطف داری خانوم...من و روشا هم عاشق تو وآریای خوشگلم هستیم
مامان رهام(✿◠‿◠)
17 تیر 91 11:41
سلام مريم جون.........مرسي كه بهمون سر زدي عزيزم...روي ماه روشا جونو ببوس.........احتمالاً برا رهام تولد نگيرم آخه پارسال خيلي اذيت كرد نفهميدم مهمونا از كجا اومدن و كي رفتن....شايد بريم آتليه عكس بگيريم يه كيك كوچولو براش بگيرم


سلام عزیزم...فدات شم گم....نازی هرطور خودت میدونی گلم
مامان زهرا
19 تیر 91 12:30
سلام خانمی خوبی
ما هستیم
شما کجایید؟


سلام عزیز مرسی ماهم زیر سایتونیم
مهسا
23 تیر 91 13:35
تولدت مبارک روشا جون ان شاالله 120 ساله بشی.



ممنون گلم
فروغ
26 تیر 91 13:31
وااااااااااااااااااای خدای من چه تولدی . دست مامان درد نکنه با این همه زحمت چه کیک قشنگی حتما خیلی خوشمزه بوده لباسشم که عالی بود . تولدش مبارک البته من همه اینا رو با شرمندگی دارم میگماااا چون نرسیدم بیام و بهت سر بزنم منو ببخش دوست گلم دختر خوشگلمونم از طرف من ببوس .
خیلی خیلی ببخشید که انقدر دیر اومدم.


مرسی خانومی...نه گلم میدونم درگیر کاراتی...مرسی از محبتت
نگين
2 مرداد 91 14:25
سلام
تبريك با تاخير بنده رو هم پذيرا باشيد انشااله تولد 120سالگيش .
همواره سايه تون مستدام


سلام ممنون از شما سلامت باشین