روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

برای دخترم روشا

این روزای دختر من!

1391/4/20 16:47
نویسنده : مامان مری
798 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک قشنگم

تو پست تولدت خیلی نتوستم از همه ی کسانی که بهمون کمک کردن تشکر کنم برای همین اینجا از همه به خصوص دختر داییای پدر که روز قبل از تولد اومدن خونمون و کلی کمک کردن از خاله سایه که روز تولد خیلی کمک کرد و از عزیز که فردای تولد اومد خونمون حسابی کمک کرد (نمیدونی مامان خونمون چه شکلی شده بود البته یه عکس از پایان تولد گرفتم که برات یادگاری بمونه) از خاله مری گل بابت کیسه ی گیفتا تشکر میکنم ....دسته گل همگی دردنکنه

 

بریم سراغ گل دخترم واندراحوالاتت باید بگم که چندروز عمو مهدی اومده اینجا...برای تولدت به خاطر عمل پاهاش نتونست بیادولی الانم بدون خاله تینا و آنیتا اومده روزی چندبار سراغشون رو میگیری و میگی چرا نیوردیشون...عمو هم توضیح میده ولی شما باز میپرسی.....یه شب که خونه عزیز اینا بودیم باباجون میخواست سفارش غذا بده که شما رفتی تو گوش عمو مهدی گفتی که :عمو مهدی بگو پیتزا بخریم...

عمو هم گفت امشب پیتزا بخریم...روشا به من چیزی نگفت من خودم پیتزا میخوام البته همه کلکتو فهمیدن و پدرم چیز ی نگفت اخه دوشب قبلش پیتزا خورده بودیم و پدر راضی به پیتزا نبود که با این کار شما پدرم راضی شد

عمو باید یه سری ورزش برای پاهاش انجام بده که شما هم مرتب چشمت بهشه و میخوای مثل عمو ورزش کنی یا اگه عمو آب بخواد تند میپری تو آشپزخونه تا خودت براش آب ببری

یه شب تو راه برگشت به خونه به پدر گفتم روشا چقدر مهدی رو دوست داره...که شما گفتی آخه مامان من خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی عمو مهدی رو دوست دارم(خیلی رو همین قدر کشیدی).....جای خاله تینا و آنیتا جونم خیلی خالیه

یه مدت بود وقتی از خونه مادرجون اینا میخواستیم بیام خونه کلی گریه میکردی که شب اینجا بمونیم و   حسابی همه رو ناراحت میکردی...یه شب پدر بهت گفت به خاطر این رفتار بدت فردا تنبیه میشی و از بیرون و پارک خبری نیست....منم کلی با تعجب به پدر نگاه کردم ولی چیزی نگفتم

فردا که با پدرصحبت میکردم گفتم این جور رفتارا زوده روشا الان مفهوم این جور تنبیهارو نمیفهمه...بریم بیرون ولی خونه ی کسی نریم که پدر رو حرف خودش بود....خلاصه اونروزو خونه موندیم و هرچی شما میگفتی بریم بیرون پدر میگفت نه ...امروز شما به خاطر رفتارات خونه ی مادرجون  تنبیه شدی و بیرون نمیریم

فردا شبش که رفتیم خونه ی مادرجونی من خیلی منتظر عکس العملت بودم که ببینم چیکار میکنی ...که باکمال تعجب دیدم وقت خداحافظی ازهمه خداحافظی کردی و بی هیچ حرف و سخنی راهی خونه شدی....الهی بمیرم برات فکر کنم خیلی بهت سخت گذشت تو خونه موندنت !ولی هرچی بود که موثر بود

قربون دختر حرف گوش کنم بشم من! راستی بعداز تولدت یکی ازعکساتو بزرگ رو شاسی چاپ کردیم که خیلی قشنگ شده.... هردفعه تو هر پستت از عکسای آتلیه ات عکس میذارم

......مامانی عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مادر سامان
21 تیر 91 0:04
عزیزم روشا جان تولدت مبارک.


ممنون خاله جون
مامان آراد(خاطره)
21 تیر 91 0:53
ای جانم.......عزیزم ناراحت نباش بعضی مواقع این تنبیها موثرن...قربونت برم که چقدر بهت سخت گذشته...

راستی عکستم محشره...
منتظر بقیشم هستیم...



مرسی عزیزم
مامان زهرا
21 تیر 91 11:15
سلام خانمی
خوبی ؟
من با حرکت پدر روشا موافقم
من هم توی خونه یک قسمتی رادرست کرده بودم که هر وقت دخترم کار اشتباهی می کرد باید مر فت اونجا برای مدت 2 دقیقه می نشست
بعد من سراغش می رفتم و اون از هم معذرت خواهی می کرد و جالب تر ابنکه دیگه اون کار را تکرار نمی کرد


سلام گلم مرسی
جدا" چه جالب...آره واقعا" بعضی وقتا تنبیه های این طوری خیلی جواب میده
مامان زهرا
21 تیر 91 11:15
راستی عکس های اتلیه دخترتون زیباست

کدوم اتلیه رفتید ؟




چشمتون زیبا میبنه....من ساکن شاهین شهرم گلم...فکر کنم بدونی کجاست...آتلیه ی مدرن
مامان رهام(✿◠‿◠)
21 تیر 91 12:36
سلام مريم جون........الهي بميرم برا روشا ولي خوبه كه موثر بوده ولي دلم براش سوخت.............اي جانم چقد عكس آتليه خوشگله يعني فوق العادست..........اسپند يادت نره....آپ كردم عزيزم


سلام عزیزم...منم دلم سوخت!!!..چشمت قشنگ میبینه گلم...اومدم گلم
بابای دوقلوها
21 تیر 91 15:32
دست همگی درد نکنه که واسه تولد روشاییمون زحمت کشیدید

ای ورووجک که حرف حرف خودته
پیتزا دوس داری؟؟؟
نوش جونت

ما هم همین مشکل رو داریم با وروجکا، هر موقع میریم جایی واسه برگشتن دردسر داریم

عکس گلیمون خیلی خوشگله
خدا پشت و پناهش باشه


سلام به بابای مهربون دوقلوها...
واقعا" دست همگی درد نکنه...

نازی بچه ان دیگه...
چشموتن قشنگ میبینه شما لطف دارین
مامان و نی نی ها
22 تیر 91 0:37
وای عزیزم تولددددددددددددت مبارک
انشالله صدسالی بشی کنار پدر مادرت


ممنونم گلم
مامان وندا
22 تیر 91 11:49
عزیز دلم چقدر هوای عموشو داره
مامان مهربون گاهی تنبیه کاری میکنه که واسه آینده ی خود بچه خوبه نگران نباش دوست خوبم


مرسی گلم...میدونم عزیزم نگران نیستم
مامان رهام(✿◠‿◠)
22 تیر 91 12:09
سلام مريم جونم...........ممنون از حضور گرمت


ما مخلصیم
مامان رهام(✿◠‿◠)
22 تیر 91 12:10
روي ماه روشا جونو ببوس


پرسان
22 تیر 91 12:16
تولدددددت مبارک روشاجونم ایشالله عکسای تولد120ساله گیتوببینیم.شرمنده ام مریم جون


ممنون گلم ...دشمنت شرمنده
مريم
23 تیر 91 2:11
سلام به روشا و مریم گلم. ببخشید که دیر اومدم.تنبیه و تشویق در کنار هم یه شخصیت سالمو میسازن. اما موقع تنبیه به پدر و مادر خیلی سخت میگذره. قربون روشای گلم برم که انقدر زود کوتاه اومده. گیفتا هم قابل عزیز خاله رو نداشت. انشالله دانشگاه رفتنت خاله جونم.....


سلام به دوست جونی...شما درست میگین خانوم...ایشالا خاله جونم مرسی
مامان رهام(✿◠‿◠)
25 تیر 91 10:22
مريم جون هر چي اين عكس روشاي جونو نگاه مي كنم سير نميشم اينه بچه خارجيا شده خيلي نااااااااااااااااااازه هزار ماشاله........چشم شور نيستااااااااااااا..........اسپند يادت نره


شما لطف داری گلم..چه جالب هرکی این عکسو دیدیه همین نظرو داده..ماشالا به جون عزیزاتون
حتما" همینطوریه گلم...چشم دود میکنم مهربون
ستاره زندگی
25 تیر 91 16:01
ستاره هم علاقه خاصی به عمویش داره
من وقتی ستاره کار یا رفتار بد میکنه، باهاش قهر میکنم وحرف نمیزنمتا الان که موثر بوده.
منتظر بقیه عکس هم هستیم


زنده باشن هردوشون....راست میگن خون خونو میکشه
نازی....موفق باشی گلم
مامان محمد جون
26 تیر 91 15:53
سلام عزیزم
عکسایه گل دخترمون مثله همیشه قشنگ بودند مخصوصا عکس آتلیه
عزیزم گاهی اوقات یه تلنگر واسه همه ما لازمه تا تو رعایت یه سری چیزا بهتر تلاش کنیم بچه ها که حالا جایه خودشئنو دارن
درسته احساسات مادرانه ما عکس اینو می طلبه اما گاهی تو شرایطی قرار می گیریم که واسه خود بچه ها بهتره زیاد خودتو ناراحت نکن از قدیم میگن بچه عزیزه تربیتش عزیزتر

مرسی عزیزم منم باهات موافقم ...نه من ناراحت نشدم فقط فکر نمیکردم این جور رفتار پدر جواب بده که خداروشکر داد
بازم ممنون

مامان مهتاب
27 تیر 91 1:20
سلام دخترنازی داری عزیزم خدا برات حفظش کنه

راستی من لینکتون کردم اگه دوست داشتین لینکم کنین////


سلام گلم شما لطف دارین
حتما" چرا که نه
مامان زینب خانم
27 تیر 91 17:27
سلام ماشالله دختر نازی دارید خدا حفظش کنه دخمل من امروز 16 روزش شده خوشحال میشم به من هم سر بزنید دوست دارم از تجربیاتتون استفاده کنم ممنون


ممنونم.....آخی نازی...حتما" گلم