روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

برای دخترم روشا

من گل گل گل....شما گل گل گل....پدر گل گل گل

1391/4/27 18:00
نویسنده : مامان مری
786 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک مامانی!!!

ziba

اول از هرچیز مامانی باید بگم که پسرِ عمو مجید  24 تیر به دنیا اومد و از اونجایی که هم شما خیلی عمو مجیدودوست داری هم من و پدر میخوام از اینجا بهشون تبریک بگم خاله سحر تهرانِ و تا 40 روزگی رستا جون ما نمیتونیم ببینیمشون ولی عکسشو از فیس بوک خاله ستاره دیدیم و همگی کلی براش ذوق کردیم...اینم امیر رستا 

حالا بریم سراغ گل دخترم...جونم برات بگه که عاشق فلفل سبز شدی و کنار غذات باید فلفل باشه...اول مامان تست میکنه اگه شیرین بود شما نوش جان میکنی و به بهونه ی فلفل و لیمو ترش دولقمه غذا میخوری...یه روز یه فلفل بهت دادم و همین طوری از روی قیافش گفتم شیرینه....تا خوری گفتی مامان خیلی تنده...شروع کردی دهنتو باد زدن...زود برات دوغ ریختم گفتم بخور یکم خوردی گفتی مامان وحشتناک آتیش گرفتم.......چی روشا!!! گفتم وحشتناک آتیش گرفتم!!!تعجب

ziba

شیطونکم.....حسابی شیطون شدی و آروم قرار نداری همش درحال ورجه وورجه و دویدن و توپ بازی هستی...البته خرابکاری نداری ولی خیلی شیطون شدی...یه روز ظهر اومدی گفتی میای فوتبال بازی کنیم ؟ گفتم حتما"....به دروازه میگی خربزه...اولش تا میگی.... میگم روشا خربزه رو می خوریم میگی آهان دروازه...شروع کردیم بازی و هروقت نمیتونستی گل بزنی توپ رو جلوی دروازه میذاری و میزنی تو گل به همین راحتی....
ziba

همچنان موقع خوابیدن حسابی برنامه داریمو هر ساعتی بریم تو تخت شما یک ساعت بعدش میخوابی مگر اینکه خیلی خسته باشی...موقع خواب هم مثل همیشه دمبل مبارک رو قلبمه میکنی و محکم هل میدی توی شکمم..همیشه از دردش خندم میگیره...یکم بعد که میگذره روتو بهم میکنی دستتو میندازی دور گردنم نوک بینیتو میچسبونی به نوک بینیم...میگی با هم آشتی هستیم...من دوست دارم روم به شما باشه تا بوت کنم...اخه بوی شمارو خیلی دوست دارمنیشخند

zibazibaziba

خوشبوترین گل دنیا...من همینطوری روز به روز عاشقترم وقتی این حرفارو میشنوم میرم تو فضا....نمیدونی چه حس و حالی بهم میدی با این شیرین زبونیات تمام خستگی و غم و از روی دوشم برمیداری ممنونم ازت بهترینم...

یه شب دیگه همین کارو کردی و بغلم کردی گفتی من گل گل گل....شما گل گل گل ...پدر گل گل گل

ziba


یه مدته که تلفنو برمیداری و شروع میکنی به حرف زدن... میگی دارم با دوستم حرف میزنم ...میگم اسمش چیه ؟میگی انار!...میگم چه اسم قشنگی...میگی بله دیگه دوست منه! یا اسم یکی دیگه از دوستات انگوره!!! نمیدونم چرا اسم میوه هارو برای دوستات انتخاب میکنی...ولی هرچی هست که برای من قشنگه...وقتی باشون حرف میزنی مرتب میگی نه !نه! نه!...میگم چرا انقدر میگی نه! میگی آخه میگه الان بریم شهر بازی میگم نه! خوب چرا میگی نه! میگی خوب الان هوا گرمه...نمیشه که!!! میگم آهان...خوب کاری میکنیچشمک

خیلی دوست داری قایم باشک بازی کنی...همش میخوای من قایمت کنم خودمم پیدات کنم...آخه این شد قایم باشک!!!!

ziba

وقتی لوگوهاتو میاری بازی کنی...یه چیزی میسازی میاری بهم نشون میدی میگم این چیه روشا؟ میگی این یه ساختمون قدیمه که همسایه ها توش زندگی میکنن!!!

یا وقتی باهم نقاشی میکشیم میگم روشا بلدی ماشین بکشی میگی: من!!!! نبلدم...وا نبلدم چیه مامانی بگو بلد نیستم...دیگه به عقب نمیگی عبق ولی همچنان به لبخند میگی لخبند به مدرسه میگی مردسه....

ziba

من میگم خدایا شکرت به خاطر وجود پاک روشا ی گلم....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مريم
28 تیر 91 0:19
لام به شیرین ترین شیرینی دنیا روشای گلم.دلم برات یه ذره شده گل خاله. چشمت روشن نی نی دار شدین. چه قدر قشنگه ماشالله. هر وقت دیدیش یه بوس ابدارش کن ولی نه از صورتش. افرین دختر گل. دوست دارم و میبوسمت.


سلام خاله جون مهربون....ما بیشتر دلتنگتونیم
چشم و دلتون روشن
ما هم دوستتون دارم خانومی
مامان زهرا
28 تیر 91 11:58
سلام به روشای گل گل گل گل
و مامان گل گل گل

1. از طرف ما هم قدم نورسیده را تبریک بگید
2. شیطونی کردن طبیعت بچه هاست فقط باید لذت زندگی را ببرند
3. عکس های خیلی قشنگی گرفتید
4. روشا جون را از طرف من هم ببوسید با این شیرین حرف زدنش

سلام به مرضیه خانوم گل
ممنون از تبریکتون
باهاتون موافقم ماهم میگیم تا میتونین کودکی کنید
چشماتون قشنگ میبینه
چشم این مال شما و زهرای گلم
مامان رهام(✿◠‿◠)
29 تیر 91 12:26
سلام مريم جون


سلام به مونای گلم
مامان رهام(✿◠‿◠)
29 تیر 91 12:31
قدم نو رسيده مبارك


سلامت باشی عزیزم

مامان رهام(✿◠‿◠)
29 تیر 91 12:32
قربون فوتبال بازي كردنت فسقلي منچه قايم باشكي


آره به خدا هرچیم توضیح میدم که خودت باید قایم بشی قبول نمیکنه و میگه میترسم
مامان رهام(✿◠‿◠)
29 تیر 91 12:33
الهي فدات شم كه مي دوني تو هواي گرم نميشه بري شهر بازي


خدا نکنه عزیزم
مامان رهام(✿◠‿◠)
29 تیر 91 12:33
رهام گل گل گل.مريم جون گل گل گل


مونا هم گل گل گل
مامان رهام(✿◠‿◠)
29 تیر 91 12:34
نتم مشكل داره با بيچارگي اين كامنتا رو ميزارم


شرمنده میکنی مونا جان یه کامنتم کافیه گلم خودتو تو زحمت ننداز
مامان رهام(✿◠‿◠)
29 تیر 91 12:34
رهامم به عقب ميگه عبق


قربونش برم من
مامان رهام(✿◠‿◠)
29 تیر 91 12:35
به به چه عكس خوشگلي...هر روز بهتر از ديروز دينگ دينگدوستون دارم خيلي زياد


ماهم دوستت داریم عزیزم
بابای دوقلوها
29 تیر 91 14:46
قدم نو رسیده مبارک
ای جانممممممممممم چه شیرینه این نی نی چند روزه

ای روشای شیطون فلفل خور
آتیییش گرفتی؟

گل واسه روشا گلییییییییییی

ممنون سلامت باشین
ممنون از حضورتون بابای مهربون
مامان زهرا
30 تیر 91 12:00
سلام خانمی
ماه رمضان مبارک
ما را هم سر سفره افطار دعا کنید


سلام عزیزم...چشم شماهم مارو فراموش نکنید
ستاره زندگی
31 تیر 91 14:50
نمازو روزه تان قبول
صبرکنید ،شیرین زبونیهاش وقلمبه حرف زدناش شروع شده
روشه جون بوسسسسسسسسسسس


سلامت باشین....
والا قلبمه حرف زدنای روشا خیلی وقته شروع شده....مرسی
معصومه (مامان آريا)
1 مرداد 91 10:43
سلام عزيزم حسابي دلم براتون تنگ شده بود
الهي من قربونت برم كه تو اينقدر مهربون و شيريني عزيزم با اين حرف زدن بامزت
قدم نورسيدتون هم مبارك عزيزم اميدوارم كه سايه پدر و مادر هميشه بالاي سرش باشه خيلي نازه از طرف ما هم تبريك بگين
يه عالمه بوسسسسسسسسس براي روشاي جيگر و مامان خوب و مهربونش

سلام مصی جونم ما بیشتر خانوم
خدا نکنه عزیزم مرسی از محبتت
برای تبریکت ممنون ایشالا...

رها
1 مرداد 91 11:57
سلام مریم جون
تولد نی نی عمو مجید رو تبریک میگم
تولد روشای خوشگلم رو هم با تاخیر تبریک میگم
روی گلش رو به جای من ببوس ... حتما حتما
یه گوله نمکه این دختر ماشالا


سلام رها جون
ممنون سلامت باشی
برای روشا هم مرسی گلم
چشم ممنون از لطفت
مامان آراد(خاطره)
1 مرداد 91 13:44
قربونت برم با شیرین زبونیات...
وای مریم جون چقدر کیف داره وقتی بچه ات موقع خواب بغلت میکنه...ایشالا که همیشه سلامت باشه...
عکسای تولد آراد هم بروز شده...پیشمون بیاین..
بوسسسسس


خدا نکنه گلم
واقعا" خیلی حس خوبیه...دوست داری زمان بایسته و توی این حالت بمونی...سلامت باشی گلم
اومدم...
عمه زینب دانیال
1 مرداد 91 23:48
سلام
دلم ضعف رفت با این شیرین زبونیای روشا.
مریم جون روشا رو همین الان که کامنتو میخونی یه بوس گنده به قول دانیال اونده بکونش.
به پسرخاله گلم سلام برسون


سلام
روشا الان خوابه گلم ولی قول میدم از طرفت بوسش کنم....مرسی سلامت باشی
مامان رهام(✿◠‿◠)
2 مرداد 91 11:37
سلام مريم جون خوبيد عزيزم؟
روشاي گلم چطوره؟
من كه حالم خيلي بده تو اين گرما اين سرما خوردگي چي بود ديگه كلافه شدم ديگه



سلام عزیزم...خدا بد نده...ایشالا زود خوب میشی گلم
نگين
2 مرداد 91 14:06
سلام
اميدوارم كه حالتون خوب باشه .
براتون آرزوي سلامت - آرامش و لبخند دارم .
روشا جون رو ببوسيدش


سلام ممنون سلامت باشین
مامان زهرا
3 مرداد 91 10:32
سلام
مریم جون برای عید فطر اصفهان هستیم


سلام
به سلامتی ایشالا ببینمت
مامان رهام(✿◠‿◠)
3 مرداد 91 10:54
سلام مريم جون ممنون از لطفت امروز يه كم بهترم
روي ماه روشا جونو ببوس


خداروشکر گلم
مهسا
4 مرداد 91 7:58
سلام مریم جون نماز روزه هاتون قبول باشه .
روشا جونم یه عالمه بوس واسه این شیرین زبونیات


سلام عزیزم نماز روزه ی شما هم قبول
مامان وندا
5 مرداد 91 11:24
مامانی منم میخونم میرم فضا دیگه شما جای خود داره، عاشقتم روشای نازم،بووووووووووووووووووووس


عزیزم....مرسی از محبتت