روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

برای دخترم روشا

منظورم اینه که ....

1391/5/9 1:37
نویسنده : مامان مری
756 بازدید
اشتراک گذاری

نازگلک مامانی!   

دختر قشنگم خیلی وقته برات ننوشتم وبابت این تنبلی ازت عذر خواهی میکنم...مثل خودت که تا یه کار اشتباه میکنی سریع میگی ببخشید...اگه من هنوز ناراحت باشم با تعجب میگی اِِِِِِِ من که عذرخواهی کردم...

هم به خاطر ماه رمضون و روزه گرفتن خیلی حال و حوصله ندارم  هم خودم به دلایلی شرایط روحی خوبی ندارم...شاید تا آخر ماه رمضونم نتونم برات بنویسم! میدونم که مامان و درک میکنی دختر قشنگم ....

یه روز برده بودمت حمام که یه دفعه دستم خورد توی چشمت...شما با ناراحتی گفتی مامان چیکار میکنی دستت خورد تو چشمم دردم گرفت حالا خدا ناراحت میشه...گفتم وا ! خدا چرا باید ناراحت بشه؟ من حواسم نبود! گفتی نه منظورم این بود که چشمم ماله خداست ، خدا هم میگه نباید چشمت درد بیاد مثل برنج که ماله خداست!!!!!!!!!تازه متوجه شدم که جریان از چه قرارِِ آخه بعضی وقتا که رعایت نمیکردی و برنج از بشقابت میریخت بیرون بهت گفتم برنج برکت خداست باید مواظب باشیم تا حیف نشه.....

حالا یه دفعه چرا این دوتا موضوع رو بهم ربط دادی نمیدونم اما برام جالب بود..وجالب تر اینکه از وقتی گفتم برنج برکت خداست و آدمهای زیادی زحمت میکشن تا به دست ما برسه مرتب دور بشقابت رو جمع میکنی  و وسط بشقابت میذاری که از بشقابت بیرون نریزه!!! 

روزهای اول ماه رمضون که فقط برای شما غذا می آوردم میگفتی چرا خودتون نمیخورین منم میگفتم که روزه ام بعد شما قهر میکردی و میگفتی من نمیخورم کلی برات توضیح میدادم تا راضی بشی و بخوری ولی الان دیگه با این قضیه کنار اومدی...وقتی غذات تموم میشه میگی منم روزه امنیشخند

وقت نماز خوندن نمیدونی چه عرفانی میشی وقشنگ دستاتو رو به آسمون میگیری و یه چیزایی با خودت زمزمه میکنی .....وقتی چادرتو سرت میکنم میخندی میگی پیرزن شدم...میگم نه مامان پیرزن نشدی نگو پیرزن بعد به یه خانوم مسن مثل مادربزرگ میرسی میگی پیرزن ناراحت میشن...میگی باشه پس حاج خانوم خوبه؟ میگم آره گلم بگو حاج خانوم!!!!

آخه تو مراسم سال دایی علی ، زنعموی من و خواهراشون که همشون مسن بودن باهم اومدن خونه ی مادرجونی شما که منتظر بودی بینشون یه بچه ببینی با ناراحتی گفتی  ااااااااااه همشون پیرزن هستن که!!! ما هم کلی خجالت کشیدیم و مادرجون مرتب میگفت بچم منتظر یه بچه بیاد خونمون!!!

بعداز نماز خوندنت مرتب خدارو شکر میکنی میگی خدایا شکرت به همهی نعمتات...بعد میگی شکرت که مامانم رو بهم دادی ، پدرمو بهم دادی و اسم تمام کسانی رو که میشناسی میاری و به خاطر بودنشون خداروشکر میکنی

فقط کافیه بامن حرف بزنی و من متوجه نباشم مثل وقتایی که دارم با تلفن حرف میزنم یه دفعه با ناراحتی میگی اِِِِِِِِِ من باشما هستم !اصلا" حواستون به من نیستااااا!!!

 آخه قربونت بشم ..مگه با این کارت دیگه هوش و حواس برام میذاری....عاشقتم شکرانه ی زندگیم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

بابای دوقلوها
9 مرداد 91 8:08
سلاممم
اول اینکه عکسهای گلی محشر شده، ای جووونم به این خوشگلیاااش

بعد اینکه مامانی حتما روشایی مامانیشو درک میکنه، خوب همه آدما گاهی حال و حوصله ندارن، حالا به هر دلیلی که میخواد باشه.

خوو گلی راست میگه دیگه، چشم مال خداست و باید مواظبش بود، تمام هست و نیست ما مال خداست. آفرین به روشایی با این نگرشش

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
طاعات و عبادادتون هم قبول باشه

سلام چشمتون قشنگ میبینه
ممنون از شما..من حدس میزدم شما جنوبی باشین ...جالبه که لهجتون هم تو نوشتنتون مشخصه
بازم ممنون از لطفتون شما همیشه به روشا خیلی لطف دارین...خدا هم شما و خونوادتون رو در پناه خودش حفظ کنه
رها
9 مرداد 91 11:26
خیلی لذت میبرم وقتی مامان ها اینطوری با غرور از دردونه هاشون مینویسند ... الهی که این دخترک شیرین زبون ما هم همیشه شاد و سلامت باشه
عکس های روشا جون هم خیلی قشنگند
ببوسش بجای من دختر گلت رو مریم جون



فدات شم گلم..ایشالا نی نی شما هم به سلامتی به دنیا میاد و همینطوری دلبری کنه براتون
چشمات قشنگ میبینه منو روشا هم رها و نی نی توراهیشو میبوسیم
ستاره زندگی
9 مرداد 91 15:16
به به سلام مامانی خوب وبا حوصله
بالاخره از شیرین زبونی روشا جون چیزی نوشتید
تا آخر رمضان که خیلی هست مامانی


سلام عزیزم بله بالاخره نوشتم...حالا سعی میکنم تا آخر ماه رمضونم یه بار دیگه آپ کنم
مرسی از لطفت عزیزم
ستاره زندگی
9 مرداد 91 15:17
ستاره جون هم به روز شده، منتظر نظرتون هستم


اومدم گلی
ستاره زندگی
9 مرداد 91 15:19
راستی ستاره روزه کله گنجشکی میره وخیلی هم خوشحال هست که بزرگ شده



ای جونم خدایش کله گنجیشکی خیلی حال میده
قربونش برم که بزرگ شده
عمه زینب دانیال
9 مرداد 91 20:07
سلام
نماز وروزهاتون قبول
ماروهم دعا کنید.
قربون این دختر خوشگل بشم با این عکسای قشنگش وشیرین زیونیش و شکر خداکردنش.
مریم جون نبینم ناراحت باشی گلم.
مریم و روشای عزیز از دور می بوسمتون.
به پسرخاله ام هم سلام برسون.


سلام عزیزم طاعات شما هم قبول
خدا نکنه خانوم...دلِ دیگه بعضی وقتا میگیره
ممنون از لطفت شما هم سلام برسون
مامان زهرا
10 مرداد 91 12:20
سلام
نماز و روزه های شما قبول باشه

من هم سر غذا خوردن با دخترم با کلی اصرارش روبرو می شم
بعد هم مثلا می خواهد گولم بزنه می گه مامان توی دهنت چیه بذار ببینم
بعد سعی می کنه یواشکی یه چیز بذار دهنم

ضمنا مثل همیشه عکس ها زیبا هستند
از خانم کوچولوت بخواه سر نماز ما را هم فراموش نکنه

دختر من از نماز از قسمت روکوع و سجده خیلی خوشش می آید و همه اش همون را تکرار
می کنه و می گه سبحان ا...



سلام عزیزم ممنون طاعات شما هم قبول..نازی بچه ها مثل همن دیگه..
چشماتون قشنگ میبینه...قربون زهرا کوچولو
مرضیه جان چندروزه میام پیشت ولی نمیتونم برات نظر بذارم و مرتب ارور میده ولی باز سعی میکنم بیام..ممنون از لطفت
مامان رهام
11 مرداد 91 11:59
سلام مریم جون خوبید عزیزم.....طاعاتتون قبول موقع افطار و سحر ما رو هم فراموش نکنید..............بابت نبودنم عذرخواهی می کنم کیس و داده بودم تعمیر معذرت می خوام نگرانت کردم عزیزم..

سلام مونا جون...خداروشکر همش میگفتم اتفاقی نیفتاده باشه گلم
طاعات شما هم قبول گلم
مامان رهام
11 مرداد 91 12:01
قربونت برم که اینقد باادبی و ناناس حرف میزنی عزیزدلم.........عکسا فوق العاده بودن مریم جون به نظرت رهام و ببرم اتلیه می تونم عکس بگیرم یعنی وایمیستهمی ترسم بریم و اذیت بشه ماهم کلافه شیم


خدا نکنه عزیزم...مرسی گلم آره حتما" ببرش بالاخره یه جوری سرشو گرم میکنن...ماهم خیلی خسته شدیم روشا هم همینطور 3ساعت توی آتلیه بودیم...وقتی خسته شد یکم بزارین خستگی درکنه دوباره بگیرین
مامان آراد(خاطره)
11 مرداد 91 16:22
سلام...
وای مریم جون کیف میکنم وقتی مطالب دخملتو میخونم...
ماشالا هزار ماشالا خانومه واسه خودش...
خدا برات نگهش داره...
عکساشم خیلی قشنگن...نه محشرن....
راستی چند تا ازاین عکسا انداختین که تمومی نداره؟

بوسسسسسس


سلام عزیزم مرسی از لطفت ایشالا آراد جونم بزرگ میشه و از این دلبریا میکنه ماهم میایم می خونیم ذوقشو میکنیم
چشمات قشنگ میبینه عزیزم دقیق نمیدونم فکر کنم 17 تا یی شده
مامان وندا
13 مرداد 91 3:35
اول بگم ماشالا به دختر خوشگلم بخاطر عکسای نازش بعدم مامانی چقدر این ناناز خانوم ما باهوش و شیرین زبونه اسفند دود کنید براش من که دوست دارم محکم بغلش کنم و ببوسمش


مرسی از لطفت گلم شما لطف داری مهربون
مامان زهرا
13 مرداد 91 12:28
فکر کنم دیگه وبم مشکل نداشته باشه

یک سر بزن


اومدم
مامان محمد جون
13 مرداد 91 17:52
سلام خانمی
بازم مثله همیشه با عکسایه قشنگ روشا جون وب قشنگشو قشنگ تر کردین
امیدوارم زودتر از آخر رضان آپ کنی منتظر خوندن پستایه قشنگتونیم


سلام عزیزم بازم ممنون از محبتت شما چشمتون قشنگ میبینه
مرسی از لطفت
مامان آريا
14 مرداد 91 13:16
الهي كه من قربونت برم كه اينقدر شيرين زبون و ماهي تازه ماماني با اين عكساي خوشگل خوشگلي كه از تو پرنسسم گذاشته حسابي دل منو آب كرده و كلي قربون صدقه صورت ماهت رفتم عاشقتم عزيزم
خانومي نبينم ناراحت باشي ها


فدات شم عزیزم مرسی از محبتت ماهم دوستتون داریم
چیز مهمی نیست گلی
مامان نوژا
17 مرداد 91 9:50
سلام مریم جون نماز و روزت قبول عکسهای گل دخترت خیلی قشنگه


سلام عزیزم همچنین برای شما
چشمات قشنگ میبینه مرسی
مامان رهام
17 مرداد 91 11:02
سلام عزیزم مرسی بابت تبریک تولد رهام............عزیزم من همه کامنت ها رو تایید کردم شاید نت مشکل داشته مریم جون............روی ماه روشا جونو ببوس


سلام مونا جون...فدات شم نه گلی کامنتا بود من اشتباه کردم...یه دفعه جا خوردم گفتم نکنه نظرام ارسال نشده باشه که شده بود
مامان کيانا
18 مرداد 91 13:59
من فداي تک تک حرفاي شيرينت خانوم خوشگله....چقدر عکسات ناز شدن....ماشاا....ماشاا...


خدا نکنه خاله...ممنون لطف دارین شما
مامان وندا
19 مرداد 91 16:33
روشا خاله کجاییییییییییییییییییییی؟ دلم تنگولیده برات عروسک


مرسی عزیزم....مامان روشا تنبل شده...همین
مامان يگانه
20 مرداد 91 2:54
ماشاا.. چه دختر نازي خدا حفظش كنه براتون


ممنونم عزیزم شما لطف دارین
مهسا
20 مرداد 91 15:31
سلام مریم جون نماز روزه هاتون قبول باشه روشا جونو از طرف من ببوس


سلام مهسای گلم طاعات شماهم قبول
این بوس هاهم برای مهسا و مهرسای گلم
مامان رهام
21 مرداد 91 11:28
سلام مریم جون خوبید عزیزم..............خودم مشغول عکس گرفتن بودم آخرش یادم افتاد فک می کنی چه شکلیم؟


سلام عزیزم...از شکل ناز رهام جون معلوم که مامان خوشگلی داره
بابای دوقلوها
21 مرداد 91 16:19
روشاییمون خووبه؟
جدیدا چی کارا میکنه؟
دلمون براش تنگیده هاااااا


ممنون از لطفتون خداروشکر
به زودی آپ میکنم
مامان کيانا
23 مرداد 91 9:06
سلام عزيزدلم.....براتون هزار هزار لبخند آرزو ميکنم...روشاي گلمو ببوس


سلام دوست خوبم...ممنون از آرزوی قشنگت منم خیلی دلم لبخند میخواد
ستاره زندگی
23 مرداد 91 14:10
مامانی برامون بنویس که روشا جون بزرگ شدا؟؟!!!!


ایشالا به زودی چشم
ممنون از لطفتتون
مامان وندا
24 مرداد 91 5:02
سلام مامانی خوبی؟ روشا خوشگله خوبه؟ ما یه مثل داریم برا کسایی که توی ماه مبارک خسته میشن با تنبل میگیم روزه بردتت حالا دوستم روزه شمارو هم برده ها وب دخملمو آپ کن دیگه



موافقم.....خیلی تنبل شدم آپ میکنم بهت خبر میدم ممنونم ازت که زود به زود بهمون سر میزنی