روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم روشا

یلدای 91و!!!

1391/10/6 11:49
نویسنده : مامان مری
772 بازدید
اشتراک گذاری

بی همتای من!

یلدای امسال همه خونه ی ما دعوت بودن و یه شب خاطره انگیز داشتیم...فقط و فقط مثل همیشه جای خالی علی بود که با هیچ چیزی پر نمیشه...از صبح که فهمیدی شب مهمون داریم خیلی هیجان زده بودی ...طوری که خواب بعداز ظهرت هم خیلی کوتاه بود و همش تو این فکر بودی که مهمونها کی میان و از همه مهمتر چی بپوشی!چندبار پرسیدی به نظرتون کدوم لباسمو بپوشم....منم میگفتم هرکدوم که دوست داری و اخر سرسارافون بنفشت رو پوشیدی...

شب بهت خیلی خوش گذشت و این برای من یه دنیا ارزش داره...با همه بازی میکردی و بعدم خودت توی اتاقت مهمونی گذاشتی و مهمونا میبردی توی اتاقت...من که شروع کردم میز پذیرایی رو بچینم رفتی دوربین  رو اوردی و کنار میز  فیگور میگرفتی که ازمن عکس بگیر!قرار شد من لبو نپزم ...خاله سایه و عزیز لبو آوردن و شما تا تونستی لبو خوردی....همش میگفتی آخ جون شب یلداست باید هندونه بُخریم...

متاسفانه هندونه سفید از آب دراومد ولی همه  یه مزه ایی کردن و شما هم خوردین..خاله سایه باقالی هم آورده بود خیلی چسبید....فقط شما درست شام نخوردین و همش حواست به بازی بود ومن مجبور بودم حین بازی غذا دهنت بذارم...

روز به روز شیطون تر میشی عددها که تا ٢٠ میشمردی الان دیگه نمیشمری یا شعرهایی که بلد بودی و دیگه نمیخونی ..نمیدونم چرا شاید خیلی برات تکراری شدن...عاشق رقصیدنی...عاشق قایم باشک کردنی...و همچنان عاشق پانتومیم ...

این مدل جدید نقاشی کردنته!

اینم یه مدل دیگه که توی کریرت میشینی بعد میزتو میاری جلوی پات یکی از عروسکات توی بغل و نقاشی میکشی....

تازگیا وقتی میگم یه کاریو انجام بده میگی چشم روی چشمم!!!قربونت چشمای قشنگت بشم عزیزم...الان که برات مینویسم ٢روزه که مریضی و ویروس گرفتی...تب و دل درد!!!نصف شب فهمیدم تب داری و صبح که بیدار شدی دل درد شدیدی داشتی...پدر موند خونه و قبل از اینکه بریم دکتر ازت کشت ادرار گرفتیم...اولین مریض دکترت بودیم و تا معاینه ایت کرد گفت ویروسه ولی اگر تا قبل از ظهر شکمش کار نکرد یا خروج گاز نداشت حتما" بهش خبر بدیم

خیلی نگران شدیم البته خود دکترت هم گفت خیلی بعید باشه که عفونت یا انسداد روده داشته باشی و لی با  این حال نگران بودیم...پدر شرکت نرفت و موند ببینه اوضاعت چه جوری میشه توی ماشین از دل درد به خودت میپیچیدی من گریه میکردم ....

نزدیکای ظهر بود که یه صدای پی پی دادی...و من از خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم ...هیچ موقع فکر نمیکردم که یه روز از شنیدن صدای پی پی بچم انقدر خوشحال بشم...شما که کلی تعجب کرده بودی از خوشحالی من...گفتی ببخشید !گفتم اشکال نداره عزیزم راحت باش شما الان مریضی....

آخه شما این کارو توی جمع انجام  نمیدی ...چون گفتیم این کار زشتی و کسی نباید متوجه بشه باید خودت تنها باشی....واسه همین یا میری توی اتاق یا پشت مبل این کارو میکنی...ولی اون روز من باهر شنیدن صدای پی پی کلی قربون صدقه ات میرفتم و میگفتم وقتی خوب شدی دیگه این کارو جلوی بقیه نکن....شما که راحت بودی واسه خودت و گفتی چشم مامان الان مریضم

تازگیا منو مامان جونی صدا میکنی و من با تمام وجودم میگم جون دلم!!!

پسندها (1)

نظرات (25)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 دی 91 12:45
سلام
زمستون خوش بگذره
امیدوارم روشا جون هم خیلی خیلی زود حالش بهتر بشه


سلام ممنونم



ستاره زندگی
7 دی 91 10:30
سلام مامانی
ایشالله زود زود دخملمون خوب بشه
همیشه شاد و خوشحال باشید


سلام عزیزم
ممنون از لطفت
ستاره زندگی
7 دی 91 10:30
دوست داریم در جشن تولد ستاره خانم شما هم باشید.


حتما"ما هم دوست داریم
مامان نوژا
10 دی 91 18:26
تیپ قشنگتو برم من.همیشه شاد باشید مامانی.


ی دختر
10 دی 91 21:59
ای کاش همسن روشا بودم...

روشا رو ببوسین
هندونه مام... سفید بود...
زبونی داره روشا جونا


ای کاش همه این سن میموندن
اِِِ چه تفاهمی!



ستاره زندگی
11 دی 91 7:00





ی دختر
11 دی 91 8:41
خانمی من هنو ازدواج نکردم..
انشالا وقت شد حتما مینویم.. چرا اینطوری شدم..
اونم.. که نوشتم.. قرار بود ازواج کنیم.. ولی خوب اون حق زندگی داره من همه چیم الان50 50 ست


میام کامل پستاتو میخونم عزیزم
مامان رهام
11 دی 91 10:34
عزیزم من از این هفته دو روز بیشترسرکار نیستم گفتم بهت خبر بدم اگه دیر به دیر اومدم پیشتون دلخور نشیدتا ببینم بعدش چی پیش میاد


دلخور چرررررررررررررا! دلمون تنگ میشه ولی دلخور نمیشیم
مرسی گلم
مامان رهام
11 دی 91 10:37
روشا جون چرا شعراتو نمی خونی.........الهی فدات شم خدا بد نده سالم باشی عزیزخاله................خداروشکرکه مشکل خاصی نبوده.عاشق جفتتوووووووووووووونم


خب تکراری شده خاله!
بد نبینی خاله مرسی
ماهم خیلی دوستتون داریم خاله جووون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
11 دی 91 11:43
با چند تا پست جدید بروزیم ..
بابای دوقلوها
11 دی 91 11:54
سلاممم
مثل اینکه ما دیر رسیدیم یلدا هم تموم شد

ماشالله گلی روز به روز خوشگلتر میشه


سلام ممنون از شما
شما لطف دارین

زینب &مجید
11 دی 91 14:07
سلام
همه ی سال یلداهاتون عالی باشه.
بمیرم چرا دخترگل ما مریض شده.مریم جونم خودت مامانشی بیشتر از ما حواست هست ولی ماهم ناراحت میشیم و مگیم بیشتر بیشتر مواظب دختر گل ما باشین.
خبر خوب خوب شدنشو تووبلاگش بهمون بده.تا از نگرانی بیرون بیایم.
می بوسمتون



ممنونم از لطفت گلم..الان خوب شده عزیزم
مهسا
14 دی 91 23:10
سلام مریم جون روشا جونم بهتره الان؟
امیدوارم همیشه خوب باشه


سلام مهربونم ....آره گلم بهتره...مرسی از مهربونیات
رها
16 دی 91 21:43
خوش باشید عزیزم ...
الهی بگردم دخترمون خدا رو شکر که بهتره
مریم جون کامل درکت میکنم که صدای پی پی و خود پی پی نی نی چقدر میتونه در جای خود خوشحال کننده باشه
الهی همیشه کنار مامان جونی و بابای خوبش شاد باشه


مرسی گلم....
آره عزیزم آخه شماهم مامانی و همه ی مامانها یه حس مشترک دارن
ممنون از دعای پراز مهرت عزیزم
مامان رهام
18 دی 91 12:01
سلام مریم جون خوبی عروس گل من چطوره ؟ولی تو خونه موندن و سرکار نیومدنم کیفی داره هاااااااااااااااا....خوش به حالتون


سلام عزیزم...مرسی ما خوبیم
خب توام بمون خونه دیگه...میری سرکار واسه چیییییییییییی!!!
مدرسه ی مامان ها
18 دی 91 21:04
سلام مامان عزیز روشا
دلمون براتون تنگ شده، خیلی وقته دیگه بتو مدرسه ندیدیمتون
امیدواریم هر کجا هستید سالم و سلامت باشید


سلام شرمنده شما درست میگید...اومدم پیشتون
ستاره زندگی
20 دی 91 14:54
این متن بفرست:
سلام مامانی ها
میشه به دوستم بنام فرناز رای بدین
ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیریم
شماره عکس 0012
منتظر دستان پر مهر شماست
زمان رای گیری هم
فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست
اینم آدرس

http://ninimod.niniweblog.com/post57.php



انجام وظیفه شد
آتيلا جون و مامان شيما
25 دی 91 12:53
سلام مامان جون مهربون
قبون روشا جون بشم
ايشال...
هر چه زودتر حالش خوب خوب شه
از روي ماهش ميبوسم
بوووووووس


سلام عزیزم ممنون از محبتت
مامان کيانا
26 دی 91 7:29
قربون تو ومامان جونت عزيز خاله.....پيکاسو کوچولو دلمون تنگ شده بود برات


مامان وندا
4 بهمن 91 13:47
الهی هیچ بچه ای مریض نشه مخصوصا روشای ناز
یلدات مبارک گل من


مرسی گلم
مامان ثمر
15 بهمن 91 15:52
ایییییییییییی جونم خوشگل خانومیییییی

ممنونم عزیزم
زهرا (مامان روشا)
18 بهمن 91 10:50
سلام اسم کوچولوی منم روشاست از عکس های دخترت لذت بردم چه خانومی شده دختر من آبان 89 به دنیا اومد یعنی تا چند ماه دیگه اینقدر خانوم میشه...
از نقاشی هاش معلومه خیلی باهوشه خدا برات حفظش کنه به روشای منم سر بزنید


سلام عزیزم...ممنون از لطف شما...آره گلم تا چشم روی هم بذاری میبینی انقدر بزرگ شدن که دلت برای این روزاش تنگ میشه...پس از لحظه لحظه ی بودن باهاش لذت ببر
میام پیشت عزیزم
مرجان مامان آران
4 اسفند 91 14:46
خدا دختر خوشگل و نازتونو حفظ کنه عزیزممم
خوشحال میشم تبادل لینککنیم


ممنون از لطفت
شما هم لینک شدید
باران
8 اردیبهشت 92 20:28
سلام عزیزم
کاش پستات رمز نداشت تا من هم بتونم بخونم
ولی بولاگ حرف نداره وبیشتر پستاتو خوندم.
مرسی گلم


سلام ...خودمم دوست نداشتم رمز دار باشه ولی فعلا مجبورم...رمزو برات فرستادم عزیزم
سجاد
14 خرداد 92 12:45
مسابقه ی بی سابقه . . . بدو بیا منتظرم . . . مر30