روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

برای دخترم روشا

روشا و مهربونیاش

1390/2/16 2:27
نویسنده : مامان مری
565 بازدید
اشتراک گذاری

                                        شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

مهربونم خیلی وقته که میخوام از مهربونیات بگم. عزیز جون دختر مهربونم صدات میکنه میگه روشا خیلی با محبته هر وقت چیزی میخوری به هرکی پیشت باشه تعارف میکنی و هیچ وقت چیزیو تنها نمیخوری وقتایی که بد غذا میشی اگه مامان بهت بگه خواهش میکنم اینو بخور چون میبینی مامان ناراحته به زورم که شده میخوری  

یه روز که داشتم ظرفهای ناهارو میشتم اومدی گفتی  مامان بوس کنم منم دولا شدم که بوسم کنی اول گفتی لبارو بوس کنم بعد گفتی چشارو بوس کنم بعد گوشا بعد دماغ منم که از بس که ذوق مرگ شده بودم کف آشپزخونه پهن شدم خلاصه اونروز ٢ساعتی ظرف شستنم طول کشید آخه دیدی من خیلی ذوق کردم شما  هی منو میبوسیدی

                              

موقع خداحافظی با همه خدافظی میکنی وقتی هم بت میگن نرو میگی فردا میام باشهشِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے شِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے

با دختر عموتم خیلی مهربونی وقتی اومده بودن کم مونده بود بخوریشniniweblog.com

وقتی اسباب بازی که دستت بود میخواست تا میگفتیم بهش بده شما هم بهش میدادی ومعلوم بود از خوشحالیش شما هم خوشحال میشیشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

تازگیها هم وقتی یه کار بد میکنی میگم مامان از دستت ناراحته زود میگی مامان دوست دارم نمیدونی چقدر قشنگ این جمله رو میگی منم عاشقانه دوست دارم به اندازه ی دل پاکت به اندازه ای تمام مهربونیات   

niniweblog.com   niniweblog.com

عاشق مهربونیاتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تینا
16 اردیبهشت 90 17:04
قربونش برم که با مهربونیاش آنیتارو شرمنده کرده
جالبه اینا خیلی از کاراشون شبیه همه احتمالا ژنتیکیه ! ما هم تله پاتیمون قویه هردومون به یه مطلب فکر میکنیم



واقعا" خیلی واسم جالب بود که هردومون یه زمان یه مطلبو نوشتیم
مامان كيانا
18 اردیبهشت 90 13:04
سلام به روشاي گل ومامان مهربونش ....هميشه با خودم فكر ميكردم اگه يه روز بچه ام منو ببوسه من چه حالي ميشم ..چه احساسي داره..حالا منو شما وهمه ماماناي مثل ما ميدونيم كه با هيچي توي دنيا نميشه عوضش كرد..روشاجونو ببوس


سلام عزیزم واقعا" با هیچی نمیشه عوضش کرد شما هم کیانا جونمو ببوسید
سوسن و یوسف
18 اردیبهشت 90 17:53
سلام. چه قشنگ دلتو به دست آورده و چه قشنگ این خاطره رو نوشتی! جوری که قند تو دل ما بابا مامانای در شرف بچه‌داری آب شد!!!
(از طرف لبخند خدا) در ژمن مامان خانوم روشا اینا! بابا مامان همیشه اول به نی‌نی بلاگ شما سر میزنند بعدش میان تو نی‌نی بلاگ من! یعنی مارو هنوز قاطی مرغا نکردند! چرا؟ چون هنوز یالانه من به حسابشون لیخته نشده! پس اگه قلاله یکی گله کنه اون منم. در ژمن ممنون که واسم اسم پیدا کلدین! باژم بیاین!

سلام مرسی از لطفتتون به زودی نی نی شما هم از این شیرین کاریا میکنه به امید اون روز
مامان صبا
25 اردیبهشت 90 13:45
سلام.من مامان صبا هستم .
من وبلاگ شما رو لینک کردم شما هم اگه دوست داشته باشید منو لینک کنید. خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم.
شاد باشید


سلام عزیزم چرا که نه! خوشحال میشم از آشناییت