روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره

برای دخترم روشا

نماز

1390/3/11 17:59
نویسنده : مامان مری
556 بازدید
اشتراک گذاری

      ملکه ی قلبم روشا جان!                       

                           MosqueNew Moon

مامانی میخوام از نماز خوندنات بگم ١٤ماهت بود ودومین ماه رمضونی که شما کنار ما بودی وقتی بقیه رو حین نماز خوندن میدیدی کلی با تعجب نگاشون میکردی

                          Muslim WomanMuslim ManMuslim Woman

بعد از یه مدت نماز خوندن بقیه برات جالب شد و هر کی نماز میخوند صدات میکرد که شما بری ببینیش و یاد گرفتی بگی الله همه کلی ذوق کردن که روشا میگه الله

                                   

منم خیلی خوشم میامد از اون موقع هرکسی رو مشغول نماز میبینی میگی مامان الله بده منظورتم چادر و جا نماز هستش بعد چادر سرت میکنی و دراز میکشی روی سجاده زیر لبم یه چیزایی میگی مثلا" داری ذکر میگی

                                

تا الانم که ماهه هستی نمازت قطع نشده وبا پدر نماز میخونی مامانی هم قبل از شما نمازشو مرتب میخوند ولی الان تنبلی میکنه! ولی منم بت قول میدم که دوباره شروع کنم

دختر گلم امیدوارم توی زندگیت راه درستیو انتخاب کنی امیدوارم همیشه ایمانت قوی باشه وبه خدا معتقد باشی آخه خدا خیلی خوب و مهربونه من که خیلی دوستش دارم چون شما و پدر را به من داد

                               

نماز خون مامانی! میخوام بدونی زندگی بدون شما دیگه برام مفهومی نداره از لحظه لحظه با تو بودن سیر نمیشم و خدای مهربونمو شاکرم 

    خدا همیشه پشت و پناهت باشه عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عزیز
20 خرداد 90 17:18
روشا جان امیدوارم آن روز که آرزوی آنرا دارم زودتر برسد که پدر و مادرت و من با شما باهم برویم مکه شما در خانه خدا نماز بخوانی هر چند تو خودت کعبه هستی عزیزم دوستت دارم


منم دوستت دارم عزیز جونم ایشالا آرزوتون هرچه زودتر برآورده بشه