روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره

برای دخترم روشا

نماز

1390/3/13 0:35
نویسنده : مامان مری
623 بازدید
اشتراک گذاری

      ملکه ی قلبم روشا جان!                       

                                                 MosqueNew Moon

مامانی میخوام از نماز خوندنات بگم ١٤ماهت بود ودومین ماه رمضونی که شما کنار ما بودی وقتی بقیه رو حین نماز خوندن میدیدی کلی با تعجب نگاشون میکردی

                                             Muslim WomanMuslim ManMuslim Woman

بعد از یه مدت نماز خوندن بقیه برات جالب شد و هر کی نماز میخوند صدات میکرد که شما بری ببینیش و یاد گرفتی بگی الله همه کلی ذوق کردن که روشا میگه الله

                                                                

منم خیلی خوشم میامد از اون موقع هرکسی رو مشغول نماز میبینی میگی مامان الله بده منظورتم چادر و جا نماز هستش بعد چادر سرت میکنی و دراز میکشی روی سجاده زیر لبم یه چیزایی میگی مثلا" داری ذکر میگی

                                                     

تا الانم که ماهه هستی نمازت قطع نشده وبا پدر نماز میخونی مامانی هم قبل از شما نمازشو مرتب میخوند ولی الان تنبلی میکنه! ولی منم بت قول میدم که دوباره شروع کنم

               

دختر گلم امیدوارم توی زندگیت راه درستیو انتخاب کنی امیدوارم همیشه ایمانت قوی باشه وبه خدا معتقد باشی آخه خدا خیلی خوب و مهربونه من که خیلی دوستش دارم چون شما و پدر را به من داد

                                                

نماز خون مامانی! میخوام بدونی زندگی بدون شما دیگه برام مفهومی نداره از لحظه لحظه با تو بودن سیر نمیشم و خدای مهربونمو شاکرم 

    خدا همیشه پشت و پناهت باشه عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

زينب عشق مامان و بابا
11 خرداد 90 18:14
سلام هزار ماشاالله به گل دختر ماه


سلام مرسی عزیزم
مامان ماهان
11 خرداد 90 20:13
قبول باشه عزیزم .......
وای خدای من چه قدر نازه


مرسی عزیزم چشماتون ناز میبینه
منتظران لبخند خدا
12 خرداد 90 9:14
مامان روشای ناز، سلام. امیدوارم که نماز بخونی، نمازت قبول شه، برای مام دعا کنی، دعاتم قبول شه! آمین

سلام به شما عزیزان حتما" میخونم و براتون دعا میکنم ایشالا که قبول بشه!
مامان صبا
13 خرداد 90 12:37
سلام.

دخترتون خیلی نازه.
از لطفتون ممنون
ناگفته نماند که موهای صبا کاه گیس هستش
سارا(مامان صبا)



سلام شما چشماتون ناز میبینه
راست میگی واسم جالب بچه توی این سن چه موهای پرپشتی!ایشالا خودش موهاش این شکلی بشه
مادر سامان
16 خرداد 90 1:19
سلام عزیزم کمتر به ما سر می زنید مثل این که بی خیال اون مساله شدی ؟؟؟؟؟؟؟ آفرین بر روشای نازنین


سلام خانومی مهمان داشتم یکم سرم شلوغ بود . نه بی خیال نشدم مگه میشه کادوی به این خوبیو از دست بدم! بهت سر میزنم عزیزم
sara
16 خرداد 90 21:28
salaaaaaam azizaaaam khoobi?mashala be in gol dokhtar linket kardam doost dashti manam link kon montazere oomadanet hastim


سلام به شما مرسی از لطفت. حتما" چرا که نه!
تینا
17 خرداد 90 14:03
سلام ... روشا جون مرسی از مهمون نوازیت و مرسی که این چندروز انقدر به آنیتا محبت کردی ... امیدوارم خواهرای خوبی واسه هم باشین
دختر نماز خون خاله


سلام مرسی خاله جون میدونی که من چقدر آنیتارو دوست دارم !ما حتما" خواهر و دوستای خوبی برای هم میشیم تازه شما و عمو مهدی هم خیلی دوست دارم
مدرسه ی مامان ها
17 خرداد 90 18:22
سلام
دابرلتون حفظش کنه


سلام مرسی
مدرسه ی مامان ها
17 خرداد 90 18:23
سلام
خدا براتون حفظش کنه


سلام مرسی
منتظران لبخند خدا
17 خرداد 90 19:19
سلام مامان روشا خانوم ناز. دست گلت درد نکنه که زحمت کشیدین و اومدین کلبه عشق ما. نظرات زیباتونو خوندم و تایید کردم. ببخشید که امروز دیر اومدیم رو خط! روشا جونو از طرف ما کن و بااااااااااای.


سلام به دوستای گلم خوشحالم کردین
مادر سامان
17 خرداد 90 19:27
برات گذاشتم اختصاصی خودت یک سری بزن


ممنونم
زهرا
18 خرداد 90 9:47
سلام عزيزم
من تاز باوب شما آشنا شدم روشا ماشاءالله خيلي نازه و خيلي هم باهوشه خدا حفظش كنه روشا را ببوسين


سلام خانومی باعث خوشحالی ماست که بهمون سر زدین . شما لطف دارین ممنونم
عزیز
20 خرداد 90 16:01
کعبه من تو هستی عزیزم روشا جان


سلام وای عزیز جون مرسی که به من سر زدی
عزیز
20 خرداد 90 16:38
روشا جان امیدوارم که با تو در خانه خدا همراه با پدر و مادرت نماز بخوانم تو خودت کعبه هستی عزیزم مهربون من


منم امیدوارم عزیزمهربونم
نی نی توپولی
22 تیر 90 1:34
الهی الهی...قربونت واسه خاله هم دعاکن.


چشم خاله برای همه دعا میکنم. ممنونم که به من سر میزنید
ستاره
22 تیر 90 13:34
فرشته ی قشنگم
وقتی نماز میخونی
هزار و یک فرشته
دور و برت می چرخن
انگار نور خدارو
به خونمون می بخشن
خدا میگه قشنگم
بنده ی ناز و پاکم
پیش فرشته ها من
به داشتنت می بالم


خیلی قشنگ نوشتی عزیزم
زاپولیا(خاله زهرا)
26 تیر 90 15:51
وای چه قشنگ خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم ایشالا نمازو هیچ وقت ترک نکنه


ممنونم عزیزم ایشالا