روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

برای دخترم روشا

بهتری هدیه ی روز مادر

1390/3/2 17:23
نویسنده : مامان مری
488 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com سوگلی من روشا جان  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 مامانی انقدر ذوق زده ام که نمیدونم چه جوری بنویسم 

راستش مامان عادت داره روزی چند با ربهت بگه دوست دارم واز بس که این جمله را شنیدی خیلی زود یادش گرفتی و هر موقع مامانی میگه دوستت دارم شما هم خودتو لوس میکنی میگی دوستت دارم یا هر موقع میگم عاشقتم شما با اون زبون شیرینت میگی عاشگتم من

                           

                   

امروز ظهر که داشتم روی پاهام میخوابوندمت بهت گفتم دوست دارم یه دفعه گفتی منم دوست دارم عالمه

نمیدونی وقتی اینو شنیدم چه حالی بهم دست داد اشک توی چشمام جمع شد بلندت کردم حسابی ماچت کردم اول از این برخورد من تعجب کردی ولی وقتی دیدی خیلی خوشحال شدم مرتب میگفتی عالمه دوست دارم

نمی دونم از کجا این حرفو یاد گرفتی نمیدونم چرا این روز باید این حرفو بشنوم خیلی خوشحالم فکر نمیکنم تا آخر عمرمم هیچ هدیه ایی انقدر من رو خوشحال کنه 

مامانی خیلی خیلی دوست دارم وازت ممنونم 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
2 خرداد 90 19:58
روزت مبارک عزیزم


مرسی عزیزم روز شما هم مبارک
مامان صبا
3 خرداد 90 13:17
مامان روشا روز تون مبارک باشه امیدوارم سایه تون سالها روسر روشا وهمسرتون باشه قربونت:سارا


سلام سارای عزیزم ایشالا سایه همه ی پدر مادرا بالای سر بچه هاشون باشه روز شما مامان مهربون هم مبارک
منتظران لبخند خدا
3 خرداد 90 16:11
سلام مامان روشا خانوم ناز! روز مادر و روز میلاد حضرت فاطمه بر شما و همه مامانای عزیزی که مث شما تو این مدت مارو تنها نذاشتن مبارک! ایشالا عمری باشه و این همه لطف مادریتونو جبران کنیم.
کاش ...
خلاصه خیلی ممنون که با ما بودین! بازم باشینو به دیدنمون بیاین! روشا ببوسییییییییییییییین

سلام به مامان بابای لبخند جونم .دلم واسه نظراتتون تنگ شده بود چرا که نه حتما" میام روز شما هم مبارک باشه مامان لبخند جونم
mamane nuzha
4 خرداد 90 7:55
rozeton mobarak.omidvaram khoda fereshte kocholoto vasat negah dare


روز شما هم مبارک مرسی عزیزم
تینا
4 خرداد 90 18:23
ناز نازی خاله نزن این حرفارو ... میام میخورمتاااااا


آره خاله نمی دونی چه زبونی میریزم!