روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

برای دخترم روشا

اسم من روشاست

1390/3/6 1:54
نویسنده : مامان مری
547 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک من روشا جان!

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

مامانی این روزا یه حرفای قلمبه سلمبه ای میگی که دلم میخواد همشون برات ثبت کنم 

                            deborah.mihanblog.com

امروز بعدازظهر که میخواستیم بخوابیم صدات کردم نازنینم بیا پیش مامانی بخواب !

                                deborah.mihanblog.com                                         

دوباره صدات کردم نازنینم بیا دیگه!یک دفعه شما اومدی گفتی اسم من روشاست من نازنین نیستم!

                                                                 deborah.mihanblog.com

الهی قربون اون قیافه ی متعجبت بشم مامان. کلی اخم کردی که چرا نازنین صدات کردم مرتب میگفتی من روشا هستم                      

                            

روشای زندگی من روشنی خونه ی من دوست دارم مامانی به اندازه اون دل پاکت به اندازه ی تمام سادگی کودکانت به اندازه ی اون نگاه مظلومت

    روشای مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تینا
6 خرداد 90 18:21
عکسش قشنگ شده ترکوندی بابا !
بلبل خاله رو ببوس که اینجوری نمک میریزه


مرسی!