روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

برای دخترم روشا

تولد خاله سی سی

1390/3/7 2:20
نویسنده : مامان مری
599 بازدید
اشتراک گذاری

              

عسل مامان روشا جان!

مامانی امروز تولد خاله سی سی هستش

تولدت مبارک سی سی جان!

چون شما خاله رو خیلی دوست داری میخوام از طریق وبت بهش تبریک بگیم

ایشالا به همه ی آرزوهات برسی آبجی گلم

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

مامانی چون خاله سی سی خیلی پول دوست داره ما هم همیشه کادو بهش پول میدیم امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشی عزیزم

میخوام از اینجا ازت تشکر کنم به خاطر تمام خوبیات به خاطر عشقی که به روشا داری و وقتی که براش میذاری !

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

بازیهای قشنگی که باهاش میکنی. وقتی اونجاییم واز سر کار میای با تمام خستگیت روشا از سرو کولت بالا میره و استراحتت تعطیل میشه ولی اخم به ابروهات نمیاری!

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

از سلیقه ی قشنگت ولباسای خوشگلی که براش میخری! مرسی آبجی خانوم

مرسی به خاطر تمام خوبیات ومهربونیات

ما هم دوست داریم وبرات آرزوی بهترینهارو داریم  

 

خاله سی سی خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عسل
7 خرداد 90 2:09
روشا جون تولد خاله ی خوشگلت مبارک


مرسی خاله جون من خاله سی سیو خیلی دوست دارم
مامان ماهان
7 خرداد 90 9:22
تولد خاله نازتو مبارکههههههههه روشا جون


مرسی خاله جان
تینا
7 خرداد 90 13:23
سلام ... منم خیلی سی سی رو دوست دارم پس از طرف منم بهش تبریک بگو ...
راستی تولد خودتم پیشاپیش مبارک


سلام مرسی اونم تورو خیلی دوست داره
برای تولد خودمم مرسی میخواستم واسه خودمم پست بذارم دیدم ضایع است خودم به خودم تبریک بگم!!!
تینا
8 خرداد 90 12:49
کجاش ضایعست ؟! چی همهمتر از تولد مامانا هست ؟!
به نظرم بنویسی روشا هم دوست داره
بازم میگم :
تولدت مبارک !!!! ایشالا 120 سالگیت


باشه مینویسم بازم مرسی!!!!
مامان آتین
8 خرداد 90 13:55
تولد خاله جون مبارک
تولد مامان هم خیــــــــــــلی خیــــــــــلی مباااااارک ایشالا 120 سالگیتون




مرسی عزیزم خیلی خیلی لطف کردی