روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم روشا

راه افتادن

1390/2/8 1:50
نویسنده : مامان مری
530 بازدید
اشتراک گذاری

تازه رفته بودی تو ماه هشتم که شکمتو روی زمین میکشیدی و میرفتی خیلی طول نکشید که تونستی وزنتو روی دستو پات بندازی و بری اگه مامان میرفت توی آشپزخونه با تمام سرعت می آمدی پیشم و میخندی منم ذوقتو میکردم و تشویقت میکردمبازم ازت ممنونم به خاطر تمام لحظه های قشنگی که به من دادی

۱۲ ماهت که شد برای چند پانیه می ایستادی و بالاخره ۱۳ ماهگیت راه افتادی خیلی با مزه راه میرفتی قربون تک تک قدمات بشم  

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زينب عشق مامان و بابا
24 فروردین 90 16:35



آریا میرزا
24 فروردین 90 17:04
دلم میخواد منم بچه باشم.نی نی دوس دارم زیاد تو خونه هم نی نی عموم رو نگه میدام نی نی ها عمه ام ک می اومدن خونه ما من نگهشون میداشتم خیلی ماهن فرشته بزرگی هسن تو زمین دلم میخواد وبلاگ تمام نی نی ها رو بخونم اشکم در بیاد ((
از طرف من روشا جون رو ی ماچ گنده بکنین ک دوس دارم ی بار ماچش کنم





سلام مرسی از لطفتوت