روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

برای دخترم روشا

شیرین زبونی و...

1390/4/29 18:55
نویسنده : مامان مری
588 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین زبونم روشا جان!

 

مامانی نمیدونی با این زبون شیرینت داری با ما چیکار میکنی!!

شما عاشق چرخیدن هستی و مرتب با پویان دستهای همدیگرو میگیرید و میچرخید کلی با هم میخندین واز این بازی لذت میبرین

دیروز ما خونه موندیم و خونه ی مادر جون نرفتیم شما هم دلت برای چرخیدن تنگ شده بود اومدی به مامانی گفتی بیا بچرخیم مامانی هم یه مدته سرگیجه ی بدی گرفته ولی دیدم خیلی دوست داری بچرخی قبول کردم وای مامان چشمت روز بد نبینه که با اولین چرخش مامان افتاد روی زمین

شما هم فکر میکردی مامانی داره بازی میکنه کلی خندیدی و میگفتی پاشو بچرخیم منم میگفتم مامان حالشه بده نمیتونم

یه دفعه خودتو لوس کردی گفتی

پاشو قربونت بشم

 

وای مامان وقتی این جمله رو شنیدم نمیدونی چه حالی شدم اخه شمارو چه به این حرفا کلی خندیدم و قربون صدقه ات رفتم چشمام پر اشک شد با اون حال بدم باز باهات چرخیدم

مامان قربونت بشه مامان پیش مرگت بشه دردو بلات توی سر خودم تنها آخرش منو با این مهربونیات دیونه میکنیا!

قربونت بشم خیلی دوستت دارم مامانی

 

 

یه مدته موقع خوابیدن یه عادت خیلی خوشگل پیدا کردی شما هم مثل مامانی نمیتونی وقتی نفس یکی دیگه بهت میخوره بخوابی برای همین پشتت میکنی به من دمبلتو هل میدی تو شکمم و محکم بهم میچسبونیش بعد دستمو میگیری حلقه میکنی دور کمرت و دستامون تو دست همه تا خوابت ببره

 

نمیدونی چه لذتی میبرم از این کارت یا اینکه اگه مامانی طاق باز خوابیده باشه میای روی بازوی مامانی میخوابی و دستامو دور خودت حلقه میکنی

 

مامانی میخوام بگم از تمام لحظات با شما بودن سیر نمیشم نه اینکه تمام لحظه ها مون پر از شادیه !نه! توی این لحظه ها ناراحتی هست عصبانیت هست مامان بی حوصله هست روشای حرف گوش نکن هست !ولی باز همش زیباست و من همیشه خدارو شاکرم بازم به خاطر تمام بی حوصله گیام و شرایط روحی بدی که دارم ازت هزار بار عذر میخوام عزیزم 

 

 با تو دنیا زیباست زیبای من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آريا
29 تیر 90 13:26
قربون دخمل خوشگلم برم كه اينقدر مهربون و شيرين زبونه
ماماني بايد قول بده به خاطر روشا جونم هم كه شده يكم به خودش برسه و سر حوصله بياد فقط بخاطر روشا
دوستتون داريم و بيادتونيم



مرسی عزیزم دارم تمام تلاش خودمو میکنم ماهم شمارو خیلی دوست داریم عزیزم
مامان علی مرتضی
29 تیر 90 13:52
سلام مامان روشل جون چه دخمل عسلی
امپراطور ما تو مسابقه شرکت کرده دوس داشتید بهش رای بدید راستی شمارو خیلی وقته لینک کردم و شدید جز دوستان امپراطور


خوشحالم که از دوستای امپراطور شدیم ولی ببخش عزیزم من درگیر مراسم چهلم برادرم بودم و آپ نبودم واقعا" ببخشید عزیزم
مامان ریحانه
30 تیر 90 0:06
سلام ایشالا همه چیز درست میشه فقط باید صبور باشید روی ماه روشا جونو ببوس
انگاری با ما قهرید دیگه به ما سر نمیزنید؟


سلام ممنونم نه عزیزم قهر چرا؟ حتما" میام پیشت عزیزم
شهرزاد ، مامان نگار
1 مرداد 90 11:38
چه دخمل نازي دارين خدا حفظش كنه .


مرسی عزیزم شما لطف دارید
تینا
1 مرداد 90 13:56
ای جون شیرین زبون خاله ... کی میای اینجا پس ؟!!!!


میام خاله به زودی
مامان کيانا
3 مرداد 90 12:37
الهي خورشيد شادي هميشه توي خونه شما روشن باشه


الهی توی خونه ی همه روشن باشه ممنونم عزیزم
مامان آريا
3 مرداد 90 12:57
سلام عزيزم خوبي روشا جون و ببوس


سلام ممنونم خاله ی مهربون
مامان ماهان
4 مرداد 90 0:53
خانمی ازت ممنونم که بهم دلداری دادی


تنها کاری که از دستم بر می اومد ایشالا که روح پدر نازنینت شاد باشه
مامان ماهان
4 مرداد 90 0:54
ممنونم که بهم دلداری دادی عزیزم
عزیز
7 مرداد 90 23:52
دختر خوشگلم چه عکسهای قشنگی راستی قربون اون شیرزبوننیات برم من تو و آنیتا جان من هستین


مرسی من و دختر عموم هم شمارو خیلی دوست داریم
نگین
27 شهریور 90 1:19
هم دخترتون نازه هم شیرین زبون دختر خاله منم همینطوره به وبلاگ منم سر بزنین


مرسی گلم لطف داری ... حتما" چرا که نه!