روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای دخترم روشا

عکسهای 2سالگی روشا

1390/4/19 0:46
نویسنده : مامان مری
668 بازدید
اشتراک گذاری

یه دونه ی مامانی روشا جان!

مامانی بالاخره عکسات آماده شد عزیزم!

عروسکم مامانیو ببخش که دیر به دیر برات مطلباتو میذارم مامان خیلی بی حوصله است بهت قول میدم به خاطر شما هم که شده  خودمو جمع و جور کنم و برات مادری کنم مامانیو به خاطر تمام کاستیاش ببخش!

مامانی خیلی دوستت دارم

نفسم دوستت دارم

 

هستی مامانی دوستت دارم

دنیا مامانی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان کيانا
19 تیر 90 7:26
سلام خانومي....عکسهاي روشا جونم خيلي زيبا شده...مثل خودش که نازوخوشگله....بدون تنها کسي که ميتونه تورو به زندگي عادي برگردونه فقط روشاست


سلام عزیزم چشمات قشنگ میبینه
آره میدونمنه تنها به من بلکه به همه ی اعضای خونوادم امید به زندگی میده
عزیز
19 تیر 90 10:44
عزیز دل دختر خوشگلم واقعا تو فرشته ای راستی راستی تو پرنسسی دوستت داریم عزیزم دلم میخواهم بخورمت ولی باید حالا ها سالم سلامت برم باشی برم برات اسفند بریزم عشق من روشا جان


ممنونم عزیزجان
مامان آريا
19 تیر 90 13:22
اي جانم خيلي عكسات خوشگل بودن عزيزمممممممممممممم يه بوس محكم محكم براي روشاي خوشگل


مرسی عزیزم چشماتون قشنگ میبینه
مامان ریحانه
19 تیر 90 17:02
خیلی قشنگه ژستاشو ببین تورو خدا
روی ماهشو ببوس


ممنونم عزیزم
ستاره
20 تیر 90 15:07
elahi fadat besham aroosakam ba on khandehaye nazo mehraboonet

kheyli dooset daram
1000 ta mach


مرسی عزیزم ما هم خیلی دوستت داریم مهربونم


مادر سامان
20 تیر 90 17:16
سلام
خودش و عکس هاش هو دو ناز و خوشگل هستند


سلام عزیزم ممنونم چشماتون ناز میبینه
مامان علی
21 تیر 90 1:23
خیلی نازه تو این عکسا.انشاالله عکسای عروسیش


چشماتون ناز میبینه عزیزم ایشالا ایشالا
مامان آريا
21 تیر 90 13:19
سلام خوبي عزيزم
بوس براي روشا خوشگل خاله
درضمن رنگ زرشكي خيلي به دخملم مي ياد براش اسپند دود كن ماماني


سلام به دوست عزیز و مهربونم مرسی چشم براش دود میکنم
مامان آتین
21 تیر 90 13:52
ای جوووووونم فدای خودتو اون ژستای قشنگت عزیز خاله
می بوسمت خوشگلم



ممنونم خاله جونم منم ماچ!
سارا
21 تیر 90 14:37
سلاااام عزیزم چه عکسای قشنگی خیلی وقته عکساتودیدم اما عزیزم نتونستم برات نظر بزارم حالم خیلی بد بود خانوم گل الان بهترم از نظرای که برام می زاری نمی دونی چه ذوقی کردم دلم شکسته و گرفته عزیزم اومدی به وبلاگم از تغییراتش شوکه نشو خب؟بووووس مواظب خودت و روشا جون باش


سلام ممنونم عزیزم نگرانم کردی حتما" بهت سر میزنم
منتظران لبخند خدا
21 تیر 90 19:15
سلام به روشای قشنگ و عروسک و ملوسک و مامان مهربونش! امیدوارم که روشا جون با این شیرین بازیاش جای آن سفر کرده مرحوم را برای شما ÷ر کنه!
زندگی اینه خواهر من! یه روز عزا و یک روز تولد!
تولدت روشا جون مبارک. عروسک و ملوسک ما تولدت مبارک و ایشالا زنده باشی.


سلام به دوستای گلم اگه روشا نبود ما تا الان دیوونه شده بودیم ممنونم از لطفتون سلامت باشید


تینا
24 تیر 90 22:53
قربونش برم دخمل عروسکو عکسات خیلی قشنگن خاله مثل صورت ماهت مثل اون لباش خوشگلت امیدوارم همیشه شادیاتو ببینم و بخونم عزیزم
مریم جون یادت نره از اولیه میخوامااااااااااا


مرسی خاله جان چشمات قشنگ میبینه
حتما" عزیزم برات چاپ میکنم
مامان آريا
25 تیر 90 14:00
سلام به عزيز دل خاله و مامان مهربونش
دوستون داريم من و آريا


سلام عزیز دلم ما هم خیلی دوستتون داریم مرسی خاله ی مهربون که زود زود به ما سر میزنی

sara
25 تیر 90 23:03
سلام عزیزم خوبی؟امیدوارم که فردا بهت خوش بگذره بووووس
مواظب خودت باش عیدتم مبارک
مهدی، نظری به ما عنایت کن

مارا به صراط خود هدایت کن

مهدی! اگر از منتظرانت بودیم

چون دیده ی نرگس نگرانت بودیم

با این همه روسیاهی و سنگدلی

ای کاش که از همسفرانت بودیم

میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت، امام عصر و الزمان مبارک .




سلام به سارای عزیزم ممنونم برای شما هم مبارک باشه
مامان آريا
28 تیر 90 15:02
سلام عزيزم خوبي روشاي خوشگلمو ببوس دلمون براتون تنگ شده چرا آپ نمي شيد


سلام عزیزم درگیر کارای چهلم علی هستیم
مامان ریحانه
29 تیر 90 0:28
سلام کد من 3 هستش اگه میشه به من رای بدید


سلام حتما" عزیزم
نانی
3 مرداد 90 16:00
ای جاااااااااااااان ماشااله چه نااااازه
مامان ماهان
4 مرداد 90 0:52
وااااااااااااااااااااای چقدر نازی روشا جونم بوووووووووووووووس


مرسی مامانی چشمات ناز میبینه
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 21:44
salam mamane rosha jooooooon . be ma ham sari bezanid khoshhal mishim.
dokhtarr naziiiiiiiii darin khoda hefzesh kone.


سلام معصومه ی عزیزم حتما" چرا که نه!
asal
1 شهریور 90 17:58
ghooooorrrrbooonet besham azizam ba oon zarf shostanet khaaaaanooom kocholo


مرسی خاله عسل خدا نکنه
asal Aghaei
19 مهر 90 22:59
سلام مامان مری خوش ذوق و سلیقه مثل همیشه سلیقت عالیه عزیزم خیلی باحال شده
روشای عزیز و محــــــــــــکم ببوس


سلام عسلم مرسی گلم این سلیقه ی مامان سامان دوست خوبمه منم موافقم خیلی باحال شده