روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

برای دخترم روشا

تولد 2 سالگی روشا

1390/4/10 7:00
نویسنده : مامان مری
645 بازدید
اشتراک گذاری

روشنی خونه ی من روشا جان!

مامانی سالگیت مبارک!

زیبا

 

همه ی هستی من تولدت مبارک باشه عشقم باور نمیکنم که دو سال از اومدنت گذشته چقدر زمان زود میگذره انگار همین دیروز بود !

زیبا

مامانی یک شب قبل از روز تولدت بستری شدم تا غذا و شرایط جسمیم تحت نظر باشه آخه شما سزارینی بودی و در کلینیک خصوصی به دنیا اومدی .دکتر مامان طبقه ی بالای مطبش کلینیک خصوصی داشت که زایمانها و عملهاشو اونجا انجام میداد و من از این بابت خیلی خوشحال بود آخه مامانی یه ریزه از بیمارستان وحشت داره!

زیبا

 اون شب تا صبح توی اتاقم راه میرفتم و از هیجان و استرس خوابم نمیبرد با خاله تینا و خاله سی سی مرتب از طریق sms در تماس بودم و بهم دلداری میدان  ولی هر کاری میکردم نتونستم بخوابم حتی یک ثانیه تا اینکه دکترم ساعت 6 صبح اومد ومن 6:30 توی اتاق عمل بودم شما 7 صبح به دنیا اومدی ساعت 8:30 به زور چشممو بازم کردم واز مادر جون شرایط جسمیت  و جنسیتت رو پرسیدم وقتی از از همه چی مطمئن شدم دل سیر خوابیدم!

زیبا

عزیزم به دنیا خوش اومدی امیدوارم اونقدر خوش باشی که از اینکه ما شما رو به دنیا دعوت کردیم راضی باشی!

زیبا

مامانی ما امسال به خاطر از دست دادن دایی علی خیلی غمگین هستیم و نمی تونیم برای شما جشن بگیرم البته مادر جون قسمم داده که حتما" برات کیک بگیرم و ببرمت آتلیه آخه شما خیلی ذوق جشن تولد داری حتی شعر تولدم یاد گرفتی و مرتب داری میخونی !

زیبا 

کاش همه چی خواب بود و دایی علی پیش ما بود!!!

زیبا

دخترنازم الان که 2 ساله شدی حسابی بلبل زبون شدی دیگه خیلی باید مواظب حرف زدنمون باشیم آخه شما مثل ضبط صوت شدی!!!

یک ماهی هست که فقط شبها پوشک میشی و برای از پوشک گرفتنت اصلا" اذیت نشدم و حسابی با مامانی همکاری کردی قربونت بشم که انقدر خانومی !

زیبا

داماد عموی مامانی که برای مراسم دایی علی اومده بود میگفت اصلا" نمیشه روشا رو گول زد روشا نگاه پخته ای داره خیلی تعجب کردن که شما انقدر شعر بلدی 

میخوام بگم که خیلی بهت میبالم عزیز دلم

 

امیدوارم سالهای سال  خوش و سلامت باشی و من وپدر شاهد موفقییت و خوشبختی شما باشیم

 زیبا

من و پدر به اندازه ی بزرگی قلبت به اندازه ی تمام مهربونیات به اندازه ی قشنگی چشمات

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

راستی مامانی توی پست بعدی چندتا از عکسای تولدت رو میگذارم آخه این پست رو طوری تنظیم کردم که دقیقا" همون ساعتی که به دنیا اومدی بره توی وبلاگتچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان امیرعلی
10 تیر 90 10:30
روشا جان تولدت هزار بار مبارک باشه


مرسی مامان امیر علی جون
تینا
10 تیر 90 11:49
سلام بلبل خاله ... روشا جونم تولدت مبارک پارسال نتونستم واسه تولدت بیام و امسال هم به خاطر غم بزرگی که داریم نتونستیم برات اونطور که باید تولد بگیریم و بازم من نتونستم روز تولدت پیشت باشم !!!
اما خاله جون روز تولدت و شب قبل از به دنیا اومدنت رو هیچوقت یادم نمیره ...
امیدوارم همیشه خوشحال باشی و خنده از لبای نازت دور نشه
مامانش از طرف من روشا رو 100 تا ببوس تا خودم بیام تولدت مبارک !!!

مرسی خاله جون شما اگه پیشم نیستین اما توی دلم یه جای بزرگ دارین مرسی از تمام مهربونیات منم میبوسمت خاله
(الهام) مامان لنا
10 تیر 90 12:54
سلام عزیز خاله تولدت مبارک


سلام خاله جان ممنونم
مامان آرمان
10 تیر 90 13:04
سلام.تولد گل دختر بسیار نازتون رو به شما و روشا جون تبریک میگیم(من و پسرم).ایشاء 120ساله بشی و سالهای زیادی با خانواده و سلامت و موفق زندگی خوبی داشته باشی.



سلام خاله ی مهربون ممنونم لطف کردین آرمان جانمو از طرف من وروشا ببوسید
مامان ریحانه
10 تیر 90 14:00
سلام مریم جون تولد روشا جون هم تبریک میگم ایشالا سالیان دراز سایتون بالا سرش باشه و روزای خوبیو در پیش رو داشته باشی


سلام مامان ریحانه جون مرسی عزیزم ایشالا که همه همیشه روزهای خوب داشته باشن .خیلی لطف کردی گلم
مادر سامان
10 تیر 90 18:23
سلام به دوست عزیزم مریم جون
و سلام به روشای گلم
روشا جون تولدت مبارک و انشاله همیشه خوش و سلامت زیر سایه پدر و مادرت باشی و اگه امسال جشن تولدت مختصر میشه به امید خدا سال بعد با شادی و خوشحالی یک جشن مفصل برات میگیرند


سلام خاله ی مهربونم ممنونم ایشالا ایشالا ایشالا
مامـان آتـیـن
10 تیر 90 22:49
روشای قشنگم دو سالگیت مبارک عزیز خاله
می بوسمت



ممنونم خاله جان منم مااااااچ

مامان علي
10 تیر 90 23:41
روشا جون .نازنين خاله .تولدت مبارك.الهي 100ساله شي


ممنونم مامان علی نازم
منتظران لبخند خدا
11 تیر 90 0:36
سلام. تولد روشا جون مبارک. منم مث شما دوست داشتم که تو تولد روشا جون داییشم باشه! اما با تقدیر و سرنوشت نمیشه کاری کرد! راسیاتش از وقتی خبر فوت برادرتونو خوندم یه جورایی میخواستیم بیشتر ازت دلجویی کنیم و در دنیای مجازی کنارت باشیم تا جای اون نازنین به رحمت خدا رفته خیلی خالی نباشه! البته اگه به برادری منو قابل بدونید.


سلام به دوستای خوبم ممنونم .آره منم موافقم یه موقع هایی فکر میکنم همه ما مثل مهره های شطرنجیم و همه چیزو یکی دیگه هر طور که دلش بخواد بازی میده پس تکلیف اراده حساب کتاب اون دنیا چی میشه!!!! حتما" شما هم مثل برادرم هستید و با اینکه نه دیدمتون نه با روحیاتتون آشنام اما باتون راحتم با نوشته هاتون انس گرفتم با گریتون گریه کردم وبا شادیتون خوشحالی کردم
مامان آريا
11 تیر 90 15:03
روشا جان عزيزم تولدت مبارك انشاءالله صد و بيست ساله بشي خاله عزيزم
من مشتاقه منتظر عكساي خوشگل تولدت هستم عزيزخاله


مرسی خاله ی مهربونم حتما" وقتی آماده شد میذارم تو وبم
عزیز
12 تیر 90 0:21
روشا جان عزیز تولدت را درسایت پارسال برایت نوشته تبسم شیرین تو گوشه ای از نگاه خداست برای ما عزیزم تنها به نگاه او می سپارمت باز هم تولدت مبارک

ممنونم عزیز جون خیلی لطف کردین
ستاره
12 تیر 90 11:18
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوست دارم تولدت مبارک تولدت مبارک


ممنوم عزیزم ازحضورت کنارمون روز تولد روشا و از کادوی خیلی خیلی قشنگت
ما هم دوستت داریم یه عالمه
مامان کيانا
12 تیر 90 12:08
سلام روشاي نازنينم....منو کيانا تولدت رو هزار بار تبريک ميگيم واز ته دل آرزو ميکنيم ديگه هيچوقت غم توي دل مامان مهربونت نباشه..
.و اينم دوتا بوس براي روشا گلي ومامانش


سلام خاله ی مهربونم منم هزار بار ممنونم
سارا
12 تیر 90 18:58
سلام عزیزم خوبی؟خوشی چه خبرا؟چیکار می کنی ؟ایشالله هرجا که هستی شادو سلامت باشی آرزومند آرزوهای قشنگ زندگیت هستیم روشای عزیز تحسینت می کنیم و تولدت همگی بهت تبریک می گیم عزیزم امیدوارم که هر روز تو عزیز شاد باشه منتظر عکسات هستیم عزیزم اگه زودتر نیومدیم پیشت ببخشیدگلکم
(بنیامین-باران-دانیال-امیرحسین)
مامان و بابای نی نی ها:
سارا و مهدی

سلام عزیزدلم ممنونم از لطفت .قربون اون نی نیات بشم
حتما" بلافاصله که آماده بشه میذارم توی وبش .
خاله سارا نمیدونی چه عروسکی شدم!!!
مامان آريا
13 تیر 90 9:17
سلام عزيزم
مرسي عزيزم من خيلي خوشحالم كه منو دوست خودت مي دوني خدا برادرتو بيامرزه منم خيلي دوست داشتم يكي از اون كتابارو داشته باشم ولي براي شادي روح برادر نازنينت هروقت وارد سايتت شدم فاتحه مي خونم عزيزم
منم لينكت كردم گلم



سلام خانومی مرسی عزیز دلم روح خواهر و خواهرزاده و پدر نازنینت شاد باشه
تینا
13 تیر 90 15:24
مریم جون بذار دیگه عکساروووووووو ... انتظار خیلی سخته قربونش برم عروسک خودمه


آتلیه باید حاظر کنه فکر کنم تا آخر هفته آماده بشه
مامان آريا
14 تیر 90 11:46
سلام عزيزم روشا خوشملم خوبه بوسسسسسسسسسس
پس عكسا چي شد من ديگه طاقت ندارم
من عكس مي خوام يالا من عكس مي خوام يالا
دلم آب شد


سلام به دوست عزیزم ایشالا تا آخر هفته آماده میشه آتلیه اش از دوستامه بهش گفتم زود میخوام قرار فردا برم ببینم و انتخاب کنم تا CD رو گرفتم میذارم
سارا
14 تیر 90 12:51
سلام عزیزکم خدا نکنه تو همیشه عروسک بودی خانوم خوشگله راستی عزیزم اومدی وبلاگ جدیدم؟


سلام خانومی نه نمیدونستم مبارک باشه حتما"میام پیشت عزیزم
مامان ال آی
15 تیر 90 1:36
سلام تولد دخترتون مبارک. دخترتون 7 روز از دختر من بزرگه.به وبلاگ ما هم یه سری بزنید


سلام ممنونم عزیزم .نازی پس دخمل شما هم تیر ماهیه حتما" چرا که نه خوشحال میشم
مامان ال آی
15 تیر 90 1:38
راستی روشا یعنی چی؟


روشا از روشن و روشنایی میاد
ال آی یعنی چی؟


مامان آريا
15 تیر 90 11:56
بوس براي روشا عزيزم


مرسی خاله که انقدر زود به زود به من سر میزنید
نانی
19 تیر 90 0:14
مبارکههههههههههههههههه


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی