روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

برای دخترم روشا

بذار کمکت کنم

1390/5/13 17:02
نویسنده : مامان مری
643 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم روشا جان!

دختر نازم چی بگم از زرنگیات!یه مدته به مامان کلی کمک میکنی مخصوصا" تو ظرف شستن!

 آخه عاشق آبی وقتی مامانی ظرفارو میشوره صندلی آشپزخونه را میاری کنار ظرفشویی و روی صندلی میایستی ولیوان میشوری البته چه شستنی

مرتب لیوانو پر از آب میکنی دوباره خالی میکنی بماند که آشپزخونه و لباسات هم خیس آب میشن ولی از بس که ذوق میکنی و از این کار لذت میبری مامان هم دندون رو جیگر میذاره واز خوشحالی شما خوشحالی میکنه

روزی چند بار به بهونه ی اینکه دستاتو زیر آب ببری میای میگی مامانی اه اه ببین دستمام کثیفه بشورش منم مثلا" گول میخورم ودستای نازتو میشورم وباز شما خوشحال میشی

من چیکار کنم با این همه خجالت

وقتی میگم روشا اسباب بازیاتو از دور خونه جمع کن همه رو میبری توی سبد میندازی ومرتب میگی بذار کمکت کنم عاشق این جملتم

 

بذار کمکت کنم

مامانی بودنت و وجودت پر از کمکه

وقتی ١٠ ماهه بودی اگه دستمال روی زمین میدیدی اونو روی زمین میکشیدی شاید اون موقع مفهوم تمیز کردنو نمیفهمیدی ولی اون موقع هم با ادا در اوردن کارای مامانی میخواستی بگی داری کمکم میکنی عزیز دلم

لحظه لحظه بودن با شما برای ما پر از عشقه راستی ملوسک مامانی!تازگیا یاد گرفتی به جای اینکه بگی آب میخوام  خودتو لوس میکنی صداتو میکشی میگی نذاشتی آب بخورم نمیدونی دل سنگ آب میشه چه برسه به مامانی طوری که عذاب وجدان میگیریم که نکنه واقعا" بهت آب ندادم

 mahsae-ali

وبالاخره اینکه مفهوم سرما و گرمارو یاد گرفتی وقتی توی ماشین پدر کولر روشن میکنه میگی آخی خنک شدیم وقتییم گرمت باشه میگی ببین چقدر عرق کردم گرممه

 خودت که عکساتو میبینی میگی ای خدا داره ظرف میشوره

 خیلی دوستت دارم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مادر سامان
13 مرداد 90 21:15
سلام
قربون روشای عزیزم برم با اون کار کردنش
ماشااله خانمی شده برای خودش


سلام مرسی خاله ! کجایی خاله دلم برات تنگ شده!
تینا
13 مرداد 90 22:58
قربون این دخمل مهربون برم که اینجوری به مامانش کمک میکنه ... چه جوریم ظرف میشوره ... بخورم اون دستاتو


مرسی خاله ...به خدا تمیز میشورم ولی مامانم گیر میده...
مامان ریحانه
15 مرداد 90 2:46
خدا نگهش داره براتون دختر منم از این کارا میکنه وای چه روزایی در پیشه رو دارم من!
روی ماهشو ببوس


ممنونم عزیزم آره روزای قشنگی پیش رو داری منتظر باش! ما هم مااااااااااااااااااااااچ
عزیز
16 مرداد 90 18:09
دخترم عزیز دلم بقول خودت حالا زوده ظرفبشوری قربون اون دستای کوچولو موچولت برم عزیزم دختر مهربونم آفرین


مرسی عزیز جون
مامان آريا
17 مرداد 90 13:51
دست دخمل خوشگلم درد نكنه كه اينقدر كمك مامانيش مي ده
بوس براي روشاي خودم
دوستون داريم


سر شما درد نکنه مرسی خاله ی مهربونم
منتظران لبخند خدا
18 مرداد 90 11:30
سلام مامان روشای ناز! حال گلمون چطوره؟ خوشحالیم که می‌بینیم روشا جون هر روز بهتر از دیروزه. کجایین کم پیدایین به ماهم سر بزنید. همین روزا قسمت جنجالی "نی‌نی قهرمان" در وب ما اکران میشه. پس منتظر کلیک‌های پر مهرتون هستیم. فعال باااااااااااااااای


ممنون از لطفتتون حتما" میام پیشتون
مامان آريا
18 مرداد 90 13:47
خاله قربون دخمل زحمت كش و مهربونش بره بوسسسسسسسسس


خدا نکنه بهترین خاله ی دنیااااااااااااااااااا
mamane kiana
18 مرداد 90 18:24
salam be rosha va mamane khubesh...elahi hamishe madaro dokhtari dar kenare ham shad bashin...hezar afarin be roshaye khane dar


سلام به دوست خوبم ممنونم عزیزم
مامان آريا
19 مرداد 90 10:13
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
مامان علی مرتضی
23 مرداد 90 15:28
سلام خوبید؟فدای دخمل زرنگم بشم من مریم جون تورو خدا هروقت هوس دس شستن میکنه مواظبش باش یه وقت خدای نکرده لیز نخوره


سلام عزیزم .نه توی بغلم دستاشو میشورم خاله! مرسی از دلسوزیات