روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم روشا

باغ سیب

1390/5/20 1:19
نویسنده : مامان مری
591 بازدید
اشتراک گذاری

باغ زندگی من روشا جان!

مامانی ما جمعه ی پیش به باغ دعوت شدیم (ببخش که دیر برات مینویسم این چند وقت خیلی گرفتار بودم ) عمو مجید (پسر خاله ی مامانی)مارو به باغشون دعوت کردن البته مادر جون اینا نیومدن ولی چون پدر خیلی به تفریح نیاز داشت دعوتشونو قبول کردیم و خوشحالم که رفتیم چون به هر سه مون خیلی خوش گذشت فکر نمیکردم توی این هوای گرم یه جایی به این خنکی باشه !

 

چقدر جام خوبه مرسی پدر

جمعه 7صبح راه افتادیم و 9صبح پیش بچه ها بودیم شما هم وقتی راه افتادیم بیدار شدی و دیگه نخوابیدی ! وقتی رسیدیم صبحونه را خوردیم ورفتیم یه گشتی توی باغ زدیم. نمیدونی اون همه درخت که شاخه هاشون از بارسیب خم شده بود چه منظره ی زیبایی داشت کلی لذت بردیم!

روشا تو بغل خاله ستاره (دختر خاله ی مامانی)

بعد رفتیم کنار سد و لب چشمه .مامانی تو عمرم آب به این خوشمزگی نخورده بودم! آب به قدری سرد بود  که چند ثانیه بیشتر نمیتونستیم پامون رو توی آب نگه داریم !

.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com گل های متحرک

قربون جفتتون بشم

شما هم که چشمت به آب خورده بود! مگه حریفت میشدیم عمو مجید بازی بازی پاتو توی آب میذاشت و سریع در میاورد کلی ذوق میکردی فکر میکردی اومدی کنار دریا

 

خلاصه تا برگشتیم و ناهارو درست کریم 4 بعد از ظهر شد بعدشم پدرو عمو محمد (پسر خاله ی مامانی)وخاله ها رفتن سراغ درختای گردو و بادام ویه تکون حسابی بهشون دادن 

شما هم همچنان بیدار بودی ودلت نمیخواست بخوابی ساعت 5 گفتی بریم ماشین بخوابیم آوردمت توی ماشین همون موقع خوابیدی ما هم وسیله هامون رو جمع و  جور کردیم و برگشتیم توی مسیر برگشتنه کامل خواب بودی 

یه روز پر از هیجان و خستگی و شادی داشتی عزیزم !منم از بس که باید مواظب شما می بودم خیلی خسته شدم ولی به خستگیش می ارزید گل مامانی!!!

مامانی ما امسال بدترین تابستون رو داشتیم و من با هیچی خوشحال نمیشم ولی از خوشحالی شما و پدر لذت میبرم پس همیشه شاد باشی باغ زندگی من 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نانی
20 مرداد 90 1:19
ایشااله غم آخرتون باشه. و در کنار همسر و دختر گلتون همیشه سلامت و شاد باشین


ممنونم عزیزم
مامان ریحانه
20 مرداد 90 3:08
همیشه به گردش امیدوارم که خوش گذشته باشه بهتون


مرسی عزیزم
مامان گیلاس
20 مرداد 90 23:34
سلام معلومه بهتون خیلی خوش گذشته راستی ابوالفضلم از طبیعت خیلی خوشش میاد اون دوتا پدر بزرگاشم باغ دارن به وبلاگ ما سر بزنی عکساشو تو باغ پدر بزرگاش میبینی خیلی دوس دارم باهاتون تبادل لینک کنم البته اگه افتخار بدین


سلام عزیزم به به چه باغ تو باغیه حتما" میام پیشت چرا که نه!باعث افتخاره عزیزم
مامان علی مرتضی
21 مرداد 90 0:08
سلام مامان روشا جون مامانیه گل همه ی عکسای توی وب قابل کپی شدنن سعی کنید از عکسای خانوادگی استفاده نکنید به خدا شرمندم شاید بگید بهم ربطی نداره ولی دوست ندارم واسه ی هیچ کدوم از نی نی وبلاگی ها مشکلی به وجود بیاد باز اگه ناراحت شدید من معذرت میخوام


سلام ممنونم عزیزم باشه از این به بعد فقط عکسای خودشو میذارم مرسی از مهربونیات
مامان علی مرتضی
21 مرداد 90 16:50
سلام مریم جون این آدرس وبو توی قسمت نظراتم دیدم جاله سری بزن
http://www.baharaki.blogfa.com/


ممنونم عزیزم لطف کردی
عزیز
22 مرداد 90 16:39
عزیزم نازنینم امیدوارم همیشه بهت خوش بگذره توخودت باغ ستاره و گلی خوشکلکم ملوسکم بوسسسس


مرسی عزیز جای شما خیلی خالی بود
مامان آريا
23 مرداد 90 9:58
سلام عزيزم خوشحالم كه بهتون خوش گذشته اميدوارم هميشه به شادي و تفريح باشين و لباتون هميشه خندون باشه
روشاي خوشگلمو ببوس از طرف خاله


سلام ممنونم دوست خوبم ایشالا همه همیشه خوش باشن
sara
26 مرداد 90 17:27
سلااااام عزيززززم خوبي؟چه خبر؟چيكار مي كني؟عزيزم من يه آپ جديد گذاشتم كه خب بايد دركم كني و به خوبيه خودت ببخشي نمي دونم شايدم آپم بد نباشه اما ...
به هر حال خالي از لطف نيستخوندش دوست عزيزم
منتظرتما با نظرخوبت
فدات بشممممم من چهقدر هر 3تاتون گل هستين عزيززززم روشا جون ببوس


سلام سارای نازم حتما" میام میخونم عزیزم
فدات شم عزیزم خودتم گلی
تینا
27 مرداد 90 0:15
سلام خوشگل خاله ... خوشحالم که بهتون خوش گذشته ... روشا جونم ایشالا یه بار با هم میریم دریا !!! امیدوارم به زودیییییییییی


سلام مرسی خاله جون منم امیدوارم آخه دریارو خیلی دوست دارم
مهسا
27 مرداد 90 2:19
سلام روشا جون، خدا رو شکر که مامانت تو رو داره تا در روزهای سخت دل بهت خوش کنه. مواظب مامانت باش خاله.


سلام ممنونم خاله