روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

برای دخترم روشا

درانتظار تولد...

1391/1/28 17:52
نویسنده : مامان مری
680 بازدید
اشتراک گذاری

نازدار مامانی!

گلدونه ی مامان عاشق حرف زدن و سخنرانیه...فقط دلت میخواد یکی رو گیر بیاری بشینی کنارش براش حرف بزنی حالا چی میگی اونش مهم نیست مهم فیگورایی که میگیری ...شال سرت میندازی،یه پاتو میندازی روی اون پات ،یه قیافه ی جدی به خودت میگیری مرتب دستاتو تکون میدی وحسابی دلبری میکنی ...

من که دلم ضعف میره ، یا اینکه یاد گرفتی توی جمله هات میگی :البته که به زبون شما میشه البتن...این تیکه کلام عزیزِ و از عزیز یاد گرفتی ،وانقدر به جا ازش استفاده میکنی و خوشگل میگی البتن ...

وقتی میخوای حرف خودت بشه بهم میگی قربونت بشم من !و اون چیزی که میخوای میشه  خلاصه حسابی با زبون کاراتو پیش میبری...عاشقتم ننه...منم که خراب این حرف زدنتم!!!

ziba

وقتی میریم پارک و بازی میکنی حسابی ذوق میکنی و میخندی و از سرسره بزرگا میای پایین میری به مامانای دیگه میگی خاله ببین من پرنده (برنده ) شدم و باشون میخندی وقتی هم من یا پدر میگیم دیگه میخوایم بریم خونه با انگشتات ٤تارو نشون میدی میگی ٣تا دیگه برم بعد بریم...

 ما هم میگیم باشه ٣تات که تموم شد میگی خوب دیگه بریم...خیلی خوش گذشتا بازم بیایم بعد شروع میکنی دویدن و ما هم باید دنبالت بدویم و حسابی از این قسمت خوشت میاد ومیخوای بدویی !!! یه مدته به خونه سازی و لو گوهات خیلی علاقمند شدی و حسابی سرت باهاشون گرمه وقتی هم یه چیزی درست میکنی میای با ذوق بهم نشون میدی...

ziba

از بعد از تولد آنیتا برای تولد خودت ثانیه شماری میکنی و میپرسی کی تولدتِ! یا تابستون کی میاد؟ چون میدونی تولدت توی تابستونه! سفارش لباس و رنگ لباس و رنگ کیکت رو هم دادی...

ziba

میگی لباس عروس سفید میخوای کیکتم سفید باشه !منم حتما" برات سفید سفارش میدم پارسال هم میخواستی لباس عروس قرمز باشه که رفتیم بوتیک و خودت رنگ لباستو انتخاب کردی امسالم همینطوره مرسی که کار مامان رو راحت میکنی!از اونجایی که به سلیقت ایمان دارم میدونم که خوشگل میشه!

ziba

 

سر کوچه ی عزیز اینا یه قنادیه که کیکاشو رو گذاشته توی یخچال پشت شیشه و هر وقت از جلوش رد میشیم میگی تولد هرکی هست پدرش میادبراش کیک میخره منم هرموقع تولدم شد پدر میاد برام کیک میخره و بعدش کلی میخندی...

ziba

بی صبرانه منتظر تولدم خیلی برنامه ها برات دارم پارسال که نتوستی جشن داشته باشی ایشالا امسال بتونم از خجالتم در بیام قشنگم...

ziba

دوست دارم باور کنی عاشقانه با ذره ذره وجودم دوستت دارم چون تو نشانه ی پروردگارمی !پروردگارا باهر دم و بازدمم تو روشاکرم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

پرسان
28 فروردین 91 19:08
ایشائالله به زودی یه تفلدخوشجل موشجل برات میگیرن خانمی پس کواین عکسای فیگورت مگه نمیدونی که نقاش احتیاج فوری به چندتافیگورداره ای مامان تنبل پس کوعکسای خانم خوشگله عروس ما


سلام پرسان جان ...منم این اسمتو بیشتر دوسست دارم اون کامنتو تایید نکردم ولی دوست دارم بیشتر ازت بدونم
راستش عکسم داشتم ولی برای تغییر سایز هرکاری کردم نشد و ازم رمز میخواست منم عکس نداشتم
نانازيا
30 فروردین 91 16:32
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir
مامان امیرعلی
30 فروردین 91 17:25
خاله جون ما هم منتظر تولد خوشکلتیم


مرسی خاله جون
مادر سامان
30 فروردین 91 20:23
سلام
روشا جون بهترین دختر دنیا. آفرین که میدونی هرکی تولد باشه باید کیک بخره . و به زودی تولد شما هم میرسه و هممون خوشحال میشیم. و مامان جون هم یک تولد خوشگل براتون میگیره .


سلام...مرسی خاله جون ...من که خیلی منتظرم تولدم بشه
عزیز
30 فروردین 91 23:54
روشا جون من دختر باهوش با استعداد من عزیزم منتظر روز تولدت هستم خوشگلم فرشته مهربانم دوستت دارم یک دنیا پاکتر از آسمان زلال تر از آب عاشقتم دخترم


سلام عزیزجون مرسی شما به من خیلی لطف دارین...منم شمارو خیلی دوست دارم
بابای دوقلوها
31 فروردین 91 8:12
وایییی مامان، شما پیش روشا بودی حق داشتی دلت ضعف بره،
اما من که فقط خوندم چی، دل من ضعف رفت. امان از شیرین زبونیای ورووجکا

آنشالله باشکوهترین تولد رو واسه روشا برگزار میکنید


ممنونم بابای مهربون...ایشالا...
مامان رهام
31 فروردین 91 10:17
سلام مامان مري وب زيبايي داريد اگه افتخار بديد لينكتون كنم؟خبرم كنيد


سلام عزیزم باعث خوشحالیمه ...حتما"
Pouya Kheirani
31 فروردین 91 13:29
خدا انشاءالله حفظش کنه. دختر قشنگیه


سلامت باشین مرسی
تینا
1 اردیبهشت 91 13:20
سلام عزیزم الهی ... تولد آنیتا با اونی که من دوست داشتمو انتظار داشتم خیلی فرق داشت اما امیدوارم تولد روشا خیلی به همه مون خوش بگذره ... منو آنیتا هم منتظر تولدتیم خاله ... میخوایم حسابی برقصیم تا تلافی رقص خوشگلی که برامون میکردی و خوشحالی از ته دلی که به مهمونیمون دادی در بیاد ...
وای چه عروسی میشی اونروز !!!!


سلام خاله جون...به نظر من که خیلی خوب بود خیلیم خوش گذشت
من که خیلی خوشحال میشم وبی صبرانه منتظرم
کاش دیگه اتفاق بدی نیفته!!!
:
مامان رهام
2 اردیبهشت 91 10:54
مريم جون دخمل خيلي نازي داري خدا حفظش كنه اسپند لطفاً.در ضمن برا برادرتن خيلي خيلي ناراحت شدم و اشك ريختم مي دنم خيلي خيلي سخته نمي خام با يادآوريش ناراحتت كنم فقط خواستم باهات همدردي كنم. برادرديگه اي نداري؟


ممنونم عزیزم شما لطف دارین! چشم حتما"...
برای همدردیت ممنونم عزیزم چرا یه برادر دیگه دارم که الان سربازِ...ولی هر گلی یه بویی داره!
مامان آريا
2 اردیبهشت 91 12:56
الهي خاله قربونت برم كه اينقدر حركات و حرف زدنات بامزه و تو دل برو هستن
منم از الان دارم روز شماري مي كنم براي تولد پرنسسم با لباس سفيد و كيكه سفيد
به خدا مريم جون دلم برايتون خيلي تنگ شده خيلي خيلي زياد كه سر فرصت بشينيم و چند ساعتي يه گپي بزنيم و غيبتي كنيم
مي بوسمتون


خدا نکنه عزیزم...منم همینطور عزیزم خیلی خوشحال میشم صداتو بشنوم
این مال مصی جون و واریای نازم
مامان وندا
3 اردیبهشت 91 1:47
الهی قربونت برم خاله جونی با فیگورات،ولی مامانی عکساشو حتما بذار
دوست خوبم رای گیری شروع شده
http://namehayebeduneemza.blogfa.com/


خدانکنه عزیزم ...باشه چشم
مامان وندا
3 اردیبهشت 91 16:22
سلام دوست عزیزم ممنون که به وندا لطف دارین باید برین تو وبلاگ ایده های مامانی صهبا و صدرا، http://noruz1391.niniweblog.com/ از قسمت موضوعات مسابقه ی عکس نی نی رو انتخاب کنید تو قسمت نظرات رای گیری مسابقه بگید که رای شما وندا کوچولو بازم ممنون عزیزم
بابای ملیسا
3 اردیبهشت 91 23:38
با سلام . وبلاگ ملوس من مجددا با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر یادتون نره .
مامان آتین
4 اردیبهشت 91 12:23
ای جااااااان فدای اون البتن گفتنش
مامانش عکساشو بذار دیگههههههه
بووووووس


مرسی گلم چشم