روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره

برای دخترم روشا

عالی...عالی

1391/2/4 14:30
نویسنده : مامان مری
665 بازدید
اشتراک گذاری

خوب من!

ziba

دختر ملوسِ من وقتی ازش عکس میگیرم میگه منم ببینم بعد که عکستو میبینی میگی عالی عالی...انقدر شیرین میگی که مرتب ازت میپرسم چی و شما هم با خنده برام تکرار میکنی...

وقتی میریم خونه عزیز... عزیز یا باباجون  با دوچرخه ی بزرگِ دور باغچه میچرخوننت و شما از این بازی خیلی خوشت میاد یا با توپ توی حیاط حسابی بازی میکنید و بهت خوش میگذره...مرسی عزیز و باباجون مهربون برای تمام لحظه های شادی که به روشا میدید...

ziba

یه شب که شام خونه ی عزیز اینا بودیم باباجون سفارش پیتزا داد...فقط به خاطر شما که خیلی دوست داری البته بدون سوسیس و کالباس...پدر مخالف بود و میگفت پیتزا بدِ ولی شما دیگه دلت میخواست...

وقتی خوردی و سیر شدی یه تیکه از پیتزات مونده بود که پرسیدم روشا دیگه نمیخوری ؟با یه قیافه ی سیری گفتی نه من پیتزا نمیخورم پدر میگه پیتزا برای سلامتی خوب نیست!!!!

ziba

یه وقتایی که عزیز،باباجون،مادرجونی، مادربزرگ بهت پول میدن که بندازی توی قلکت...از بعد ازعید تاحالا هرکی بهت پول میده میگی عیدی گرفتم به من میگی عیدیمُ بگیر بنداز توی قلکم وتا مطمئن نشدی توی قلکت نرفته خیالت راحت نمیشه!

یه شب مادرجونی و خاله سایه اینا مهمونمون بودن که خاله سایه برات یه عروسک خوشگل از جنوب برات سوغاتی آورده بود که الان یکی از دوستات شده و موقع خواب میاریش کنارت اول کوکش میکنی و اونم آروم میچرخه و یه  آهنگ ملایم پخش میکنه وقتی آهنگش تموم شد

ziba

پیش خودت میخوابونیش بعد بهش میگی آخه خوابم میاد عزیزم ...میگم چی میگه مامان ...میگی عروسکم میگه بغلم کن ...بعد بغلش میکنی براش لالایی میخونی ودوبار پیشت میخوابونیش...میگی دیگه بخواب قشنگم...

دیروز اومدی بهم گفتی مامانا کار میکنن بچه ها بازی میکنن...من که از حرفت خندم گرفته بود بهم گفتی میخندی! آره! قربونت بشم به این خنده های قشنگت...

ziba

من قربونت بشم با این همه مهربونیات و با این همه عشقی که به ما میدی...نمازخوندنت همچنان ادامه داره وقتی چادر نمازتو که دختر خاله ی مامانی(خاله ستاره)برات دوخته...سرت میکنی میگی ببین حاچ خانوم شدم!!!!

حاچ خانوم من...

جیگرتو خورداهه...

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

عمه زینب دانیال
4 اردیبهشت 91 23:17
سلام
چه دختر مهربونی داریم ما.

بوس


مامان وندا
5 اردیبهشت 91 1:45
وای وای واییییییییی چه دلبری داریم ما ، این بوس ها واسه دخملی شیرین و ناز

و از شمام دوست خوبم ممنونم که لطف کردین و به وندا رای دادین


مرسی گلم
وظیفه بود عزیزم
عزیز
5 اردیبهشت 91 23:39
سلام عزیزم دختر مهربونم عاشقتم یعنی اون روز را من میبینم که تو به سفر حج بری و حاج خانم بشی تو شیرین تو عسل قندو نبات ای که خنده هات مانند گلبرگ گل سرخ تو و آنیتا عزیز از جانم عزیزتریت دوستتان دارم خدا در پناه خودش هردوتان را حفظ کند انشااله


آره عزیز چرا که نه ...به قول روشا حاچ خانوم میشم...
مرسی عزیز مهربون من وآنیتا هم شمارو دوست داریم
بابای دوقلوها
6 اردیبهشت 91 6:57
عالی عالی
روشا گلی خیلی عالی

پدر میگه پیتزا واسه سلامتی خوب نیست
ای جوونم روشایی، خوب یه تیکه آخر رو هم میخوردی بعد این حرف رو میزدی، اونوقت عسل تر از همیشه میشدی


ممنون
آخه دیگه جا نداشتم عمو اگرنه اونم میخوردم
مامان گیسو جون
9 اردیبهشت 91 0:35
سلام عزیزم خوبی ؟
من قربون این حاج خانم برمممممممم
عزیزم خصوصی داری


سلام ممنونم
خدا نکنه خانوم...
تینا
9 اردیبهشت 91 14:04
وووووی چه حاچ خانومی !!! چادرشو
مریم آنیتا هم خیلی وقتا وقتی داره با عروسکاش بازی میکنه باهاشون حرف میزنه مثل وقتایی که من با خودش حرف میزنم من که عاشق این کاراشونم
عروسکتم مبارکه عزیزم مثل خودت نازه


مرسی عزیزم
آخی نازی ... موافقم منم خیلی دوست دارم وقتی با دوست خیالیش یا عروسکاش حرف میزنه... منم عاشق جفتشونم...
مرسی خاله
فروغ
10 اردیبهشت 91 2:23
سسسسلاااااااااام حاج خانوم کوچولوی من چه خوشگل شدی با اون لباس قرمزت میگم عروسکتم خیلی قشنگه ها دلم خواست.
مثل اینکه همه بچه ها به سخنرانی و داشتن دوستای خیالی علاقمندن و به قول نوژا که ازش میپرسم داری چیکار میکنی: میگه دارم حرفف می ککنم با دوستام.

دلم براتون تنگ شده بود ببخشید که دیر اومدم.
روی ماه دختر گلم و مامان خوشگلانسیش رو میبوسم


سلام مرسی خاله چشمات قشنگ میبینه...آره خوب طبیعیه ...آخی قربونش بشم با حرف زدنش
ماهم دلتنگت بودیم نگرانت بودم به هر حال میسی گلم
مامان آريا
10 اردیبهشت 91 11:19
قربونه دخمل مهربونم برم من كه اينقدر ماهي تازه حرف بابايي هم گوش مي كني و پيتزا تو تا ته نمي خوري چون خوب نيست
عاشقتم حاج خانوم كوچولوي من
خصوصي داري گلم


خدا نکنه عزیزم آره من خیلی حرف گوش کنم دیگه
من و مامانی هم خیلی دوست داریم

مامان رهام
10 اردیبهشت 91 12:20
الهي دورت بگردم


خدا نکنه عزیزم
مامان رهام
10 اردیبهشت 91 12:24
فداي شيرين زبونيات


مامان رهام
10 اردیبهشت 91 12:25
سري اول عكساي شمال و گذاشتم عزيزم


مامان آتین
11 اردیبهشت 91 15:27
فدای این حاچ خانوم خوشمل بشم من که اینقدر شیرین زبونی می کنههههههههههههه



خدا نکنه عزیزم
مامان کيانا
13 اردیبهشت 91 9:39
سلام عزيزدلم...حاچ خانوم روشاي گل....الهي خدا هميشه نگهدارت باشهبراي ماهم دعا کن نازنين


سلام خاله جون مرسی چشم ...شماهم مارو دعا کنید
مامان آريا
13 اردیبهشت 91 11:15
___*##########*
__*##############
__################ I LOVE YOU
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#################################
______###############################
_______#############################
________###########################
__________### #####################
___________######################
____________#### ######## #######
_____________#################
______________###############
_______________#############
________________##########
_________________########
__________________######
__________________ ####
__________________ ###
___________________ #




مامان رهام
13 اردیبهشت 91 11:28
حاچ خانومه ما چطوره؟دلم براش تنگيد.خيلي روشاجونو خيلي دوست دارم


ممنونم عزیزم ماهم دوستتون داریم