روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره

برای دخترم روشا

هفتم و هشتم خرداد...

1391/3/9 14:56
نویسنده : مامان مری
629 بازدید
اشتراک گذاری

دلبر کوچولوی من!

شیرینی زندگی مامانی! امسال بری اولین بار مامان روز تولد خاله سی سی رو فراموش کرده بود!دوروز پیش که مادرجونی بهم زنگ زد و گفت شام بیاین اینجا برای تولد سی سی دهنم باز موند...گفتم مگه امروز چندمه مامان گفت هفتم دیگه ...گفتم اشتباه میکنیا...مامانی گفت بله دیگه تو خونه موندن این چیزارو هم داره کاری به تاریخ نداری!!!خیلی ناراحت شدم نه اس ام اسی نه زنگی ...سریع زنگ زدم بهش گفتم که من اصلا" به تقویم نگاه نکرده بودم کلی از دست خودم شاکی بودم شما هم بهش تبریک گفتی و شب رفتیم خونشون و شما با اشتیاق زیاد کادوی تولدشو بهش دادی...

دیروزم که تولد خودم بود و صبح مادرجون گفت که سرماخورده به خاطر شما نمیان ... و آخر هفته اگر حالش بهتر شد با خاله سایه اینا میان خونمون ....پدر وقتی از شرکت اومد با کیک و گل اومد والبته برای شما هم  گل خریده بود چون میدونه که خیلی عاشق گلی...به پدر گفتم کسی امشب نمیاد گفت خودمون سه تا جشن میگیریم...مادرجون چندبار با اون حالش زنگ زدو وقتی فهمید عزیز اینا هم نیومدن و پدر هم کیک خریده خیلی ناراحت شد که نتونسته بیاد و همش میگفت از شانس منه که الان باید سرما وبخورم و کلی قر به روزگار زد....

ماجشن سه نفرمون رو گرفتیم که دیدیم زنگ میزنن خاله سی سی و پدر جونی و خاله سایه اینا اومدن وکلی سوپرایز شدم... مادرجون دلش طاقت نیورد! خودش نیومد ولی به خاله اینا گفته بود که دلش پیش منه، اوناهم گفته بودن که ما  تا آخر هفته طاقت نمیاریم و همه اومدن جز مامان بهتر از جونم...خلاصه امسال تولد مامانی اینطوری براش خاطره انگیز شد

بگم از خودت که یه روز مامان حال آرایش کردن نداشت و یه مداد همینطوری توی چشمام کشیدم و لی خودم به خودم گفتم آرایش نداشتم قشنگتر بودم ولی با این حال دیگه پاکش نکردم تا از اتاقم اومدم بیرون نگاهم کردی گفتی مامان! وحش...ناکا(وحشتناک) آرایش کردی اصلا" قشنگ نشدیا!!!!کلی تعجب کردم و دیدم دقیقا" همون نظر خودمو داشتی راست میگن حرف راستو از بچه بشنو...رفتم چشمو پاک کردم و قشنگ آرایش کردم ....

چندروز پیش رفتیم سوپر مارکتی که همیشه خرید میکنیم اسم فروشنده آقا روح الله هستش ...وقتی میریم داخل بلند سلام میکنی  ما که خرید میکنیم شما هم میری برای خودت خرید میکنی والبته خریدای دخترم چیه: یه بستنی بر میداری ، یه آب میوه ، یا یه شیر کوچیک، بعضی وقتهاهم شکلات ولی هیچ موقع سراغ چیپس و پفک نمیری و بسته بندیاشون هم نظرتو جلب نمیکنه...خلاصه وقتی خریدت تموم میشه میذاریش جلوی آقا روح الله میگی آقا لولولا اینارو حساب کنید تا پدر پول خریداتو نده از روی میز برشون نمیداری بعد میگی آقا لولولا خداحافظ ...

نمیدونم توپستهای قبلیت نوشتم یا نه ولی خیلی وقته که رنگ چراغهای رانندگی رو یاد گرفتی تا پشت چراغ میایستیم شورع میکنی میگی الان قرمزِ یعنی ایست وقتی سبز شد یعنی بفرمایید خواهش میکنم ووقتی زرد یعنی احتیاط...

 برات نوشته بودم که خیلی به لباس پوشیدن و مدل شدن علاقه داری ...هنوزم این کارو میکنی با این تفاوت که رفتی سراغ لباسای مامانی!!! یه روز که پیرهن پوشیده بودم گفتی وای چه قشنگه الان تابستون شده لباس لختی پوشیدی گفتم بله الان هوا گرمه باید لباس کم پوشید ...گفتی منم میخوام و رفتی توی اتاقت پیرهنی که پارسال خاله تینا برات خریده بود رو پوشیدی اومدی گفتی ببین حالا مثل هم شدیم

اینجا رفتی سر کمد مامانی و لباس منو پوشیده بودی و یه تل به موهات زدی کلی فشن راه رفتی!!!

اینجا رفتی عروسکات رو بغل کردی اومدی بهم گفتی ببین من چندتا بچه دارم...من دوتا بچه دارم!!!

اینجاهم داری آماده میشی بخوابی البته همیشه یه ساعتی طول میکشه حسابس بپر بپر میکنی روی تخت یا روی پدر!!!!

 

عاشق تمام لحظه هایی که تو بهشون معنا میدی لحظه لحظه ی عمرم با شما پراز خاطره است

 

عاشقانه دوستت دارم بهترین هدیه ی الهی زندگیم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مريم
9 خرداد 91 15:59
مريم جان بازم تولدت مبارك،برات يه ميل فرستادم +عكس روشا(مال 4ماهكيشه) تو هم از خودت برام بنويس البته لطفا.از روشا كه مينويسي قند تو دلم اب ميشه حسابي كيف كن كه مادر يه. ههمجين نوري هستي منتظرتم


فدات شم عزیزم شما که زودتر پیش دستی کرده بودی و شرمنده ام کردی
عکس روشارودیدم خیلی نازِ ممنونم از لطفتت حالاروشای خودت هم بزرگ میشه و حسابی برات دلبری میکنه
عمه زینب دانیال
9 خرداد 91 19:49
سلام مریم جون
تولدت مبارک.انشاالله تولد 120 سالگیت رو کنار امیرو روشا بهت تبریک بگیم.بوس برا تولدت
خدا این دخترگلو برامون سالیان دراز نگه داره.عروسیشو بیبینم .


سلام عزیزم ممنون از لطفت گلم ....
مرسی عزیزم لطف داری
مامان آريا
10 خرداد 91 10:49
عزيزم تولدت مبارك الهي 120 ساله بشي و هميشه در كنار گل دخترتو و شوهر مهربونت زندگي كني
خاله قربونت برم من با اون زبونه شيرين و بامزت كلي از حرف زدنت خنديدم آقا لولولا
قربونه دخمله فشنم برم منننننننننننننن


مرسی عزیزم فدات شم
خدا نکنه مهربونم
مامان آريا
10 خرداد 91 10:50
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی است

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است . . .

روز پدر و روز مرد و به بابايي روشا جان تبريك مي گم


مرسی خاله جون مهربون
مامان رهام
10 خرداد 91 10:53
سلام مريم جون تولدت خاله سي سي مبارك


سلام عزیزم ممنونم ازت
مامان رهام
10 خرداد 91 10:54
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]تولدت مبارك عسيسم هزاران بوسه تقديم دوست گلم

فدت شم مهربونم
مامان رهام
10 خرداد 91 10:55
آفرين به مامانت چقد ماهه خدا برات حفظش كنه


مرسی گلم مادر دیگه....الان که مامان شدم خوب درکش میکنم
مامان رهام
10 خرداد 91 11:01
فداي آقا لولولاگفتنت


مامان رهام
10 خرداد 91 11:04
اي جاااااااااااااانم فشن خاله


مامان رهام
10 خرداد 91 11:14
فداي بچه هات


بابای دوقلوها
10 خرداد 91 22:42
سلام
خاله سی سی و مامان روشا تولدتون مبارک

مامان روشا انشالله 150 سال زنده باشید و سایتون بالا سر روشا گلی باشه

آفرین به روشا گلی عموو که تو سوپر مارکت آقا لولولا چیزای خوب خوب خرید میکنی و سراغ چیپس و پفک نمیری


امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید


سلام ممنون از لطف شما....
مرسی عموجون
مامان وندا
11 خرداد 91 2:17
تولدت مبارک دوست خوبم، من که عاشق این شیرین کاریهای دخمل خوشگلمم....... خوردنی من دوستت دارم


مرسی عزیزم ....شما لطف داری ما هم دوستتون دارم
مهسا
12 خرداد 91 8:41
سلام مریم جون تولدت مبارک عزیزم ان شا الله تولد 120 سالگی
روشا جونم خیلی ناز شدی با لباس مامانی


سلام عزیزم ممنون از لطفت
مامان امیرعلی
12 خرداد 91 17:51
تولدتون مبارک.تولد خاله سی سی هم مبارک.چه با مزه شدی روشا جونم


مرسی عزیزم