روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره

برای دخترم روشا

خوشگل...

1391/3/14 16:03
نویسنده : مامان مری
682 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلترینم!

ziba

مامانی! یه مدت که تکه کلام پدر افتاده تو دهنت و مارو خوشگل صدا میزنی ...نمیدونی چه خوشگل میگی خوشگل...به جای اینکه منو مامان صدا کنی میگی خوشگل! به من آب میدین...یا خوشگل میای بریم بازی کنیم....

مادرجون اینا از شیرازمهمون داشتن و یکی از خونوادها ٢تا بچه داشتن که شما باشون حسابی اخت شدی و دل سیر باهم خاله بازی و بدو بدو کردین ...یکی دیگه از خونوادها که از فامیلای دور پدرجونی بودن آتلیه داشتن و دوربینشو با خودشون آورده بودن و حسابی ازت عکس گرفتن ...نمیدونی چه عکسای نازیی شد با چه فیگورایی....حسابی براشون شیرین زبونی کردی و حسابی عاشقت شدن و ازمون اجازه گرفتن تا یکی از عکساتو برای آتلیه شون بزرگ کنن....و حتما" برات صدقه بذاریم کنار....از بس که مودب بودی براشون خیلی جالب بود...اگه کاری داشتی حتما" اولش میگفتی لبطا"(لطفا") یا حتما" تشکر میکردی

zibazibaziba

خوشحالم عزیزم از اینکه یه دختر مودبی دارم و همه جا این همه جلب توجه میکنه.....

اما ما نتوستیم عکسارو داشته باشیم چون یه برنامه ای برای نصبش میخواست که دایی سعید نداشت حالا قرار شده برام میلش کنن...خانوم و آقاهه شهریور عروسیشون و گفتن اگه ما هم نرفتیم ولی شمارو یه جوری به عروسیشون برسونیم....

ziba

تازگیا به من میگی مامان من بزرگ که شدم با ماشین پدر تنهایی میرم بیرون.....یعنی از حالا داری برای تنها شدنت برنامه ریزی میکنی  !!!هم خوشحال میشم از حرف زدن شیرینت هم دلم میگیره از تنهایی رفتنت....

هر کاری میخوام برات بکنم سوال میکنی که پسراهم این کارارو میکنن ...میگم ما به پسرا کاری نداریم میگی چرا من دوست دارم پسر بشم...میبینی توروخدا آخه دختر ما این همه دلشوره داشتیم و انرژی میدادیم بچه مون دختر باشه حالا دخترمون دوست داره پسر باشه!!!

zibazibazibaziba

دخمل خوشگلم فردا روز پدر....واسه همین ما بعدازظهر سه تایی میریم تا برای پدر یه کادوی کوچولو بخریم تا قدردان زحمات بی پایان پدری باشیم...

ziba

zibaهمسرمهربانم دستهای پرتلاشت تا ابد بوسیدنی است...مریم

پدر مهربانم دستهای پر تلاشت تا ابد بوسیدنی است....روشاziba

پدرم ،تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمم فرشته هاهم میتوانند مرد باشند ! به سلامتی هرچی پدره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مريم
14 خرداد 91 23:36
دیگه من همه مقدساتو قسم دادم تا این وب باز شد گفتم خدایا من اولی باشم که شد بحمد الله. روز پدر به امیر اقا وهمه پدرهای مهربون مبارک.عکس وجمله انتخابی بی نهایت لطیف و دلنشین بود.امیدوارم تا همیشه بودن عاشقانه خانواده باشید.


آخی اذیت شدی دوستم....فدای تمام محبتات ممنون شما هم به امیر آقاتون از طرف ما تبریک بگید....منم برای دعای زیباتون گفتم آمین
مريم
15 خرداد 91 14:26
ای روشا خوشگل من ، عروسکم نوگل من،روی موهات پولک پولک،شازده خانم کوچک،صد افرین دخترک.قربون دختر خوشگل و مودبم برم.دلم یه ذره شده ببینمت گل خاله


مرسی خاله ی مهربونم ایشالا همدیگرو میبینیم
مامان رهام
16 خرداد 91 11:34
سلام مريم جون با يه روز تاخير روز پدر و به همسرت تبريك ميگم..................مريم جون ما ساكن همدان هستيم.................


مرسی عزیزم ...ا چه خوب همدان شهر قشنگیه
مامان رهام
16 خرداد 91 11:34
بله ديگه روشا خانومه ديگه....................قربون دخمل با ادبم بشم من ................عاشقتم


مرسی عزیزم
مامان آريا
17 خرداد 91 13:05
الهي خاله قربونت برم من با اين شيرين زبونيات همه حق دارن زودي عاشقت بشن از بس كه شيريني


مرسی خاله جونم
مامان آريا
17 خرداد 91 13:06
مريم جون عزيزم واقعا" نمي دونم با چه زبوني از زحمتي كه كشيدي تشكر كنم هدايات خيلي زيبا و قشنگ بودن مرسي عزيزم بابته اين همه محبتت اميدوارم لايق اين دوستي پاكت و قلب مهربونت باشم


قربونت بشم من تا به قلب مهربون تو برسم کلی راه دارم ....هیچ موقع مهربونیات و فراموش نمیکنم
مامان وندا
17 خرداد 91 19:06
الهی دورت بگردم که همه رو عاشق خودت می کنی
ممنون دوست خوبم که اینقدر به وندا لطف دارین و نگرانش شدین حالش کاملا خوب شده


الهی شکر عزیزم خییلی نگرانش بودم
ممنون از لطفت به روشا
رایکا(پوسترساز)
18 خرداد 91 13:28
سلام مامان مری

من رايکا هستم
اگه ميخواي يه پوستر خوب از خودت داشته باشي، اگه دنبال عکس هاي رويايي از خودت هستي، به وبلاگم يه سري بزن و نمونه کارامو ببين.البته هنوز همه ي کارامو ارائه ندادم. فرقي نميکنه با چي عکس بگيريد من کيفيتشو ازين رو به اون رو مي کنم.خوشحال ميشم اگه بياي.ممنون
قيمت هر پوستر 1500 تومان
www.photoaroosak.blogfa.com
کار کودک هم انجام میدم گرچه دیدم عکس های روشا جان خیلی خوشگل بودن.قراره نمونه کار کودک هم بذارم.اگه دوس داشتین عکسهای رویایی از روشا داشته باشین خبرم کنین.خوشحال میشم


حتما" گلم مرسی
عزیز (مادر بزرگ )
19 خرداد 91 22:17
شیرین زبونم سلام قربون اون قد بالات برم عزیزم عاشتقتم دوستت دارم دختر کوچوله من عزیز دل جان شیرین فدای اون حرفهای شیرینت برم دختر مهربونم دلم برای حرف زدنت همشیه تنگ میشه تو برای من مانند بهاری از وقتی خدا تورو بما داد دوستت دارم


ممنون عزیز جون منم شمارو خیلی دوست دارم
عمه زینب دانیال
19 خرداد 91 22:37
سلام
ماآپ کردیم


در اولین فرصت میام پیشت
مامان نوژا
20 خرداد 91 9:22
اسفند یادت نره مهربون

چشم مرسی
مامان آريا
20 خرداد 91 12:29






تینا
20 خرداد 91 13:30
سلام ... من که حسابی تاخیر دارم !
روز پدر مبارک !
یه دنیا بوس واسه دختر خوشگل خودم


سلام مرسی...