روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

برای دخترم روشا

اولین تجربه ی سینما

1391/6/12 15:27
نویسنده : مامان مری
752 بازدید
اشتراک گذاری

نازدار مامان!

ziba

دخترم دیروز یعنی روز شنبه در سانس 6تا 8 اولین تجربه ی سینما رو داشتی ..وقتی فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه روی پرده اومد با پدر برنامه مون بود که حتما بیاریمت و قبلش یه توضیحاتی راجب سینما بهت دادم که چه شکلیه ...شما هم میگفتی ماهم تلویزیونمون بزرگه هم صندلی داریم نمیخواد بریم سینما....

ولی وقتی اومدیم کلی با تعجب به همه جا نگاه میکردی و برات این همه بچه جذاب بود برای خودمون هم همینطور ..دیدن این همه بچه آدم به وجد میاره...وقتی فیلم شروع شد از اول تا آخر مشغول پاپ کرون خوردن بودی و به دقت فیلمو دنبال میکردی و هرجا آهنگ پخش میشد با بقیه بچه ها با دست زدن فییلمو دنبال میکردی...فقط دیگه آخرای فیلم خسته شدی و میاستادی

ziba

 پدر خیلی براش مهم بود که یه جایی بشینی که اذیت نشی و خداروشکر هم جات خیلی خوب بود فقط نمتونستی تکیه بدی  و سختت بود واسه همین لبه ی صندلی نشتی و دیگه همه چیز خوب بود برای دیدن یه فیلم خوب!

خداییش فیلم قشنگی بودی و ارزش سینما رفتنو داشت...حالا تا کی دوبار باید صبر کنیم تا یه فیلم برای بچه ها بیاد و دوباره بریم سینما....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

بابای دوقلوها
16 شهریور 91 7:13
گلیمون بزرگ شده دیگه
خوب روشا گلی! سینما چطور بود؟ خوش گذشت؟؟؟

مامانی فکر نکنم بتونید آدرس وب رو تغییر بدید. مگر اینکه خود مدیریت نی نی وبلاگ اینکارو کنه.


ممنون از لطفتون...خیلی خوش گذشت
جدا" چه بد!!!!
بابای دوقلوها
16 شهریور 91 11:16
سلامممممم

تو مسابقه " نی نی های با حجاب" شرکت کردییییییییم


زمان شروع رای گیری از روز شنبه 1391/06/18 تا پایان روز دوشنبه1391/06/20

زینب زهرا خوشحال میشن اگر دوستان بهشون رای بدن

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php


آخی نازی حتما" بابایی
مامان وندا
16 شهریور 91 12:26
آفرین به گل دختری....خوش گذشت خاله؟
مامانی می تونید برای عنوان از معنی اسم روشا جون هم ایده بگیرید


ممنونم گلم....اتفاقا" باید چیزی باشه که اصلا" ربطی به اسم روشا نداشته باشه...تا دوباره پیدامون نکنند!!!
مامان آراد(خاطره)
16 شهریور 91 17:39
سلام...حالا چرا میخواین اسم وبلاگو عوض کنین؟
اسم وبلاگتون که خیلی قشنگه؟
عزیزم...قربونت برم ...خوشحالم که از سینما رفتن لذت بردی...



سلام ...آره خودم این اسمو خیلی دوست دارم ولی!!! میام برات میگم...عوض کردنشم فکر نکنم کارمو حل کنه چون با یه سرچ دوباره پیدام میکنن!!!!!
مرسی خیلی فیلم قشنگی بود سعی کنید برید و لذت ببرید
رها
17 شهریور 91 13:37
سلام مریم جونم
چقدر خوب که تونستی بری و این فیلم رو با دختر گلت ببینی
راستش رو بخوای من شخصا دلم میخواست کلاه قرمزی رو برم و ببینم . دیانا که فعلا خیلی کوچیکه و راه درازی در پیش داره تا از سینما لذت ببره
خوش باشید عزیزای من


سلا رهای گلم خوبی دیانای خوشگلم خوبه...الهی تا چشم روهم بذاری میبینی دست تو دست هم بیرونید
فقط تا میتونی از این دوران لذت ببر که خیلی شیرینه

بابای دوقلوها
18 شهریور 91 7:45
سلام آره، رای گیری از امروز شروع میشه
مهسا
18 شهریور 91 9:09
روشای عزیزم خیلی خوشحال شدم که سینما رفتنو دوست داشتی .دیگه حسابی یزرگ شدیا عزیزم.



ممنون عزیزم
بابای دوقلوها
19 شهریور 91 14:17
سلام
ممنون که به زینب زهرا رای دادی
انشالله بتونم این لطفتون رو جبران کنم

امیدوارم روشا گلی همیشه شاد و سلامت باشه


سلام بابای دوقلوها
وظیفه بو د ایشالا که برنده بشن
ممنون از لطفتون


ستاره زندگی
21 شهریور 91 17:24
سلام مامانی ببخشید که با تاخیر اومدم

روشا جون سینما مثل تلویزیون وصندلی خونه بود


سلام ...ممنون از لطف شما
ستاره زندگی
21 شهریور 91 17:25
منتظر نظرتون در وب ستاره هستم
مامان رهام
25 شهریور 91 11:58
سلام مریم جون خوبید عزیزم؟
ببخشید کم بهتون سر میزنم یه کم دستم درد می کنه نمی تونم زیاد تایپ کنم معذرت میخوام..امیدوارم منو به بزرگواری خودتون ببخشیدروشا جونم و ببوسید


سلام مونا جون چرا عزیزم خدا بد نده..ایشالا زود خوب میشی و زود به زود میبینمت..البته تو این دنیای مجازی
ممنونم از تمام محبتات مهربووووووووووون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 13:08
دوستای گلم سلام
خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم
1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد
2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/
بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟
3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید



سلام ایشالا همیشه خوش باشین
مامان کيانا
28 شهریور 91 13:56
دخـــــــتر بدین جـــلـــال، نپـــرورده مـــام دهـــر

دخـــــــتر بـــــــــــدین مــــــقـــام، نیاورده روزگار

چشـم فلک ندیده و نــشـنــیـــــده گوش دهــر

دخــتـــر بـــدیـــن جـــلالت و مادر بدین وقار . . .

(روز دختران اين سرزمين مبارک)





ستاره زندگی
28 شهریور 91 19:43
روشا جون روز دختر رو بهت تبریک میگم وامیدوارم همیشه در کنار پدرو مادرت شاد باشی


ممنونم خاله جون ایشالا برای شما هم همین طور باشه
مامان رهام
29 شهریور 91 10:04
سلام مریم جون خوبید عزیزای من.....مریم جون روشا جون تو چه سنی از مامی گرفتیش؟


سلام عزیزم میام پیشت برات میگم
مامان آريا
3 مهر 91 11:55
خدارو شكر كه بهت خيلي خوش گذشته آريا هم اولين باري كه مي رفت سينما همين كلاه قرمزي و بچه ننه بود كلي هم خوشش اومد واقعا" بعد از عمري يه فيلم قشنگ براي بچه ها روي پرده رفت


ممنونم عزیزم ....آره به خدا حالا کو تا یه فیلم دیگه!