روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم روشا

روز دخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتر

1391/6/29 15:44
نویسنده : مامان مری
736 بازدید
اشتراک گذاری

جان جانانم

دخترم  روز قشنگت مبارک دیروز روز دختر بود و وقتی بهت تبریک میگفتیم میگفتی خواهش میکنم...قرار بود با پدر بریم برات هدیه بخریم که عزیز اینا برای دیدنت اومدن و ١٥ تومن بهت کادو دادن ماهم برات یه دست لباس خریدیم ..البته نه از اون جایی که همیشه خرید میکنیم چون سایز شمارو هفته ی دیگه می اوردن واسه ی همین یه دست لباس تو خونه ایی برات گرفتم تا هفته ی بعد.....

مادرجونی هم زنگ زد که بیان خونمون ولی ما بیرون بودیم واسه همین رفتیم خونشون اونا هم برات یه ست عروسک خریدن خاله سایه هم یه صندوقچه ی چوبی خلاصه که دیروز کلی خوشحال بودی زود هم براشون اسم گذاشتی...هرکدومواز عروسکها شونه دارن که مرتب داری موهاشونو شونه میکنی....

منو عشقم

اینم از هدیه هات این لباسی هم که تنته یکی دیگه از هدیه های مادرجونیه.... لباسی که خودم برات خریدم اول باید شسته بشه بعدم پاییزه است یکم زوده بپوشی عشقم...

برات بگم از شیرین زبونیات

مدتی که اجلاس سران بود و مرتب تلویزیون اجلاس رو نشون میداد شما خیلی میگفتی کاش ماهم میرفتیم اینجا فکر کنم با هتل اشتباه گرفته بودی و خیلی دوست داشتی اونجا بودی چون هربار میدی میگفتی کاش ماهم اونجا بودیم من که میگفتیم اینجا جای همه نیست  یه سری آدما میتونن اینجا باشن!!! تا یه سیاه پوست میدیدی میگفتی چقدر آقاهه وشنکاکه(وحشتناکه)

میگفتم نه مامان فقط پوستش سیاهه وحشتناک نیست میگفتی چرا هست ... چرا پوستش سیاهه؟؟؟! گفتم خوب خدا این شکلی درستش کرده ...میگفتی خدا کار بدی کرده چرا پوستشو سیاه کرده.....گفتم برای اینکه آدما روی زمین خیلی زیادن و هر کسی یه شکلیه.... ولی شما قانع نشدی مثل خودم چون منم با این قضیه مشکل دارم ....

از وقتی رفتی سینما خیلی دوست داری و هرموقع سینما میبینی میخوای بری کلاه قرمزی ببینی...بعد یادت میاد و برامون تعریفش میکنی....وقتیای که بدون شما میرم  حمام مرتب صدات میکنم و چکت میکنم یه روز که حمام بودم دیدم صدای کشیدن صندلی میاد دوبار صدات کردم جواب ندادی خیلی ترسیدم دفعه ی بعد با صدای بلندتر صدات کردم

که گفتی بله! و تند دویدی به سمت حمام و دروباز کردی با یه قیافه ی حق به جانب گفتی آخه مادرمن! چرا داد میزنی.....گفتم اخه جواب ندادی نگران شدم گفتی من رفته بودم از توی کابینت آدامس بردارم چیزی نیست..جالب اینکه اصلا به روت نیوردی که باید اجازه میگرفتی...

چندروز که سرفه هایی بدی میکنی باهم رفتیم پیش دکترت که گفت آلرژیه و برات دارو نوشته ویه شربت بی نهایت تلخ داری که داستان داریم تا این شربتو بخوری..ایشالا زود خوب بشی گلکم..

یکی از عروسکات شده بچت اسمو گذاشتی اِگیاس...وجالب این جاست که این اسم روش مونده و هرکی ازت میپرسه اسمش چیه میگی این پسرمه اسمش اِگیاسِ و یار شفیقت و همیشه و همه جا باهاته...فقط وقتایی که داری میخوابونیش هیچ صدایی از هیچ کسی نبایددر بیاد تا بخوابونیش ...با خودت حمام میبریش و کلی بهش محبت میکنی

اینم پسرت البته بهش نمیاد پسر باشه ولی شما میگی پسرته!!!

 دخترم بازم روزتو تبریک میگم و امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی و گل خنده همیشه روی لبای خوشگلت باشه...منم همچنان خدای مهربونم شاکرم که تجربه ی مادر شدن با یه دختر همه چیز تموم رو بهم داده و مثل همیشه از خدا میخوام نگاه مهربونش رو از ما دریغ نکنه

عاشقانه دوستت دارم نازنین دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مدرسه ی مامان ها
29 شهریور 91 18:29
سلام مامان عزیز
ما هم روز دختر رو به روشا جون تبریک می گیم و براش آرزوی خوشبختی داریم
ان شاالله که آلرژیش هم زودتر خوب بشه


سلام ممنون از لطف شما
مدرسه ی مامان ها
29 شهریور 91 19:09
نظر خصوصی دارید


ممنون از توضیحاتتون
مهسا
29 شهریور 91 23:17
سلام روشا جونم روزت مبارک گلم .


ممنونم عزیزم
مامان وندا
30 شهریور 91 10:24
روشای خاله روزت مبارک ....ایشالا زودتر آلرژیت برطرف بشه......مامانی از طرف من ببوسش خیلی ناز خوابیده


مرسی عزیزم ...ایشالا...مرسی گلم چشم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 شهریور 91 11:41
به به چه روز دختر خوب و مبارکی
چه کادوهای قشنگی امیدوارم مبارکش باشه



ممنونم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 شهریور 91 11:47
ضمنا خانمی یه ذره باید به بچه ها میدون داد

بذار کمی روی پای خودش باشه و کمتر نگرانی هات را بهش نشون بده


ببخشید متوجه نشدم!!!
روشا کاملا مستقل و روی پای خودشه...چه نگرانی!منظورت اینه که با صدای بلند صداش کردم!
مدرسه ی مامان ها
30 شهریور 91 12:58
سلام مامان عزیز
نمیدونم شایدم واقعا آدمهای سیاه پوست سیاهی خودشون رو دوست داشته باشن حکمتش رو نمیدونم خیلی از مسائل هست که واقعا بشر حکمتشون رو نمیدونه اما جایی که اونا زندگی می کنن خیلی به خط استوا نزدیکه و گرمه و میدونم که اگه رنگ پوستشون روشن بود خیلی خیلی اذیت میشدن و دوام نمی آوردن!
راستی تا حالا به سایت پاسخگو سر زدید؟
من گاهی سئوالاتم رو اونجا میپرسم البته بیشتر قسمت سوالات شرعی رفتم و خوب بوده بخش های دیگری هم داره که من اونا رو امتحان نکردم!
سایت جالبیه وقت داشتید یه سر بزنید

http://09640.ir/
ناگفته نمونه که شماره تلفن مرکز پاسخگویی ملی هم همون آدرس سایته یعنی 09640
موفق باشید


ممنون از شما دوست خوب
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 10:39
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم... دوستون دارم و منتظرتون هستم راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)
مامان رهام
1 مهر 91 10:37
سلام مریم جون خوبید عزیزم ببخشید با تاخیر روز دختر و به عروسک خوشگلم تبریک میگم


سلام عزیزم مرسی از لطفت گلم
مامان رهام
1 مهر 91 10:38
کادوهای خوجلتم مبالک عشقم


میسسسسسسسسسسی
مامان رهام
1 مهر 91 10:38
امان از دست این آلرژی


اماااااااااان


مامان رهام
1 مهر 91 10:39
خاله فدای شیرین زبونیات ..فدای داری خوشگل خانوم


مامان رهام
3 مهر 91 11:37
خصوصی
مامان آريا
3 مهر 91 11:54
سلام و صدتا سلام به دوتا فرشته ي دوست داشتنيه خودم
عزيزم روز دختر و به تو گل دختر نازنين تبريك مي گم خاله قربونت برم كه اينقدر شيرين زبوني و ماهي


سلاااااااااااااام ممنونم عزیزم فدای تو مهربون بشم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 13:04
سلام مامانی مهربون این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب یا رَبّ العالمین حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود التماس دعا
ستاره زندگی
3 مهر 91 15:08
روشا جون چه کادوهای قشنگی امیدوارم مبارکت باشه


مرسی گلم
مامان نوژا
5 مهر 91 7:40
اول روزت مبارک.دوم اینکه از این عروسکها نوژا هم داره آقاهه میگفت اگه مژه داره دختره اگه نداره پسرهمال نوژا که پسره


ممنون عزیزم...چه جالب آخه لباسش گلهای صورتی داره واسه همین ما میگیم دختره ولی به نظر روشا که پسره
مامان زهرا
5 مهر 91 12:05
سلام و سلام با چند پست جدید بروز شدیم منتظر دیدن شما هستیم.
مونا مامان امیرسام
5 مهر 91 16:15
سلاام مامانی اینقدر نیومدید تا دوباره خودم اوومدم



شرمنده گلم الان میام
مونا مامان امیرسام
5 مهر 91 16:18
چه قالب وبلاگ خوشگلی داری.
عکسهااش هم خیلی نازن


شما لطف داری خانوم
فرشته
6 مهر 91 22:10
سلام واااایییییییییی چقدر نازه
خدا حفطش کنه


سلام ممنون از شما
مامان آراد(خاطره)
6 مهر 91 23:47
سلام عزیز دلم..با کلی تاخیر روزت مبارک..کادوهات هم خیلی قشنگن مبارکت باشه گلم...
اگیاس جونو عوض من ببوس..منم از روی ماهت میبوسم..


سلام عزیزم ممنون از لطفت
مرسی گلم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 13:49
دوستای گلم عیدتون مبارک 6 تا پست جدید (15تا20) را از منوی آخرین مطالب می تونید ببینید و نظر بذارید مرسی از همراهی تون 07/07/1391.
مامان رهام
9 مهر 91 11:09
سلام عزیزم خوبی مریم جون روشا جونم عروس خانومم چطوره ؟
در مورد مشکل رهام نگرانی منم همینه که اون اصلا دست تو بینیش نمی کنه و بینیش خون میاد اگه این کارو می کرد که مشکلی نبود میزاشتم به حساب اینکه دست تو بینیش می کنه.اما طفلکی این کارو نمی کنه و بینیش خون میاد


سلام گلی ممنون از لطفت
مونا نگران نباش چیزی نیست دستگاه بخور سرد خیلی خوبه و باعث میشه خشکی بینی رهام کمتر بشه
مامان رهام
11 مهر 91 10:13
سلام مریم جون خوبی عزیزم روشا جونم چطوره ؟چرا آپ نمی کنی دوست خوبم.....راستی اون دستگاه و چطوری باید استفاده کنم مثل دستگاه بخور معمولیه؟یا باید جلو صورت رهام بزارمش


سلام عزیزم خیلی وقته میخوام آپ کنم ولی عکسام ریسایز نمیشه...
میام برات میگم
رها
12 مهر 91 10:30
سلام مریم جون
خوبی ؟روشا جونم خوبه؟
اتفاقا منم فکر میکنم پسر باشه این عروسک
بچه ها ذهن خلاق و بکری دارن و بازیهای قشنگی میکنند
ببوسش


سلام ممنون عزیزم