روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای دخترم روشا

میای با هم حرف بزنیم...

1391/7/12 13:19
نویسنده : مامان مری
777 بازدید
اشتراک گذاری

روشنی بخش زندگیم!

مامانم از همون موقع که شروع کردی به حرف زدن خیلی دوست داشتی با یکی چشم تو چشم حرف بزنی و کلی سخنرانی کنی و  حرکت دادن دستات و حالتهای چهره ات خیلی جذاب ولذت بخش بود....

الان یه مدت بهم میگی میای با هم حرف بزنیم وبستگی داره کجا باشیم و بخوای حرف بزنیم مثلا اگه تو تخت باشیم دراز کشیده باشیم یکی از دستات رو میذاری زیر صورتت و حرف میزنی اگه روی مبل نشسته باشیم کاملا خودتو میذاری جلوم و حتما" باید بهم نگاه کنیم واگه یه لحظه نگام بره به سمت تلویزیون میگی به من نگاه کن این برنامه به درد شما نمیخوره!!!

 یا توی ماشین باشیم وپدر برای خرید پیاده شده باشه جای پدر میشینی و میگی من مثلا پدرم شما هم مادر و بچمون هم عقب نشسته  حالا بیا حرف بزنیم.... وقتی میگم خب راجب چی حرف بزنیم خودت یه سوژه پیدا میکنی و یه سری کلمه ها که خیلی هم بهم مربوط نیست میگی ولی به قدری شیرین حرف میزنی که اصلا خسته کننده نیست و حسابی از حرف زدن باهات لذت میبرم

وقتی از حمام میای بیرون باید حتما جلوی آینه باشی تا خشکت کنم و لباساتو بپوشم چندروز پیش بعداز اینکه لباساتو پوشوندم یه دفعه تو اینه نگاه کردی و گفتی ما persian toon داریم Ilove you pmc کف دستتم بردی بالا !!!منو میگی با تعجب گفتم چی! دوباره تکرار کردی ...بعد گفتی امیر پدر منه مریم مادر منه Ilove you pmc خلاصه کلی ذوقتو کردم و برام این کارت خیلی جالب بود

توی این ماه تولدهای زیادی داشتیم پدرجون و عزیز و مادر بزرگ و  خاله سایه که باز این جا هم بهشون تبریک میگم و ایشالا هرروزشون براشون پراز شادی و خوشی باشه

دیروز اومدی بهم گفتی شما و پدر ، پدر مادر من هستین و خودتون هم پدر مادر دارین...خیلی خوشم اومداز حرفت واسه همین پرسیدم خب حالا بگو پدر مادر منو چی صدا میزنی گفتی پدرجون و مادرجون..گفتم افرین دخترم....و پدر مادر ِ پدر چی؟گفتی باباجون و عزیز...دوبار گفتی اونام پدر مادر دارن ...پدر مادر اونا کی هستن!!!

 برات توضیح دادم که پدر مادرشون  کی هستن...الهی من قربونت بشم که به چه چیزایی فکر میکنی ...پدر کلی بازی جدید یادت داده و یکی دوتا شعر...تو پست بعدیت از تموم لحظه هایی که با پدر داری برات مینویسم و از اینکه این  همه برات وقت میذاره....الان خیلی با خمیر بازی سرگرمی و روی وایت برد نقاشی میکشی

با عروسکای جدیدت سرگرمی ولی هیچ موقع اگیاس رو تنها نمیذاری انگار واقعا" پسرته! یه وقتایی منو صدا میزنی میگی بشین اینجا بعد اگیاس رو میذاری توی بغلم میگی آروم تکونش بده بخوابه تا من برم بازی کنم و من باید همون جوری بشینم با اگیاس تا بیای از بغلم بگیریش و کلی هم ازم تشکر میکنی!!!

کافیه ببینی من سر اگیاس یا پاشو گرفتم طوری ناراحت میشی و میگی آخی !!!بچمو این جوری بغل نکن !!!! باید درست مثل یه بچه واقعی بغلش کنم تا ناراحت نشی هرچی خودت میخوری دهن اگیاسم میذاری البته به صورت نمایشی  ، زود به زود میریش دکتر و با وسایل پزشکیت معاینه اش میکنی و حسابی براش مادری میکنی

 اینجا هم رفته بودیم ناهار بیرون که حسابی بهت خوش گذشت و تا تونستی بازی کردی و رقصیدی و پدر هم که استاد بازیهای دسته جمعیه حسابی سرگرممون کرد...

 گل قشنگ مامانی! امیدوارم هرروزت پراز شادی و بازی و خنده باشه ....یادت نره که مامان عاشقته!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان رهام
13 مهر 91 10:32
سلام عزیزم الهی فدات شم من بیام باهم حرف بزنیم


سلام آره خاله جون من عاشق حرف زدنم فقط سرت درد نگیره
مامان رهام
13 مهر 91 10:33
عزیزم تولد عزیزاتو بهت تبریک میگم


مرسی دوست خوبم


مامان رهام
13 مهر 91 10:33
مریم جون دقت کردی بچه های این دوره چقد باهوشن و چه سئوالاتی از آدم می پرسن


آره گلم خیلی با ما فرق دارن نه
مامان رهام
13 مهر 91 10:33
راستی اون عکس آخریه خودتی؟


نه عزیزم اون خاله سی سیه
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 9:44
سلام گلم
خوبی؟ روشا جون خوبه
چقدر قشنگ حرف می زنه
کاشکی پیش ما بودید تا روشا و زهرا با هم حرف می زدند و ما هم با همدیگه

امیدوارم همیشه خوش باشد


سلام ممنونم از لطف شما عزیزم
کاشکی....
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 13:53
دوست خوبم سلام
اول از همه می خواستم از همراهی شما در بازنویسی وبلاگ دخترم تشکر کنم ( از صمیم قلبم )
دوم یک خبر اینکه تا بروز شدن پست های دخترم دیگه چیزی نمونده شاید 4 تا 5 پست دیگه ( زودتر از اونکه فکرش را می کردم تونستم وبلاگ را بازنویسی کنم )
پس لطف کنید و این چند تا پست بازنویسی شده را هم بازدید کنید و شما هم در مرور خاطرات با من شریک باشید
دوستتون دارم یک عالمه



حتما عزیزم
ماهم شمارو دوست داریم
مامان آراد(خاطره)
15 مهر 91 12:38
ای جونم...قربون حرف زدنات اونم چشم به چشم...
ماشالا دیگه خانوم شدی..
میبوسمت گلم...



مرسی خاله جوون
مامان آريا
15 مهر 91 13:05
سلام عشقم خوبين خاله قربون حرف زدنت هر وقت خواستي حرف بزني منم دربست در خدمتم و عاشق اينكه حرفاي خوشگل و شيرينتو بشنوم


سلام مرسی خاله جوون
ستاره زندگی
15 مهر 91 21:05
ماشالله به این دقت وسوالهای جور واجور

ستاره خانم هم به روز شد.منتظر حضورتون هستیم


مرسی گلم
حتما میام پیشت
نازنین
16 مهر 91 20:25
سلام مری جان اسم دختر من هم روشاست.
می شه بدونم شما چرا اسم گلتون رو روشا گزاشتین. اخه برام جالبه

سلام
ما چندتا اسم انتخاب کرده بودیم و بین صفحات قرآن گذاشتیم که روشا انتخاب شد
کیانا ومامان
17 مهر 91 12:10
روشای نازنین....روزت مبارک خوشگل خانوم....الهی همیشه سلامت وشاد شاد شاد باشی


نسیمه جون ممنون از لطفت خانومی


ستاره زندگی
17 مهر 91 20:58
روشا جون روزت مبارک


ممنون خاله ی مهربون
بابافرزاد
18 مهر 91 15:53
سلام.خیلی وبلاگ قشنگی داری عزیزم


سلام ممنون عمو فرزاد
بابافرزاد
18 مهر 91 15:57
یکیم واسه من پیام بده


متاسفانه ادرس وبتون رو نذاشتین!!!
مامان وندا
19 مهر 91 16:21
عزیز دلم روزت مبارک
خیلی دوستت دارم روشای نازنینم اینو با نگاه به چشات میگما


مرسی خاله جون منم دوستتون دارم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 مهر 91 11:16
خصوصی دارید
نی نی پاتوق
22 مهر 91 20:56
سلام دوست من
چند وقته کمتر به ما سر می زنید .امید وارم از ما ناراحت نباشید. ولی ما هیچ وقت دوستامونو فراموش نمی کنیم. ماشااله روشا جون خیلی ناز شده .راستی دوست من به لطف خداوند انجمن تخصصی نی نی پاتوق راه اندازی شد
از شما دعوت می کنم که به انجمن خودتون حتما سر بزنید و سوالات خودتون رو در اونجا مطرح کنید و اطلاعات خودتون رو هم در اختیار دیگران بزارید
در صورت تمایل می تونید در هر بخشی که دوست داشتید فعالیت کنید
همونطور که متوجه هم شدید وبلاگ پسر بد دیگه به روز نمیشه
و تمامی مطالب به انجمن جدید منتقل شده
منتظرتون هستم
انجمن تخصصی نی نی پاتوق
www.ninipatogh.com


سلام عزیزم چرا ناراحت باشم چندبار اومدم پیشت ولی نتونستم بازت کنم ماهم شمارو فراموش نمیکنیم
ممنونم حتما میام
مهسا
24 مهر 91 0:38
سلام مریم جون دلم براتون تنگ شده من که حسابی تنبل شدم اصلا وقت نکردم آپ کنم.
روشای عزیزمو ببوس


ممنون عزیزم ماله فصله گلی منم تنبل و بی حوصله ام شماهم ستاره خانوم خوشگلو ببوسید
مامان رهام
24 مهر 91 12:18
سلام مریم جون اومدم دیدمتونو رفتم دلم براتون تنگ شده


سلام مونا جونم ببخشید دیربه دیر میام پیشت ممنون از محبتت گلم
رها
24 مهر 91 21:13
الهی بگردم کی عاشق این خوشگل خانوم نیست؟ اینو بگو
الهی که همیشه سلامت باشه این عزیز دل ما
شیرین زبونی این دختر ها که دیگه...


مرسی رها جون شما خیلی لطف دارین ...شما هم سلامت باشین
مامان رهام
25 مهر 91 10:59
سلام مریم جون روشا جونم خوبه؟
عزیزم من خیلی وقتا بی حوصله میشم خیلی هم بده درکت می کنم ولی خب این روزا هم می گذرهمراقب خودتون باشید


سلام عزیزم آره گلم خیلی چیزا میگذره ممنون از دلگرمیات عزیزم
مامان زهرا
27 مهر 91 11:22
دوست گلم با پست های 33 تا 36 بروزیم خوشحال میشم سر بزنید
ستاره زندگی
28 مهر 91 10:40
مامانی کجا رفتی؟؟؟
انشالله که خوب هستید؟؟


خوبیم گلم ممنون از محبتت
مامان رهام
29 مهر 91 12:22
سلام عزیزم خوبید خانومی
روشا جون و ببوسش


سلام دوست خوبم ممنون از محبتات
امیر
19 خرداد 93 23:56
سلام خدایش از همچین مامان خوشگلی همچین محصول جیگری متولد میشه ایشاالله هزار سال در کنار هم خوشحال زندگی کنید شرمنده یه خورده بازاری حرف زدم