روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم روشا

من بهت احتیاج دارم ....

1391/7/29 16:17
نویسنده : مامان مری
758 بازدید
اشتراک گذاری

تمام هستی من!

04500000

یه روز در حال بازی کردن با دوچرخه ات بودی و مامانی مشغول کارای خونه، میخواستی با دوچرخه دور بزنی ولی این دوچرخه زنجیری چون دنده عقب نمیره وقتی میخوای دور بزنی میای پایین و دور میزنی دوباره سوار میشی! اون روز بین مبلها گیر افتادی و منو صدا کردی میدونی چی گفتی ؟ مامان بهت احتاج دارم بیا کمکم!!!

قربون این احتاجای کوچیکت بشم من....قربون تک تک حرفای قشنگت...

17500000

شبها موقع خواب میای توی بغلم و روی دستم میخوابی و چندین بار تا خوابت ببره یا دستمو بوس میکنی یا صورتمو و مرتب میگی خیلی دوستت دارم ..اولا که دستمو بوس میکردی سریع دستم میکشیدم و نمیذاشتم ولی خیلی بهت برمیخورد ..اخه دوست نداشتم دستمو ببوسی ولی بعد دیگه عکس العملی نشون ندادم و خودمم همو موقع دستتو میبوسم

میمیرم برای تمام عشق و محبتت که چه خالصانه است و انقدر پاک که تمام بزرگیش روی دلم میشینه و حسابی انرژی میگیرم...حتی یه شبم نشده قبل از اینکه بخوابی بهم نگی دوستت دارم...بعضی وقتا محکم بغلم میکنی میگی آخی چقدر خوبه آدم کنار مامانش بخوابه!!!

ali-mahsa

یه شب قبل از خواب داشتم فکر ناهار فردارو میکردم ونمیدونستم چی بپزم ازت پرسدم ناهار چی دوست داری برات بپزم گفتی لازانیا....بعد گفتی اگر احتیاج داشتی کمکت کنم هرکاری از دستم بربیاد برات میکنم...منو میگی واقعا نمیدونستم چی بگم انقدر لذت میبرم از این حرفهای قلبه سلبمه است که فقط چاره اش یه بغل محکم و یه بوس گنده از لپاته.....البته ناگفته نمونه که این احتیاج به کمک رو از قصه ی جدیدی که برات میخونم یاد گرفتی!

خانواده برات خیلی مهمه و خانواده برات متشکل از مادرو پدر و نی نی هستش ازهمون کوچیکیت که برات قصه ی شنگول و منگول رو  میخونودم همش برات سوال بود که پدرشون کجاست چرا نمیاد کمکشون..من میگفتم رفته سرکار میگفتی خوب چرا اصلا نیستش منم میگفتم رفته یه شهر دیگه و یه جای خیلی دور ..واسه همین دیر به دیر میاد خونه!و برام جالبه که خودم تا الان به این فکر نکرده بودم که چرا پدر ندارن!!!!

02300000

 هرکتاب یا قصه یا کارتون دیگه ایی که یکی از اعضا کم باشه برات سوال پیش میاد که کجا هستن !!!یه بار که باهم رفته بودیم پارک و یه بچه با پدرش اومده بود پارک میپرسیدی مادرش کجاست چرا نیومده! خلاصه باید همیشه پدرو مادر و نی نی  کنار هم باشن تا همه چیز برای شما عادی باشه

میخواستم این پستت از شما و پدر باشه ولی چون عکسام ریسایز نمیشه باید صبرکنم تا سیستم درست بشه الانم نمیتونم برات عکس بذارم ولی دیگه نتوستم تحمل کنم اودم تا برات بنویسم بعضی وقتا پدرماشینو برامون میذاره صبحها باهم میریم پارک و خرید و حسابی خوش میگذرونیم تازگیا وقتی پدر از ماشین میره پایین خرید کنه و ما میشینیم منتظرش میپر ی جای پدر و میگی مثلا بیا بریم پارک...بعد دستتو مثل من میذاری رو فرمون میگی ببین مثل شما رانندگی میکنم..من دورت بگردم که هیچ چیزی اززیر ذره بین نگاهت در نمیره!!!

دختر یه دونه ی مامانی منم بهت تا همیشه احتیاج دارم به عشقت به نگاهت به دستای گرمت به اغوشت به حرفهای قشنگت به دلسوزیات به نفسهات و به تموم مهربونیات دوستت دارم گل قشنگم و خوشحالم که معنی دوست داشتنو به این قشنگی یاد گرفتی و مرتب ازش استفاده میکنی

گل قشنگم، نترس همیشه از این جمله زیاد استفاده کن  و به همه ی کسانی که دوستشون داری با اون صدای گرم و قشنگت بگو که دوستتون دارم

من و پدر هم عاشقانه دوستت داریم

 00800000

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهسا
30 مهر 91 1:42
وای مریم جون مهرسا هم یه وقتایی یه حرفایی میزنه که واقعا منو متعجب میکنه.
وقتی داشتم پست امروزو میخوندم دقیقا حستو درک کردم .
هیچ لذتی بالاتر از این نیست که دخترای نازمون بغلمون میکنن و میگن دوست دارم .
روشای عزیزمو از طرف من حسابی بغلش کن و ببوسش.
دوستون دارم


عزیزم... واقعا" ایشالا خدا همه شون رو حفظ کنه
ممنون از لطفت ما هم شمارو خیلی دوست داریم خاله ی مهربون
مامان رهام
30 مهر 91 10:14
سلام عزیزم
خوبی مرسی مریم جون پیدا کردم پمپرز و از سنندج خریدم جمعه صبح رفتم و اونجا بود مرسی از لطفت


سلام خداروشکر ولی دیگه شروع کن از پمپرز بگیریش هم رهام راحت میشه و هم خودت
مامان رهام
30 مهر 91 10:14
عزیزم فدای مهربونیات روشای گلم خانومم عسلم منم بهت احتیاج دارمااااااااااااااااااا


مرسی خاله جونم
مامان رهام
30 مهر 91 10:15
اِ راست میگه باباشون کجاست منم هیچ وقت به فکرم نرسیده بود


فرق ما با بچه های امروزی اینه دیگه

مامان رهام
30 مهر 91 10:15
خانوم راننده ما رو هم پارک می بری


بــــــــــــــــــــــــله من عاشق رانندگیم

ستاره زندگی
30 مهر 91 15:57
سلام ماشالله با این حرف زدن شون



ممنون عزیزم
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
1 آبان 91 8:58
روشا جون ما هم به دوست گلی مثل شما احتیاج داریم
مواظب خودت باش


ممنون عزیزم
مامان محمد جون/
3 آبان 91 17:04
سلام خوشگل خاله
الهی جز مامانی و بابایی تو زندگیت به هیچ کس احتیاج نداشته باشی
عزیز خاله شما با توجه به سن کمت خیلی ریز بینی ها
مریم جون به فکر استعداداش باش
خدا الهی همیشه برات حفظش کنه


سلام عزیزم
ممنون از دعای قشنگت
ممنونم از لطفت گلم ...هستیم عزیزم
الهی الهی الهی...الهی خدا همه یبچه ها در پناه خودش حفظ کنه
مامان نوژا
4 آبان 91 9:57
وای چقدر دختر خوبه مگه نه؟؟؟؟؟


وای دختر دنیااااااااست ...دختر همه چیزه
مامان رهام
4 آبان 91 10:13
سلام اومدم بوسیدمتون و رفتم


من قربون تو مهربون بشم ماهم میبوسیمت عزیزم
مامان وندا
10 آبان 91 15:56
روشای نازم خیلی وقت بود نتونسته بودم برات نظر بذارم...اما امروز اومدم و میگم خیلیییییییییییییی شیرین زبونی....دوستت دارم عشقم


عزیزم ممنون از لطفت ماهم دوستتون داریم