روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

برای دخترم روشا

نجات مگس

1391/8/5 1:12
نویسنده : مامان مری
855 بازدید
اشتراک گذاری

جان جانانم!

دخترکم ! چندروزیه که هوا ابری و بارونیه...دیروز بارون شدیدی گرفت! بعدازظهر بود .....مامان داشت اتاق خوابت و گرتگیری میکرد که یه دفعه رعدبرق شدیدی گرفت و بغض آسمون ترکید! شما از اتاقت دویدی به سمت تراس از پشت شیشه وایستادی به تماشای بارون....

گفتی مامان بدو بیا ببین چه درق و برقی(رعدو برق) میزنه...همون موقع یه مگس اومد پشت شیشه...گفتی آخی مامان الان خیس میشه زیر بارون...لطفا"درو باز کنید بیاد تو!!!(باتوجه به اینکه بی نهایت از مگس بدت میاد و کافیه یه مگس دوروبرت ببینی!)

خلاصه درو بازکردم . مگس خان تشریف آوردن توی خونه...خیلی خوشحال شدی و گفتی دیگه خیس نمیشه....بعد از یه ربعی بارون بند اومد...گفتم روشا درو باز بذارم تا مگس بره ،دیگه بارون نمیاد!...گفتی آخی مامان هوا سرده ها سردش میشه بذار بمونه خونه....

خیلی تعجب کرده بودم گفتم پس اگه اومد دوروبرت چیکار کنیم!!!!گفتی عیبی نداره خوب میکشیمش!!!!کلی از دستت خندیم میگم مگس آوردی داخل خیس نشه حالا میخوای بکشیش...خودتم میخندیدی ولی جالب اینجاست که مگسه اصلا جلوی چشم نیست و دوربرمون نمیپلکه بعضی وقتا میبینمش که به شیشه چسبیده . اصلا مزاحم نیست فکر میکنم لطفی که بهش کردی رو تلافی میکنه!

دوستت دارم مهربوووووووووون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان رهام
6 آبان 91 11:15
سلام عزیزم
وای خیلی هوا خوبه همدانم همش بارون میاد
ای کاش تو یه شهر بودیم با هم میرفتیم بیرون تو این هوا
راستی مریم جون خوبه عکس همه چیز و میذارم یا بده
ای جانم دختر مهربونم کلی به این کارش خندیدم و لذت بردم از حس قشنگت


سلام مونا جونم
هوارو نگو که عاشق این هوام.... دپرسمم میکنه یاد علی هستم بدجور!
راست میگی مونا کاش پیش هم بودیم
عزیزم اون به خودت مربوطه و یه چیز کاملا شخصیه ولی به من که میبینم یه حس خوب میده و برام جالبه
فدای تو مهربون هم بشم من
گلابتون
7 آبان 91 9:04
سلام دوست عزیز
خدا پشت و پناه فرزندت باشه
سایت گلابتون نگاه ویژه ای به بانوان داره و از بخش های متنوع، حالب و متفاوتی درس شده
حتما به ما سر بزن
منتظرتیم
www.golabaton.com



ممنون حتما"
ی دختر
7 آبان 91 18:42
سلاممم
وووییییییییی کلا دارم.. ذوق مرگ میشم..
خیلی نازه از کیه تو وبلاگم.. کل مطالبو خوندمم..چقد دلم بچه خواست...
وووییییییی روشا جونو.. ببوس


سلام مرسی از لطفت عزیزم
ایشالا شما هم بچه دار میشی و لحظه لحظه ی زندگیشو براش ثبت میکنی
بازم ممنون
ی دختر
7 آبان 91 18:43
راستی لینک کردم.. بی اجازه.. شرمنده


شما هم لینک شدید با اجازه
ستاره زندگی
7 آبان 91 23:26
سلام مامانی
عجب فکرهایی میکنه این روشا خانم!!
نجات ومرگ





ی دختر
8 آبان 91 17:13
وووییییییییی
فدا مدات..که سر زدی....
روشا جون.. خوشجیل ما.رو ببوس که بنده شخصا عاشقش شدم


ممنون از لطفت
ی دختر
8 آبان 91 18:03
سیلام.. باز منم..
میگم.. یخواهش دارم..ازت..میشه اینجا بهم رای بدی دوستم..
http://note-girlies.blogfa.com/
ممنونم
میشم.. نظر سنجی گوشه وبه


انجام وظیفه شد عزیز
مهسا
8 آبان 91 22:58
ای جونم روشای مهربونم .خیلی ماهی عزیزدلم بوس بوس بوس بوس بوس


مرسی خاله جوونم
مامان نوژا
9 آبان 91 8:49
کلی خندیدم به کارش.راستی اسم روشا چطور تلفظ میشه ؟مثل رویا یا مثل نوشین؟


مرسی گلم...مثل رویا تلفظ میشه
مامان آريا
9 آبان 91 9:52
سلاااااااااااااااااااام به عشقاي خودم كه كلي دلم براتون تنگ شده بود ولي چه كنم منم و تنبلي هايي كه تازگيها گريبانگيرم شده
خاله قربونت برم من كه كلي از دستت خنديدم مگسه رو نجات دادي كه بكشيش آخه شيطون
مگسه هم حساب كار اومده بوده دستش كه اگه دوروبرت ظاهر بشه كشته مي شه
دوستتون دارم يه عالمه هرچي بگم بازم كمه


سلام به مصی جون خودم ماهم همینطور گلی شما هم ببخش من هنوز کادو تولد آریا رو نتونستم پست کنم
بله خاله جون....ولی چیزی که خیلی جالبه مگسه نیستش و انگار خودش رفته!
ما بیشتر عزیزم
مامان رهام
9 آبان 91 10:19
سلام مریم جون خوبی عزیزم روشای عزیزم چطوره
اینجا همچنان هوا دونفرست و ابریه اونجا چطور؟
دوستون دارم خیلی زود به زود دلم براتون می تنگه


سلام مونایی من!
اینجا هم بعضی وقتا آفتابی میشه بعضی وقتا دونفره!
ما بیشتر خانوم
ستاره زندگی
9 آبان 91 17:23
این برای روشا جون ومامانش


این گلهاهم مال شما مهربون

مامان زهرا
10 آبان 91 4:24
آفرین یه دختر مهربون





مامان زهرا
10 آبان 91 11:33
دوست گلم با سه تا پست 37-38-39 بروزیم
مامان وندا
10 آبان 91 15:58
عزیز مهربونم خیلی بانمک بود.....لطف کردناش منو کشته......سردش نشه اما بمیره


ی دختر
11 آبان 91 17:09
سلامم
خوبید؟
چ خبرا؟
روشا جون خوبه؟


سلام
ممنونم
سلامتی...
خوبه خدارو شکر
مرسی عزیزم
زيبا
12 آبان 91 17:58






مامان آرشين
13 آبان 91 15:23
سلام. آخي چه جالب معلومه كه روشا جون دختر مهربونيه..


سلام ..ممنون عزیزم
رها
14 آبان 91 11:28
قربون دل مهربونش
الهی که همیشه سلامت باشه این دختر کوچولومون



خدا نکنه ...ممنون عزیزم
مامان آراد(خاطره)
15 آبان 91 15:44
وای چه بامزه..قربون دل مهربونت برم



بابا آنیتا
15 آبان 91 16:06
سلام سرکار خانم (مامان مری)
امروز خیلی اتفاقی وبلاگ شما رو دیدم و الان تقریباً بیش از یک ساعته که دارم پستهاتون (خاطراتتون) رو می خونم . حس و عشق شما به روشای عزیز واقعاً برای من خیلی جالب و تحصین برانگیز بود . امیدوارم همیشه لحظات خوبی رو در کنار دختر گلتون به همراه همسر محترمتون داشته باشید . با اجازتون وبلاگ شما رو جزء علائق شخصیم آرشیو می کنم تا هر از گاهی به اون سربزنم ، مطالب زیباتون رو بخونم و از خاطرات و تجربیاتتون استفاده کنم . موفق باشید


سلام به شما بابای آنیتا...ممنون از لطف شما ..ممنون از وقتی که گذاشتید...
منم میخواستم بهتون سر بزنم و و لینکتون کنم که متاسفانه آدرس نگذاشتید...اگر دوباره پیش ما اومدید لطفا" آدرستون هم بذارید
ممنونم
ستاره زندگی
17 آبان 91 7:30
مامانی این اعیاد وتعطیلات کجا رفتید؟؟
برامون بنویسید از روشا خانوم


عزیز دلم ما خونه بودیم چون پدر سرکار بودن و جایی نرفتیم
بابای دوقلوها
18 آبان 91 16:15
آفرین به روشای مهربووون
دل مهربونت منو کشه


ممنون بابای
کجایین شما!؟
مرسی که باز بهمون سر زدید
مامان رهام
22 آبان 91 11:33
سلام عزیزم ...مامان شوشو شاهین شهر بود چند روز پیش .....خیلی دوست داشتن ما هم بیایم که قسمت نشد.......مطمئنم یه روز همدیگرو می بینیم.چون ما اونجا فامیل داریم و بلاخره یه روز میایم اونجا ان شاله زود زود این اتفاق بیفته


وای مونا راست میگی .....حتما" بیا گلم بی صبرانه منتظر دیدن روی ماه همتون هستم
مامان رهام
23 آبان 91 11:17
مریم جون مریض شدم حالم اصلا خوب نیست..بدن درد شدیدی دارم هروقت رهام مریض میشه پشت بندش خودم می افتم[hr
عزیزم..... ایشالا زود خوب بشی...الان فصل سرما خوردگی کاری نمیشه کرد ولی تا میتونی آب عسل بخور عزیزم
مامان زهرا
24 آبان 91 12:24
دوست گلم با سه تا پست 40-41-42 بروزیم خوشحال میشیم سر بزنید
ستاره زندگی
26 آبان 91 21:10
فرشته‌ها از امشب صبوي غم مي‌نوشن
دوباره اهل جنت پيرهن سياه مي‌پوشن

التماس دعا
مامان نوژا
27 آبان 91 8:16
جیگر دل نازکت








مامان رهام
29 آبان 91 10:45
سلام عزیزم خوبی مریم عزیزم مرسی که به فکرمون بودی.....عاشقتونم


baran
18 بهمن 91 18:02
سلااااااام عزیز وبت عالیــــه حرف نداره ب منم سر بزن اگ با تبادل لینک موافقی منو با عنوان وبم بلینک و خبرم کن لینکت کنم منتظرم راستی اپم بیاااااا بای


ممنونم شما لطف دارین
چشم میام پیشت