روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

برای دخترم روشا

مو...

1391/8/30 0:59
نویسنده : مامان مری
871 بازدید
اشتراک گذاری

خوب من!

دختر دوست داشتنی خودم! این مدتی که نتونستم برات بنویسم علتش این بود که هم لب تاب من هم پدر هرکدوم به نحوی خراب بودن و شما هم چندروز مریض شده بودی و حسابی دست مامانی بندبود ...خیلی وقته برات ننوشتم و نمیدونم از کجا برات بگم...بذار از گلدون کوچولوت بگم....پدر برات یه گلدون کوچیک خریده تا با دستای خودت جونه ی لوبیا رو توش بکاری و مراحل رشد گیاه رو ببینی...به قدری از این کار لذت میبری که صبح وقتی از خواب بیدار میشی اولین کاری که میکنی آب دادن به گلدونته!

گلدونه من! عاشق موهای بلند هستی و وقتی حمام میری آب به موهات میخوره و فر موهات باز میشه نمیدونی چه ذوقی میکنی که موهات بلند شده....بعدم دیگه نمیذاری از روی صورتت کنار بره و همش با دستات موهاتو پایین میکشی...یه روز بهم گفتی چقدر موهای شما قشنگه...میشه لطفا" موهاتون با قیچی کوتاه کنید بعد با چسب به موهای من بچسبونی....نمیدونی مامان چقدر دلم گرفت ..ایشالا موهای قشنگت خیلی زود بلند بشه و لذت موهاتو ببری عزیزم

موقشنگ مامانی! وقتی بازی با عروسک یا اسباب بازیات تموم میشه...مامانی میگه خب حالا وسایلتو جمع کن...اولش میگی چشم بعد ادای آدمای خسته رو در میاری و با یه حالتی میگی خب مامان با من همکاری کن!!!

خوش زبونم!یه روز دیدم رفتی سر چسب زخم و یه چسب روی بینی ات  زدی میگی ببین من دماغمو عمل کردم!!!!من گفتم بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله!!!

یه وقتایی میخوای مامان بازی کنی به من میگی شما بچم بشو پدرهو شوور من(شوهر)....بعد پدر میگه نه من فقط پدرشما میشم ...میگی نه پدر خوایشن(خواهشن)...لطفا".....دوباره پدر مخالفت میکنه...میگی پدر مثلا: شوورمن بشو!!! مثلا"...

یا وقتایی که خیلی بدوبدو میکنی حسابی عرق میکنی و منو خیلی نگران میکنی خیلی متعجب میشم از عرق کردنت چون هیچ بچه ایی ندیدم مثل شما عرق کنه....تا میبینی من بهت تذکر میدم میگی مامان نگران نباش الان خشک میشه!!!

قشنگم..... آهنگ gangam style خیلی برات هیجان انگیزه ،تا میشنویش کلی ذوق زده میشی و شروع میکنی به رقصیدن... و منو صدا میزنی میگی مامان بدو gangam style!!!!

جانانم...امید فرداهایم... همیشه خوب و خوش و خندان باش

و با خندهای قشنگت، جان بده به زندگی ما.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ی دختر
30 آبان 91 10:02
ای جان دلم...
خوشگل خانم..ما چطوره


خوبه گلم مرسی
مهسا
1 آذر 91 8:46
سلام سلام دلم خیلی براتون تنگ شده بود .خدا بد نده چرا روشا جون مریض شده بود الان که بهتره؟ همیشه شاد باشین.


سلام عزیزم مرسی گلم...آره خوب شده....ممنون از لطفت
مامان آراد(خاطره)
1 آذر 91 23:39
آفرین باغبون کوچولوی ناز...
لباس مشکیت محشره خیلی هم بهت میاد...
همیشه سالم باشیییییی....
بوسسسسسسسسس


ممنون عزیزم
مرسی گلم مخمل سرمه ایه....شما لطف دارین
شماهم سلامت باشی
مامان رهام
2 آذر 91 11:55
سلام مریم جونم خوبی عزیزم.الهی خاله فداش شه که اینقد شیرین زبون شده.گلدونتم مبارک


سلام عزیزم ممنون از لطفت
مامان رهام
2 آذر 91 11:56
لباس سورمه ایت هم خیلی بهش میاد


مرسی گلم
مامان رهام
2 آذر 91 11:56
موقشنگ من





مامان زهرا دختر دوست داشتنی
2 آذر 91 12:03
1. سلام
2. خدا سلامتی بده
3. منم دوست دارم موهای دخترم بلند باشه ولی اونم گرمایی است منم مرتب موهاش را کوتاه می کنم
4. عکس ها زیبا بودند


سلام ...ممنون از لطف شما
ثمین
2 آذر 91 12:40
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.
رها
2 آذر 91 22:00
الهی من بگردم
زنده باشه این عزیز دل مو فرفری خودم
شیرین زبونی بچه ها رو خیلی دوست دارم مریم



آره رها جون حرف زدن بچه ها خیلی شیرین و دل چسبه
مامان رهام
6 آذر 91 10:16
سلام مریم جون بعد از تعطیلات اومدم روی ماهتونو دیدم و رفتم


سلام مونایی من....لطف داری گلم مادیشب از تهران برگشتیم...
مامان کيانا
6 آذر 91 10:27
چقدر دلم براي اين خانوم خوش خنده تنگ شده بود......هميشه شاد باشي خاله....


ممنون عزیزم
مامان نوژا
9 آذر 91 8:19
خدا رو شکر که حال دختر مو فرفری مون خوب شده.عزیزم نگران عرق کردنش نباش بچه خواهر من هم همینطوره گرماییه .استرس به خودت راه نده


ممنون گلم...ممنون از تذکرت
مامان وندا
11 آذر 91 3:32
عزیز خوشگلم عاشق شیرین زبونیاتم دختر با ادب من...مریم جون چقدر عکسی که موهاشو دو گوشی بستی و لباس خاکی رنگ تنشه ناز شده ماشالا...شده مثل عکسای قدیمی


مرسی صدف جون چشمات شنگ میبینه عزیزم
مامان رهام
11 آذر 91 10:58
سلام عزیزم سلام دوست خوبم سلام خواهر مهربونم ...........تا دنیا دنیاست عاشق مهربونیاتم


سلام مونا جونم...قربونت بشم توخودت گل و مهربونی عزیزم



مامان آراد(خاطره)
12 آذر 91 1:20
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه...
آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحالمون میکنین اگه به وبلاگی که پایین براتون میزارم برین و برامون که کدمون 007 رای بدین...هر وبلاگ میتونه به دو نفر رای بده...
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php


حتما" گلم
ستاره زندگی
23 آذر 91 13:12
پست کاملی بود
عکسهاش هم قشنگ بود
عکس 4ماشالله بزرگتر از سنش نشون میده


ممنون گلم