روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

برای دخترم روشا

نظرات (13)

مامان وانیا
19 خرداد 90 19:10
سلام افرین به دختر باهوش و ناز
وانیای منم تقریبا با روشا جان هم سنه
و همین کارا رو میکنه جالب بود برام


سلام مامان وانیا جان مرسی که به روشا سر زدین.راستی وانیا چه اسم قشنگیه!
مادر سامان
19 خرداد 90 20:52
عزیزم خوابت خوش باشه


مرسی خاله جون
مادر سامان
19 خرداد 90 21:40
نظرات خصوصی خودتو رو چک کن


چک کردم مرسی عزیزم
عزیز
20 خرداد 90 22:41
تو خودت فرشته ای عزیزم امیدوارم همیشه خوابهای خوب ببینی و خوابهای خوبت به واقعیت بپیوندد


مرسی عزیز مهربونم مرسی که همیشه به یاد من هستی
تینا
23 خرداد 90 13:23
مریم جون از ته قلبم بهت تسلیت میگم میدونم هیچ حرفی نمیتونه غم از دست دادن برادر عزیز و جوونتو برات کم رنگ کنه
میدونی که خیلی دوست داشتم توی این روزای سخت کنارتون باشم
عزیزم واست از خدا صبر میخوام ...
علی نازنینمون روحت شاد


مرسی تینا جان راستش منم نمیتونم چیزی بگم جز اینکه سکوت کنم جز اینکه براش آرزوی ارامش کنم و بگم داداشی خیلی دوستت دارم
sara
27 خرداد 90 17:55
اگر بدانی...

چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
"پدرت"را می پرستی!!!

روز پدر مبارک
خوشحال می شیم بیاید پیشمون





متاسفانه من نتونستم به پدر و همسرم این روزو تبریک بگم آخه ما در سوگ برادر نازنینم بودیم ولی از شما ممنونم برای شما هم مبارک باشه
زهرا
28 خرداد 90 9:39
سلام عزيزم
من تازه با وب شما آشنا شدم روشا خيلي با مزه است خدا حفظش كنه جاي من اونه ببوس


سلام خانومی مرسی از لطف شما باعث افتخار ماست
زهرا
28 خرداد 90 9:40
سلام عزيزم
روشا خيلي بامزه خوابيده خيلي دوستش دارم


سلام عزیزم مرسی شما هم خیلی با محبت هستید
مامان کيانا
29 خرداد 90 9:51
فداي خوابيدنش...انگار در حال تفکره...از قول منو کيانا دوتا بوس براي روشاي ناز نازي


مرسی خانومی شماهم کیانای قشنگم رو ببوسید
مادر سامان
30 خرداد 90 23:24
سلام دوست من
چند وقته خبری ازت نیست قرار بود ما غیبت کنیم ولی مثل اینکه شما پیشدستی کردی
روشا جون رو ببوس


سلام عزیزم پیشدستی من به خاطر مرگ ناگهانی برادر عزیزم بود!!!!
عمه ی امیرحسین
2 تیر 90 2:06
خوش به حالت عزیزم چه خوابی رفتی !








مرسی عمه خانوم
سارا
2 تیر 90 15:11
سلااام مامان روشا جون نمی خوای بیای پیشمون؟دلمون برات تنگ شده ها زودی بدو بیاااا آفرییین روشا جونم ببوس











سلام عزیزم ببخشید شرایط روحیم که بهتر شد حتما" بهت سر میزنم یه پست میذارم و دلیل up نشدنم را توضیح میدم
منتظران لبخند خدا
5 تیر 90 2:21
سلام مامان روشای ناز! کم پیدایین. دیگه به کلبه عشق ما سر نمی‌زنید. بابا بیاید... روشا جونو واسمون ببوس و باااااااااااااااااااااااااااااای


سلام به دوستای خوبم شرمنده به خاطر مصیبتی که بمون وارد شد نمیتونستم UP بشم الانم چون بی خوابی بهم سر میزنه مجبور میشم بیام بالا شما ببخشید اوضاع روحیم که بهتر شد بهتون سر میزنم