روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

برای دخترم روشا

یادت نره ها...

1390/6/22 15:38
نویسنده : مامان مری
618 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی من روشا جان!

مامانی میخواستم این پستت مدرسه میخوام باشه که  باز شیرین زبونی کردی و دل مامانو  بردی واسه همین دلم نیومد برات ننویسمش

دنیای زیبا

مامانی امروز میخواست بره حمام واز اونجایی که شما کلی واسه خودت مستقل شدی دیگه لازم نیست مامان بخوابونتت و به کارای شخصیش برسه وقتی میگم مامان میخواد بره حمام شما هم برو خونه چادریت وبا عروسکات بازی کن تا مامانی زود بیاد میگی تشم(چشم)

ز

البته مامان در حمامو روی هم میذاره وکامل نمیبنده تا هر موقع شما خواستی بیای سر بزنی و مطمئن بشی که مامان هستش !توی یکی از این سر زدنا اومدی درو باز کردی و گفتی یادت نره! یادت نره ها !چند بار اینو گفتی و منم مرتب میگفتم چی یادم نره مامان!

شما هم گفتی یادت نره دوستت دارم ها

وای مامانی  از بس که ذوقیدم کف حمام پهن شدم و قربون صدقه ات میرفتم دیگه نمیدونستم چه جوری بیام بیرون یه لقمه بوست کنم آخه شمارو چه به این حرفا البته یادت نره دوست دارما خودم چند بار بهت گفته بودم تا میگیم یادت نره میگی باشه یادم نمیره ولی تا الان شما به زبون نیورده بودی نمیدونی چه لذتی بردم 

دنیای زیبامامانی هیچ موقع یادش نمیره خدا چه فرشته ی مهربونی بهش داده 

دنیای زیبامامانی یادش نمیره که تمام خوبیهای دنیا شمایی

دنیای زیبامامانی یادش نمیره که دنیارو فقط با شما میخواد

دنیای زیباوتمام دنیارو برای شما میخواد

وقتی این مهربونیاتو میبینیم با خودم فکر میکنم اگه ما آدمها با این روح بچه گیمون بزرگ میشدیم دنیا میشد گلستون

دنیای زیبا

چه دنیای قشنگی میشد اگه ما آدما همدیگرو به خاطر خودمون دوست داشته باشم و همه چیزو فقط برای خودمون نمیخواستیم !من که بعد از فوت دایی علی خیلی به این چیزا فکر میکنم !این همه حرص دورغ دورویی برای چیه!زیبا

راستی مهربونم تازگیا وقتی میبینی مامان ناراحته و گریه میکنه میای وازم میپرسی برای دایی علی گریه میکنی منم میگم بله دلم براش تنگ شده ! شما هم میگی خوب بریم پیش دایی!میگم نمیشه دایی رفته یه دنیای دیگه !دیگه هیچ وقت نمیبینیمش!

زیبا

شما هم با تعجب یه ای کشیده میگی بعد دستاتو باز میکنی میگی بیا بغلم قربونت بشم بیا بغلم گریه کن !سر مامانیو میذاری روی شونه هات و نازم میکنی و اصرار داری که گریه کنم منم که از دست کارات خندم میگیره میگی نخند گریه کن!

دنیای زیبا

هستی من همه ی گریه ها مال من به شرطی که شما همیشه شاد باشی

زیبا

یادت نره ها...

زندگی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

maman nuzha
14 شهریور 90 8:42
che gol dokhtarie


ممنونم عزیزم واقعا" گل دختره دختر من
ستاره
14 شهریور 90 12:20
الهی من فدای این فرشته کوچولوی شیرین زبون بشم.
دلم براتون تنگ شده


خدا نکنه عزیزم ما هم دلتنگتیم
تینا
14 شهریور 90 20:33
خوشگل خاله انقدر دلبری نکن جیگر طلا
عزیزم یادت نره خاله هم خیلی دوستت داره ...


مرسی خاله جون
مامان آريا
15 شهریور 90 9:31
قربون دختر خوشگل و مهربون برم با اون قلب بزرگ و پر از عشقش
ماماني توروخدا يكم كمتر جلوي دخملمون گريه و بي تابي كن توي روحيش تاثير مي زاره هاعزيزم سعي كن به خاطر داداشت كه روحش در آرامش باشه و به خاطر دختر گلت با اين قضيه كنار بياي


چشم ولی حالم اصلا" خوب نیست !ولی دیگه سعی میکنم جلوی روشا گریه نکنم! مرسی عزیزم
اجی پرتا
16 شهریور 90 12:44
سلام مامان مری مگه قول ندادی سعی کنی دیگه روشاروناراحت نکنی انقدفکرروشاکوچولوروخراب نکن به خداداداشت دوست نداره تو اینجوری میکنی راستی چراعکس نذاشتی دوستتون دارم


سلام عزیزم چشم دیگه قول میدم
عکسم گذاشتم که!
ما هم دوستت داریم...
سارا
16 شهریور 90 22:57
سلام مريم جوون واي كه ناااز شده اين روشا جوون
ناز بوده نازتر شده انقد خنديدم
مريم مي شه منم مامان بشم ؟
خيلي ني ني دوس دارم خيلي زياد روشا يه بوووس گنده از طرف من كن


سلام عزیزم ممنونم لطف داری!آره چرا که نه!حتما"مامان میشی اونم از بهترین نوعش صبر داشته باش گلم
مامان ریحانه
18 شهریور 90 1:10
خدا روشا جونو برات حفظش کنه


ممنون عزیزم خدا همه ی بچه هارو حفظ کنه
مامان کيانا
19 شهریور 90 8:41
مطمئن باش بعدها همدم خوبي بهتر از روشا پيدا نميکني خانومي....


مطمئنم عزیزم از همین حالا بهترین دوست و همدمم هستش
سارا-سبا
20 شهریور 90 10:28
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


ممنونم عزیزم میام پیشتون!
سارا-سبا
20 شهریور 90 10:29
آخي خيليييييي قشنگ بود. چقدر مهربون و احساساتي



مرسی عزیزم آره روشا واقعا" مهربونه
مامان آريا
20 شهریور 90 13:36
سلام عزيزم نيستي كم پيدايي چرا آپ نمي كني


سلام دوستم! والا چی بگم کلی مطلبم دارم ولی عکسام از دوربین به کامپیوتر باز نمیشه!!!
مامان آريا
21 شهریور 90 10:24
^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^ ^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^ ^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^ ^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^ ^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^ ^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^ ^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^ ^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^ ^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^ ^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^ ^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^ ^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^ ^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^ ^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^ ^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^ ^^^^^^#########################^^^^^^^^
چیستا
22 شهریور 90 12:54
سلاام مریم جون حال واحوال چطوره خوبی خوشی باروشاحال میکنی میگم مریم جون این عکس روشاروتوکدوم سایت درست کردی میشه به منم بگی میخوام عکس خواهزادم هاووش رواین جوری درست کنم خوشحال میشم بهم بگی


سلام عزیزم ...
funnywow.com
lمامان صباناناز
23 شهریور 90 11:17
روشا جونممممممممممممممممممممممم من و صبا خیلی دوستت داریممممممممم




ماهم شما رو خیلی دوست داریم عزیزم...
مامان کيانا
23 شهریور 90 13:03
سلام به روشا گلي ومامان خوبش.....هرجا هستين خوش باشيد


سلام به دوست خوبم ممنونم عزیزم
بابای سبحان
25 شهریور 90 23:00
آخه فداش
عجب دختر گلی
انشالله دکتر شدنت را ببینیم


ممنونم ایشالا...