روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

برای دخترم روشا

روحیات قشنگ

1390/7/6 11:53
نویسنده : مامان مری
584 بازدید
اشتراک گذاری

دلبر کوچولوی من روشا جان!

مامانیه قشنگم میخوام از عادتهای قشنگت برات بنویسم !یادته برات گفتم خیلی علاقمند  به دمپایی و کفش بودی !و الانم هستی از روزی که کفش پوشیدی خودت دوست داشتی کفشاتو پات کنی و خیلی زود تو این کار مستقل شدی و تا الان هیچ موقع تا به تا کفشاتو پا نکردی!

یه مدته که دستت به در کمد میرسه !و در کمدی که کیف وکفش مامانی هست رو باز میکنی یه کیف میندازی رو دوشت یه کفشم میپوشی یه روسری هم از روی گیره میکشی پایین سرت میکنی ودور خونه تق تق راه میری کلی قیافه میگیری که مثلا" الان چه خانومی شدی وقتی این کاراتو میبینم یاد بچگی خودم میفتم  وتمام کودکیم جلوی چشمم میاد...

وقتی مامان میخواد آرایش کنه میگی میخوای لب بزنی ؟میگم بله!میگی بذار من برات بزنم...مفهوم آرایشم زود یاد گرفتی تقصیرم نداری جنسیتت ایجاب میکنه عزیز دلم وقتی خاله سایه رو میبینی که آرایش داره محو لباش میشی

  

اولا که یاد گرفته بودی بگی لب تا من رژلب میزدم میگفتی منم لب بزنم ؟منم میگفتم شما نی نی هستی باید با عروسکات بازی کنی وقتی بزرگ شدی لب بزن مامانا فقط میتونن لب بزنند!شما هم طبق معمول توجیح شدیو هر موقع من آرایش میکنم میگی من لب نمیزنم بزرگ که شدم میزنم ولی از قیافت معلومه که چقدر دوست داری لب بزنی...

 

بعد میخوای مامانیو آرایش  کنی چشمات روز بد نبینه نمیدونی با مامان چیکار میکنی حسابی خط خطیم میکنی و میگی خوشگل شدی !فدات شم که منو خوشگل میکنی و جالب اینجاست که توی صورت خودت هیچی نمیکشی

 

یکی دیگه از عادتهات اینه که دستت به کلید لامپ میرسه وروشن وخاموش میکنی یاد اون روزای نه چندان دور بخیر که باید بغلت میکردیم و شما با خاموش روشن کردن کلید چراغ کلی ذوق میکردی اما حالا روی انگشت پات میاستی و تا اونجایی که میتونی خودت و میکشی بالا و چراغو خاموشو میکنی ولی برای روشن کردن قدت میرسه قربون قدو بالات بشم نازنینم

هرچی بزرگتر میشی به پدر وابسته تر میشی و دلت براش بیشتر تنگ میشه وقتی از خواب بیدار میشی اول سراغ پدرو میگیری منم میگم رفته شرکت شما هم بغض میکنی میگی تاشکی (کاشکی )منم میرفتم شرکت!این عادته هرروزته تا بعد از ظهرم چند بار یادش میکنی و تلفنی باهاش حرف میزنی کلی هم سفارش میدی!

تازگیا یاد گرفتی دعوام میکنی و جمله مگه نگفتم :شده نقل زبونت مثلا"میگی مگه نگفتم دست به اسباب بازیام نزن منم میگم روشا مهربون باش بعد صداتو لوس میکنی و آروم میگی مگه بهت نگفتم...خلاصه مامان من هر روز کلی باهات داستان دارم و هیچ موقع حوصله ام سر نمیره...

 

هنوزم وقتی میخوابی میام و محو صورت ماهت میشم راست میگن بچه ها برای پدر مادر از همه ی دنیا قشنگترن!وقتی میبینم یه مامان از قیافه ی بچش تعریف میکنه با خودم میگم وا کجای این قشنگه بعد یادم میافته که اونم یه مامانیه مثل من ...

 

من که فکر میکنم شما قشنگترین صورتی هستی که تا الان دیدم عاشق تک تک اعضای صورتتم و...

وقتی کارای قشنگت رو میبینم یاد شعر پدر میافتم که وقتی توی شکمم بودی میخوند بچم دختره دختر تاج سره واقعا" شما تاج سر مایی هرشکلی که باشی دنیا رو فقط با شما میخوام که دنیامو زیرو رو کردی

Mashimaro

چند وقت پیش باباجون (بابای پدر)مارو دعوا میکرد که چقدر شمارو مهربون بار آوردیم شما با این مهربونی توی این دنیای ...کم میاری ولی ما شمارو مهربون بار نیاوردیم شما ذات مهربونی داری و من از این بابت خوشحالمو مطمئنم وقتی بزرگتر شدی خودت میفهمی که با هر کسی چه طور رفتار کنی...

مهربونیاتو دوست دارم ولی دوست ندارم طوری باشی که بقیه از احساساتت سوء استفاده کنند پس همیشه مهربون باش وبه هر کسی به اندازه ی خودش مهربونی کن... 

تمام آرزوهای منی مامانی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نگين
7 مهر 90 9:46
سلام . ببخشيد وظيفه داشتيم زودتر از اينها خدمت برسيم . ممنونم از حضور و اظهار نظراي قشنگتون .
ميلاد فرخنده كريمه اهل بيت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر رو از صميم قلب به شما و دختر خانوم نازتون تبريك و تهنيت عرض ميكنم . در اين روز خوب دعا كنيم بتونيم با استعانت از خداوند و اهل بيت(ع) و زير سايه آقا امام زمان(عج) بتونيم اونا رو به نحو احسن تربيت كينم و توي اين زاه از هيچ كوششي فرو گذار نباشيم . موفق و مويد باشين
در ضمن وبلاگ قشنگ و زيبايي دارين

سلام ممنونم از لطفتون
تینا
7 مهر 90 15:19
روشا جونم خاله روزت مبارک ! یاد اونروزی افتادم که مامانت رفته بود سونو و فهمیدیم که چه دخملی تو دلشه ... چه روزی بود یادش به خیر !


مرسی خاله◕‿-)

یادته تینا چه روزی داشتیم از خوشحالی نمیدونستیم چیکار کنیم!یادش به خیر...
سارا
7 مهر 90 19:34
سلام عزيزم ممنونم كه هميشه شرمندم مي كني خيلي ممنونم
الهي قربون اين گل دختر برم
روز دختر به روشاي عزيزم و مهربون تبريك مي گم


سلام ممنونم عزیزم
سارا-سبا
7 مهر 90 19:35
سلاااااام خوبيد؟خوش مي گذره
ممنون از لطف بيكرانتون واقعا خوشحال شديم
تبريك مي گيم كه دختري از جنس آسمان و نور داريد ايشالله كه سايتون هميشه بالا سرش باشه
روز دختر مبارك


سلام مرسی عزیزم روز شما هم مبارک باشه
سارا مامان صبا ناناز
7 مهر 90 21:44
سلام عزیزم این جندروز گرفتاربودم صبا روامادگی ثبت نام کردم سرم شلوغ . روشاجونم روزت مبارک

ازدور میبوسمتون


سلام به سلامتی هر جا هستید شاد باشید
مامان کيانا
9 مهر 90 7:28
ماشاا...به اين دختر ناز با اين عادتهاي قشنگش.....خوش به حال مامان مهربونش


ممنونم عزیزم
مامان آريا
10 مهر 90 10:03
سلام عزيز خاله روزت مبارك گلم
ماماني خدا اين كوچولوي خوشگلو برات نگه داره بچه ها براي ماماناشون قشنگترين چيز توي دنيان البته دختر ما واقعا"‌خوشگل و دوست داشتني و مهربونه اميدوارم خدا هم هرچي خوبيه توي زندگي براش بخواد


سلام عزیزم ممنونم دلمون برات تنگ شده خانوم
موافقم باهات ممنونم و البته برای آریای نازم...
مامان آريا
10 مهر 90 10:46
عزيزم مرسي كه به من تند تند سر زدي ولي من از تنبلي نبود كه نيومدم به خاطر آريا بود كه چند روزي بود مريض بود اونم فقط تب داشت بدون هيچ آثار ديگه اي اونم تب بالا براي همين نمي اومدم كه خدارو شكر امروز حالش خوبه و راهي مهد شد و منم اومدم اداره


آخی خداروشکر که بهتره فهمیدم اتفاقی افتاده آخه تقریبا" هر روز مطلب میذاری راستش عادت کردم هر موقع آپ میشم نظرای قشنگتو ببینم عزیزم ایشالا همیشه سالم باشین
مامان آريا
11 مهر 90 8:54
مرسي عزيزم كه اينقدر درحق من و آريا محبت داري و مهربوني باور كن منم دلم براتون خيلي تنگ شده بود
خدا داداشيتم بيامرزه براي گردن درددتم برو حتما" دكتر تا خدايي نكرده مساله جدي اي نباشه اميدوارم هميشه شاد و سرزنده باشين


فدات شم به پای مهربونی شما نمیرسه دکتر رفتم ورزش داده و اینکه کمتر پای سیستم بشینم!!!
سارا-سبا
14 مهر 90 17:19
واااااي چقد اين عكسه روشا جون نازه


مرسی چشماتون ناز میبینه