روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

برای دخترم روشا

من دیگه بچه نمیشم...

1390/7/10 17:33
نویسنده : مامان مری
541 بازدید
اشتراک گذاری

ستاره ی آسمونم روشا جان!

مامانیه من تازگیا یاد گرفتی آهنگ میخونی!و از اونجایی که پدر خیلی به ترانه های داریوش علاقه داره ما بیشتر وقتها توی ماشین داریوش گوش میدیم و پدر هم آهنگهارو زمزمه میکنه شما هم یکی از آهنگهارو یاد گرفتی و به پدر هم میگی نخون تا من بخونم!

به تو میگم عاشقی ثمر نداره واسه تو جز غم و دردسر نداره

من دیگه بچه نمیشم آه دیگه بازیچه نمیشم ...

شما هم تا اینجاشو یاد گرفتی وقتی میخوای بگی آه حسابی میکشیش وخلاصه خیلی حرفه ای میخونی توی خونه هر موقع یادتت بیفته برای خودتت میخونی منم که میدونی چقدر عاشقتم کلی با صدات حال میکنم...

من قبلا" وقتی از چیزی ناراحت بودم داریوش گوش میدادم ولی از و قتی دایی فوت کرده هر روز بهش گوش میدیم آخه دایی عاشق ترانه هاش بود و مرتب گوش میکرد و عادت داشت که باهاش بخونه...

 وقتی به داریوش گوش میدم احساس میکنم پیشم نشسته و داره باهاش میخونه!ولی از وقتی شما داری میخونی یه لذت دیگه ای میبرم کلی با پدر بهت میخندیم

 

فرشته کوچولوی من امروز ٢٧ ماه از عمر قشنگت میگذره و ٢٧ ماه از لذت مادر بودن من برای همین باز خدارو شاکرم برای تمام مهربونیاش !

امروز تولد خاله سایه است میخوام از اینجا هم بهش روز قشنگ دنیایی شدنش رو تبریک بگم و بهش بگم خیلی دوستش داریم...

دیشب ما خونه ی خاله سایه بودیم و کلی از حرف زدنات آهنگ خوندنات لذت بردیم خوشحالم که باعث خوشحالی همه میشی عزیزم ایشالا همیشه شاد و سالم باشی

با تو من ستاره میشوم...

یادت نره دنیای ما فقط فقط با شما زیباست

دوستت دارم مامانی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آريا
11 مهر 90 8:57
خاله قربون اهنگ خوندنت برم با خوندن تو كارو كاسبي داريوش كساد شد عزيزم
خدا برادرتو بيامرزه
تولد خاله سايه جون هم مبارك اميدوارم صدو بيست ساله بشه
خدا دنياتونو هميشه زنده نگه داره


حتما" داریوش دیگه خونه نشین میشه...
مرسی خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...
برای تبریکت هم ممنونم مهربون ...
تینا
11 مهر 90 14:36
سلام گل من ... تولد آبجی سایه م مبارک از طرف من لپای خوشگلشو ببوس ... همیشه سایه رو با خنده هاش دیده بودم اینسری دلم خیلی واسه خنده هاش تنگ شد !
قربون دختر گلم برم که انقدر خواننده شده خاله یادت نره اولین کاستتو واسه منم کنار بذاریا
توی ماشین ما یه آهنگی هست که منو همش یاد علی میندازه نمیدونم چرا با اینکه آهنگ شادیه ... شاید اونروز که خبر فوتشو شنیدم این آهنگو گوش دادم یادم نیست ... شایدم چون میدونم چند تا پسر جوون خوندنش و همش یاد جوونی علی میفتم خدا بیامرزتش من خیلی یادش میفتم ...............


سلام خاله جون حتما" برات نگه میدارم...
برای تولد خاله سایه هم مرسی...
مرسی که به یاد علی هستی ولی من فکر کنم آخر دیونه بشم کلی چرا توی سرم هست که داره داغونم میکنم! مرسی عزیزم خدا رفتگان شما هم بیامرزه!
منتظران لبخند خدا
11 مهر 90 18:37
سلام مامان مریم عزیز! روشای گلمون چطوره؟ راستی وقتی آهنگا رو زمزمه می‌کنه اون لبای خوردنیشو ببوس از طرف ما! به خدا ما همیشه به ‌یادتون هستیم و من همیشه به یاد اون پست دردناک که واسه دایی مرحوم روشا جان نوشتی بغض می‌کنم.
خلاصه اینو بدونید که گرچه دستمون بند بود و کم سر زدیم در عوض همیشه به یادتون بودم. بازم بهتون سر می‌زنیم.
روشای ماهمونو ببوس! مثلا من داییشم!


سلام به دوستای خوبم ...ممنونم که بعد از مدتها باز بمون سر زدید.چشم میبوسمش دایی...
مادر سامان
11 مهر 90 23:48
سلام به دوست خوبم
ممنونم که بازم راه گم کردی و یادی از فقرا کردی . عزیزم این چند مدت زیاد غم داشتی و من هم فکر کردم که دیگه حال و حوصله عوض گردن فالبتو رو نداشته باشی .ولی من بهت قولی داده بودم که هنوز بهش عمل نکردم . اگه اجازه بدی با سلیقه بد خودم یک قالب برات طراحی میکنم هر وقت اماده شد لینک دانلود رو برات میزارم . دوست داشتی استفاده کن .دوست هم نداشتی دیگه ما رو ببخش


ببخشد شما هم هنوز یکی از بهترین دوستای وبلاگیم هستی خیلی لطف میکنی عزیزم راستش روم نمیشد دیگه بهت بگم بازم ممنونم سلیقتون خیلیم قشنگه
زهره
12 مهر 90 16:08
سلام چه نی نی نازی دارید. من و شوهرم و فکر کنم نی نی کوچولومون داریوش زیاد گوش میدیم. بخصوص آهنگ عشق من عاشقم باش. بخاطر داداشتون متاسفم امیدوارم انقدر با دخترتون و باباش شاد باشید که غم نبود داداش دیگه اذیتتون نکنه. بیاید نی نی کوچولوی ما رو هم ببینید.

مرسی عزیزم لطف دارید...حتما" عزیزم