روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای دخترم روشا

طلا و...

1390/7/12 17:23
نویسنده : مامان مری
614 بازدید
اشتراک گذاری

تمام نا تمام من روشا جان!

نازگلکم شما خیلی به طلا جواهر علاقه داری که اونم به خاطر جنسیتت هستش ولی مامانتم عاشق طلاست . هرروز انگشترای مامانیو دستت میکنی گردنبندم ازم میگیری و میگی بنداز گردن من بعد سرتو بالا میگیری ابروهاتم میندازی بالا و با کلی فیس و افاده راه میری نمیدونی چقدر خوشگل میشی!

 

پدر برای روز دختر گفت برات طلا بخریم منم گفتم النگو هاشو پهن تر کنیم داخل طلا فروشی النگو دستت کردم ببینم توی دستت چه شکلیه که دیگه درش نیوردی گفتی دوستش دارم ولی من النگو قبلیاتو بیشتر دوست داشتم به هر حال مبارکت باشه سلیقه ی خودت شد!

حالا از دیروز تا حالا گیر دادی که برای اون یکی دستتم النگو میخوای میای میگی مامانیه من! ببین این دستم النگو نداره منم میگم مامان دوتا دست قشنگ نیست! رفتم دستبندی که مادر جون برات خریده رو آوردم و دستت کردم که کیپ دستت شده ولی خداروشکر راضی شدی!

این میلت به طلا رو که میبینم یاد خودم می افتم چقدر خوبه که دختری وقتی بزرگ شدی با هم بریم بیرون کلی خریدهای زنونه بکنیم پدر بیاد هی پول بده چه حالی میده مامان !!! پدر شما آفریده شده برای پول خرج کردن اصلا" نگران نباش !

یکی دیگه از چیزای که خیلی بهش علاقه داری ماشینهای مدل بالاست دیشب پدر میگفت  دخترم ماشین زیر 40 میلیون قبول نداره الان اسم خیلی ماشینهارو یاد گرفتی و وقتی توی خیابون میبینی اسماشون رو میگی مثل زانتیا سمند دویست و شش که بهش میگی بیست و شش تندر پژو پراید و...

چندروز پیش که خونه ی عزیز اینا بودیم رفتیم تا سر خیابون خرید کنیم که یه کمری سر کوچه دیدی داشتی اسم ماشینارو به عزیز میگفتی که چشمت به کمری افتاد و گفتی تاشکی پدر از این ماشینا بخره!!!

خلاصه مامانی عاشق ماشینهای مدل بالایی تا یه ماشین مدل بالا میبینی میگی چقدر قشنگه پدر این ماشین و بخر پدر هم میگه چشم بذار پولام بیشتر بشه میخرم... 

راستی دیشب رفتیم کفش زمستونه برات خریدیم پالتوی پارسالت هنوز اندازته و خز سفیده کلاهی هم که عزیز سوغاتی برات آورد سفیده منم یه چکمه ی سفید برات خریدم حالا توی خونه کفشاتو میپوشی وراه میری میگی ببین چه تیپی دارم!!!

 

قربون تیپ و قدو بالات بشم عشقم قربون این کلمه های قلمبه سلمبت بشم ایشالا پدر بتونه یه ماشین مدل بالا برات بخره و حسابی کیف کنی میترسم دیگه اون موقع ما همش توی خیابون زندگی کنیم و رضایت ندی بیای خونه

عاشقتم مامانی...

کاش میدونستی چقدر از بودن باهات لذت میبرم

کاش میدونستی چقدر از اینکه شما تو زندگیمون اومدی خدارو شاکرم

ولی میدونم که میدونی چقدر دوستت دارم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آريا
13 مهر 90 8:49
خاله قربون دخملم برم
ميگم دخملمون خيلي خوش اشتهاست ها طلا جواهر و ماشيناي مدل بالا دلم به حال همسر آيندش سوخت
ان شاالله بابايي يه ماشين مدل بالا براي دخملمون بخره خالا قربونش برم


دلت اول برای ما بسوزه تا همسرش ...
ایشالا بلکه این دخمله دست از سر ما برداره
مامان آريا
13 مهر 90 8:50
سلام خوبي ماماني در مورد بَن بِن بُن بايد بگم خيلي خوبه براي روشا جون بخري خيلي كاربرد داره از الانم فكر كنم مي توني براش بگيري و باهاش كار كني
آريا كه خيلي خوب ياد گرفته


سلام عزیزم ممنون از راهنماییت حتما"براش تهیه میکنم
خاله فاطی
13 مهر 90 13:08
قربونت بشم تو خودت گرونقیمتترین طلای دنیایی .عاشقتم



مرسی عزیزم لطف داری دختر خاله ی مهربونم
یاسمن دختراسمانی 12ساله
13 مهر 90 16:33
سلام خاله جون روشا جون خیلی نازهبا اجازه لینکتون کردم


سلام عزیز خاله مرسی گلم لطف داری
اجی پرتا
13 مهر 90 17:03
سلاام سلاام صدتاسلاام بریدکنارمن اومدم چطوری اجی خوبی انقده دلم تنگ شده بودچه خبرخوبی خوشی من هم خوبم هم بد اخه سرماخوردم حسابی خیلی مواظب روشاباش چون مریضی بیه افتاده جون مردم بعدشم خسته ام صبح میرم ساعت 2میام خونه انقدمردمومیخندونم خودم خسته میشم یه وقت فکرنکنی دلقکم یاخلوچه نه .من اخلاقم یه جوریه حرفام یه مدلیه دهنموبازمیکنم همه میزنن زیرخنده وخلاصه باحرفام دل خیلی هاروشادمیکنم کاش یکی بوددل منوشادکنه کاش این حرفاموخنده هام ازته دل بودامانیست کاش خداکمکم کنه کاش...راستی حالت بهترشدروشاجونم چطوره دوستون دارم فعلا


ایشالا زود خوب بشی عزیزم و ایشالا که خنده هات از ته دل باشه ولی الان زمونه ای شده که هیچکس از ته دلش نمی خنده...
اجی پرتا
13 مهر 90 17:04
ایییییییییییییییی مامان تنبل چرااپ نمیکنی یه ماهه نیستی اپ کن دیگه


عزیزم من آپ میکنم شما دیر به دیر به ما سر میزنید!!!
اجی پرتا
14 مهر 90 13:49
ای مامان بی انصاف من که همش میام ولی حق داری یکی دوتاپستونبودم شرمنده اماقول میدم ازاین به بعدزودزودبیام پیشتون فعلا


فدات شم عزیزم خوشحال میشم
سارا-سبا
14 مهر 90 17:18
سلااام سلااااااااااام ماشالا بچه هاي امروزي خيلي باهوشن مخصوصا روشا جوووون دلمون براتون تنگ ميشه ببخشيد كه دير به دير ميايم
ايشالا سايه ي پدر و مادر روشا جون هميشه بالا سرش باشه و همتون هميشه در كنار هم خوشبخت باشيد


سلااااااااااااام ممنون از محبتتون
سارا
14 مهر 90 21:06
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا؟چيكارا مي كني؟من آپم خوشحال مي شم بهم سر بزني ببخشيد كه انقدررررررر بي معرفتم ايشالله جبران مي كنم
دوستتتتتتت داررررم با معرررررررفت


سلام مرسی خانومی ببخشد من خونه نبودم! نه عزیزم خیلیم با معرفتی ما هم دوستت داریم
مامان پرهام
15 مهر 90 17:32
سلام. خیلی خوبه که با هم برید خرید و جیبهای پدر محترم رو خالی کنید.


واقعا" جالبه که پدر بیشتر از ما مشتاقه جیباش خالی بشه!
تینا
15 مهر 90 18:59
روشا جون النگوت مبارک ... کفشاتم مبارک ...مریم کاش عکسشو میذاشتی...
یاد اونموقعها افتادم که هر روز میامدم خونه تون و خریدای سیسمونی روشارو بهم نشون میدادیو کلی ذوق میکردیم !!!


مرسی خاله
باشه میذارم ...یادش به خیر انگار همین دیروز بود!
مامان آريا
16 مهر 90 15:01
سلام عزيزم
روز كودكو به تو فرشته دوست داشتنيه خودم روشاي گل تبريك مي گم


سلام خاله جون ممنونم لطف کردی
نگين
16 مهر 90 15:45
سلام
مباركت باشه عزززززززززززيزم
اميدوارم كه هميشه سالم و تندرست باشيد


سلام سلامت باشید ممنونم
مامان ماهان
19 مهر 90 8:17
به به خرید خیلی کیف داره
مبارکت باشه عزیزم


خیلی خاله مرسی...