روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

برای دخترم روشا

روز کودک

1390/7/16 16:36
نویسنده : مامان مری
620 بازدید
اشتراک گذاری

کودک قشنگم روشا جان!

دختر قشنگم امروز روز جهانیه کودک  هستش روز قشنگت مبارک

مبارک باشه برای تمام بچه های دنیا مخصوصا" بچه های ایرانی و مخصوصا" نی نی وبلاگیا

به امید اینکه حسابی از این دوران زیبا لذت ببرید که میدونم میبرید وما پدر مادرها تمام تلاشمون رو میکنیم که شما گلهای زندگیمون خوشبخت و شاد باشید

و به امید اینکه خدا به هرکسی که نی نی دلش میخواد نی نی بده و هیچکسی رو از این نعمت محروم نکنه

 

شکرانه ی زندگیم کودکی کن که من با تمام کودکیات کودک میشوم

مثل چشمام مواظبتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زينب عشق مامان و بابا
16 مهر 90 17:06
سلام ولادت امام رضا و روز جهاني كودك رو به همه كودكان ايران خصوصا روشا جان تبريك ميگم.شاد باشيد


ممنونم برای شما هم مبارک باشه
عزیز
16 مهر 90 17:19
روشای عزیزم مرا ببخش چند وقتی نتوانستم سری به شما بزنم چون سرما خورده بودم و حال نداشتم عزیزم گل همشیه بهار من دخترخوشگلم روز کودک مبارک امید آن دارم که همشیه سالم و شاداب باشی دوستت دارم دخترکم بوسسسس دلم برات تنگ شده قربونت برم




ایشالا همیشه سالم باشید ممنونم منم دلم تنگ شده
مامان پریا
16 مهر 90 18:00
دختر ناز کوچولو روز کودک رو بهت تبریک می گم



مرسی خاله لطف کردی
مامان پریا
16 مهر 90 18:01
زآستان رضا سرخط امان دارم
رخ نیاز بر این پاک آستان دارم
اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل
همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم
ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم
درین چمن به صد امید آشیان دارم

ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد.

حضورتون در وبلاگ دخترم باعث خوشحالیمون می شه



ممنونم برای شما هم مبارک عزیزم
تینا
16 مهر 90 19:00
سلام روشا جونم رزوت مبارک ... واسه همه دعاهای خوبت ممنون مریم جون ... آمین برای همه شون


سلام خاله جون ...ممنون برای آمین هات...
سارا
16 مهر 90 22:43
روشاي عزيزم

کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت

اما حالا من

روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم


راست میگی عزیزم الان همه چی فرق کرده! ممنون از توصیفات قشنگت و ممنون از تبریکت
زینب
16 مهر 90 22:51
سلام امیر ومریم عزیز
منو میشناسید.آشنا هستم
اولین بار اومدم تو وبلاگ روشا
ولی روز خوبی ،روز کودک.
این روز قشنگ و دوست داشتنی رو به روشا عزیز تبریک میگم.
از طرف من روشا را ببوس.


سلام... ممنون از تبریکتون
زینب
16 مهر 90 23:13
راستی بخشید مریم جان یادم رفت بگم عکسای روشا خیلی زیبا بود مخصوصا اونی که یک نقاش داشت میکشیدش.با چه نرم افزاری کار میکنی؟


ممنون ...از سایت funnywow استفاده میکنم
مامان آريا
17 مهر 90 8:54
عزيز دل خاله مهربونم روزت مبارك به اميد روزي كه براي خودت خانومي شده باشي و خود صاحب يه كودك مهربون و دوست داشتني


مرسی عزیزم وای یعنی من این روز رو میبینم!!!
مامان كيانا
17 مهر 90 15:20
به گوش دل ندا آمد، که یار دلربا آمد …. به درد ما دوا آمد، رضا آمد، رضا(ع) آمد
خدا داد آنچه را وعده،‌ بشد در ماه ذیقعده … که آمد بهترین بنده، رضا آمد ، رضا آمد
(روز كودك وولادت ستاره هشتم مبارك)



زیبا بود ممنون عزیزم
مامان ماهان
19 مهر 90 8:16
روشا جون روزت مبارک عزیزم


مرسی خاله جون و همینطور روز ماهان نازنین