روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

برای دخترم روشا

خال

1390/7/18 0:38
نویسنده : مامان مری
620 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر گوشه ی من روشا جان!

ziba

مامانی !امروز ظهر که پیش هم خوابیده بودیم طبق معمول کلی شیطنت کردی و سخنرانی و بازی! مامان هم خوابش میومد اساسی!یکم دل به دلت میدادم دوباره میگفتم بخوابیم !خواب برای سلامتی خوبه و...

مامان کلی زحمت میکشه تا شما خوابت ببره !!!هر چی حرف میزدی من چشمامو بسته بودم و میگفتم من خوابم میاد یه دفعه دستت رو گذاشتی روی خال کنار لبم گفتی :

قالبــــ ها و شکلکــــ هاے آینــ ـ ـاز تاشکی برای منم خال میخریدیقالبــــ ها و شکلکــــ هاے آینــ ـ ـاز

منم پخی زدم زیر خنده مگه خندم قطع میشد شما هم که فهمیدی موفق شدی تا بازم بگی و بخندی مرتب میگفتی من خال ندارم تاشکی برام خال میخریدی و میخندیدی!

 

این سری که خاله تینا و عمو مهدی اومدن اصفهان گفتی خاله تینا اینجاش (با دستت زیر لبتو نشون میدادی)خال داره شما اینجا(با دستت بالای لبتو نشون میدادی)!!!

خلاصه بعد از کلی خنده دیگه خسته شدی و خوابیدی منم یه چرت زدم و اومدم تا برات بنویسم حالا خال از کجا برات بگیرم نمیدونم!!!

راستی تا یادم نرفته برات بگم که دیگه میذاری روی مسواکت خمیر دندون بذارم و مرواریدای قشنگتو  مسواک بزنم آخه 2ماه پیش برات خمیر دندون خریدم قبلش هم کلی با هم تمرین میکردیم

  

شبها قبل از خواب برات مسواک بدون خمیر میذاشتم و یادت دادم چه جوری آب توی دهنت بچرخونی وبدی بیرون ولی تا برات خمیر گذاشتم بدت اومد و مجبور شدم بدون خمیر دوباره برات مسواک بزنم

قالبــــ ها و شکلکــــ هاے آینــ ـ ـاز  

بعد از یه مدت دوباره خمیر دندون گذاشتم ولی خمیرو کاملا" روی مسواکت کشیدم تا کف کنه و بعد روی دندونت گذاشتم که دیدم دیگه عکس العملی نشون ندادی و هر شب مسواکتو میزنی تا مسواکت تموم میشه میگی دندونامو ببینم بعد میگی به به چه سفید شده!

ستاره ی زندگی ما...

عاشق دونه دونه کاراتم دیونه ی حرف زدنتم خراب مهربونیاتم

دوستت دارم مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آريا
18 مهر 90 11:23
خاله قربونت برم كه خال نداره دخملم بدون خالم خوشگل و خوردني اي جيگرمممممممممممم
ماماني خوب يه بار با مداد آرايشي مشكي براش خال بزار تا خوشحال بشه حالا كه اينقدر توي فكرشه
عاشق عكساي خوشجل خوشجلتم


مرسی عزیزم آخه میترسم بد عادت بشه حالا یه فکری براش میکنم
تینا
18 مهر 90 12:48
قربونت بشه خاله ... خیلی حرفش قشنگ بوده مریم .... خب دخترم خال میخواد بالاخره باید یه جا خال بفروشن ؟!!!
آفرین به تو دختر گل که دندوناتو هرشب باخمیر دندون مسواک میکنی
اینسری که ببینمت حتما میخورمت ...... مریم یادته اینسری روشا همن ی همش به آنیتا میگفت بخورمت

مرسی آره میبینی به چه چیزایی دقت میکنن امروزم با دستش نشون میداد تو کجای لبت خال داری من کجای لبم
آره یادمم به خودمونم میگه میخورمتا...
عزیز
22 مهر 90 17:42
دختر قشنگم برگ گلم دوستت دارم خوش زبون مهربون عشق منی دوستت دارم ی عالمه مریم جون با مداد یه خال برای دخترم بزار اگه دوست داره لطفا :انشااله در پناه خداوند سالم و سلامت باشی بازم دوستت دارم دخترکم ;/


مرسی عزیز
مامان آترين
15 آبان 90 10:12
چه عكساي نازي
چه دختر خوشگلي


مرسی عزیزم لطف داری
خواهر طاها کوچولو
10 تیر 92 1:42
دخمل نازی دارین تو وبلاگ دیدم امروز تولدشه گفتم تولدشو تبریک بگم به وبلاگ ما هم یه سری بزنین ممنون میشیم
اینم فقط برای روشا خانوم



شما خیلی لطف کردی خانوم...چشم حتما میام