روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

برای دخترم روشا

تشکر از مامان سامان

1390/7/19 1:25
نویسنده : مامان مری
748 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم روشا جان!

مامانی تو این دوره زمونه که همه چی بر پایه و اساس پول شده !هستند آدمهایی که بدون چشم داشتی مهربونیا شون رو در اختیار بقیه میگذارن !اونم تو دنیای مجازی یکی از اون مهربونها مامان سامان عزیز مدیر وبلاگ پسر بد هستش!

روزی که من پست تولد خودم رو گذاشتم مامان سامان عزیز برام یه هدیه داشت اونم طراحی یه قالب مخصوص خودت بود من خیلی خوشحال شدم حتی خاله زحمت کشید توی وب سامان چندتا  مدل قالب برام گذاشت ببینم که یکیشون رو انتخاب کنم ولی نشد و افتاد توی مراسم دایی علی !!!

تا اینکه چند روز پیش دوباره مامان سامان اومد پیشم (تو دنیای مجازی) و گفت من بهت یه قول دادم میخوام بهش عمل کنم و یه وب به سلیقه ی خودم برات طراحی میکنم منم کلی خوشحال شدم البته هیجان که سلیقه ی خاله چه جوریه ولی خودمونیما خاله خیلی خوش سلیقه است!!!

واقعا" زبونم قاصره از این همه سخاوت از این همه صبر و حوصله از این همه لطف و مهربونی نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم دوست مهربونم فقط امیدوارم که بتونم لطفتو تلافی کنم !

ایشالا همونطوری که مارو خوشحال کردی خدا هم شما رو خوشحال کنه من و پدر و روشا بی نهایت سپاسگذاریم!!!

منو عشقممنو عشقممنو عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
19 مهر 90 8:15
مری جونم واقعا زیبا شده دست مامان سامان جون درد نکنه


آره عزیزم دستشون درد نکنه
مادر سامان
19 مهر 90 20:01
سلام
ممنونم دوست من قابل شما رو نداشت .
مبارک خودت و روشا جون
گفته بودی چند نفر بهت گفتن که وبت رو نمی بیند ولی من بدون مشکل میبینم و خودت هم که بدون مشکل تونستی ببینی و حتی مامان ماهان با نظرش تایید کرده . دوتا دلیل میتونه داشته باشه . سرعت خیلی پایین اینترنت و دلیل بعدی همیشه وقتی که برای اولین بار وارد یک سایت یا وبلاگ میشی اگه توجه کردی باشی زمان زیادتری طول میکشه تا صفحه لود بشه که دلیلش رو هم قبلا برات توضیح دادم . ولی برای دفعات بعدی بهتر میشه

بازم ممنونم برای تمام خوبیات و صبر و حوصله ی زیادت و سوالات و زحمتهای من

سارا-سبا
19 مهر 90 20:12
سلا سلام صدتا سلاااااااام خوبيد؟خوشيد؟خوش مي گذره ؟ما آپيم با اجازتون حتما بياييد خوشحال مي شيم
قالب جديد مبارك خيلي قشنگه


سلام به دوستای گلم ببخشید من خونه نبودم!
ممنونم دست مامان سامانی درد نکنه...
khaleh fatiiii
19 مهر 90 20:37
rosha junam bade koli entezar belakhare movafagh shodam weblogeto bebinam mesle khodet binazireeeeee daste mamane golet dard nakoneee



سلام فاطی عزیزم ممنونم لطف داری دست مامان سامان درد نکنه که این همه زحمت کشیده
تینا
20 مهر 90 19:08
سلام گل خاله ..و وبلاگت خیلی قشنگ شده دست مامان سامان درد نکنه امیدوارم خاطرات قشنگی توش برات ثبت بشه


سلام آره واقعا"دستشون درد نکنه...
سارا
22 مهر 90 18:28
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا ؟چيكارا مي كني؟مي شه بياي پيشم؟حالم بده


سلام نازنینم...الهی...چی شده!!!
مامان کيانا
23 مهر 90 10:05
سلام سلام به روشاي گل ومامان مهربونش....مبارکه...خيلي خيلي زيبا شده....دست سازنده اش درد نکنه....عذر منو بپذير اگه دير اومدم...شرمنده....


سلام عزیزم ممنونم دست مامان سامان جون درد نکنه خیلی لطف کردی
مامان آريا
24 مهر 90 12:25
دست مامان سامان گلي درد نكنه الحق كه خلي قالبت خوشگلو نازه


واقعا" دستشون درد نکنه