روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

برای دخترم روشا

مهمان...

1390/8/15 0:48
نویسنده : مامان مری
562 بازدید
اشتراک گذاری

 

پرنسمم روشا جان!

 مامانیه من ما روز جمعه مهمون داشتیم مادر جون اینا و خاله سایه اینا بعد از چند ماه قابل دونستن و اومدند خونمون البته عزیز اینا هم بودند!

اول همش میگفتی بریم بیرون منم میگفتم مهمون داریم !مهمون چیه منم مهمون میخوام منم میگفتم پویان خاله سی سی و ... شب میان اینجا مامان هم کلی کار داشت میخواستم مرصع پلو و خورش کرفس درست کنم غذاهای مورد علاقه پدر جون و مادر جون...

 Valentine butterfly kiss

 

 ساعت ٦ کارای من تموم بود ومنتظر اومدن مهمونها مثل همیشه اول عزیز اینا رسیدن و یک ساعت بعد مادر جون اینا تا زنگ خونه رو میزدند پشت در منتظر میاستادی تا در بزند و شما درو باز کنی و با خوشحالی ازشون استقبال میکردی!

وقتی هم پویان رسید کلی باهم بازی کردید صدای خنده های قشنگتون توی تموم خونه شنیده میشد کلی با هم تاب بازی کردید توپ بازی دوچرخه بازی و... یه با اومدم توی اتاقت بهت سر بزنم دیدم رفتی توی خونه چادریت نشستی و به پویان که با توپ بازی میکرد میخندیدی

عاشق جفتتونم

پویان عاشق فوتباله وعشق توپ !تیم ذوب آهن هم میخواستتش که خاله سایه و عمو فرزاد و خودش به این نتیجه رسیدند که فعلا" درس مهمتره تا یکم بزرگتر بشه !ولی هممون میدونیم که آخرش فوتبالیست میشه!!!

وقت شام هم گفتی میخوام پیش پویان بشینم یه لحظه هم نمیذاشتی نفس بکشه بعد شام همه نشسته بودیم که اومدی لپاشو بوس کردی و صدای همه رو در آوردی همه بوس میخواستن الهی من فدات بشم از اون روزی که بهت گفتم لبای کسیو بوس نکن بهداشتی نیست مریض میشی هیچ موقع لب کسیو بوس نکردی فقط بعضی وقتا مامانیو بوس میکنی!

Thank You

قربون اون بوسای شیرینت بشم که ازهمه چیز خوشمزه تره 

حسابی خسته شده بودی وقتی همه رفتند من شمارو بردم توی اتاق بخوابونم بعد به کارام برسم شما زود خوابت برد ولی تا من داشتم شمارو میخوابوندم پدر کلی از کارامو کرد فقط مونده بود جارو وشستن دستشویی که خودم انجام دادم مرسی پدر ِ مهربون

 

 دوستتون دارم...

بووووووووووس

خوشحالم که بهت خوش گذشت عشق من خوشحالم از این همه مهمون  نوازیت عزیزم خوشحالم برای تمام خوشحالیات هنوز صدای خندهات توی گوشمه

دوستت دارم عزیزم به اندازه ی پاکیه دلت !به اندازه ی تمام خوشحالیات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نوژا
15 آبان 90 8:31
همیشه شاد باشید


مرسی گلم وشما هم همینطور
مامان آريا
15 آبان 90 9:16
خوشبه حال اونايي كه روشا جون بوسشون كرده منم بوسسسسسسسسسسس مي خوام
دست باباي مهربون درد نكنه كه كمك ماماني كرده
يه بوسم براي مامان روشا جون از طرف اريا


مرسی عزیزم چه بوس خوشمزه ای خیلی چسبید
azadeh
15 آبان 90 11:11
b sa;lamti cheshmet roshan hamishe shad bashi dokhmalio bebos



سلامت باشی عزیزم ممنونم
مامان کيانا
17 آبان 90 13:05
سلام به دو تا گل زيبا....مامان و روشا
واي واي واي دخملمون غير از زيبايي و شيرين زبوني مهمون نواز هم بود ما نميدونستيم


سلام عزیزم...
ممنونم خانومی شما همیشه به ما لطف داری
تینا
17 آبان 90 15:46
سلام گل خاله لباسات مبارک خیلی بهت میان جیگر طلا ... پویانم خیلی بزرگ شده هااااااااااااااا ...
خوشحالم که بهتون خوش گذشته


سلام خاله جون دست شما درد نکنه...
آره خاله واسه خودش آقا شده . مرسی ایشالا که باز دور هم باشیم و خوش بگذرونیم