روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

برای دخترم روشا

همه چی آرومه...

1390/8/18 2:51
نویسنده : مامان مری
493 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامانی روشا جان!

دختر گلم نمیدونم از کدوم شیرین کاریات و شیرین زبونیات بگم نمیدونی با این زبونت داری با دل ما چیکار میکنی امشب که داشتم میخوابوندمت بعد از کلی حرف و قصه و بازی مامان ساکت شد تا شما دیگه بخوابی یه دفعه آروم گفتی

همه چی آرومه ...           من چقدر خوشبختم...

 

من از تعجب دوباره پرسیدم چی خوندی وشما دوباره با صدای آروم به تقلید از خواننده اش گفتی همه چی آرومه من چقدر خوشبختم ... وجالب اینجاست وقتی این آهنگ در اومد و ما مرتب گوشش میدادیم شما هنوز یک سالت نبود ولی خیلی از شنیدنش خوشحال میشدی و نانای میکردی!

نمیدونی چه جوری چلوندمت واز دستت خندیدم شما هم که دوباره نقطه ضعف مامانیو پیدا کردی چند بار تکرار میکردی و میگفتی بخند... دوباره سخنرانیت شروع شد ...

امشب یه کلمه ی جدید یاد گرفته بودی یکم حرف میزدی بعد مکث میکردی و میگفتی (البته ) چند بارتوی جملت البته رو تکرار کردی تا اینکه خسته شدی و بالاخره خوابت برد...

یه مدته از مامانی یاد گرفتی که با دوتا دستت شکل قلبو در میاری و میگی  نمیدونی چه خوردنی میشی روزی چند بار حتی موقع خواب هم اینکارو میکنی عشق من!

عاشقتم عشق تموم نشدنی من

دوستت دارم بهترین دوست من

تازگیا وقتی با پدر تلفنی حرف میزنی توی هر جملت یه عزیزمه مثلا" میگی سلام عزیزم .خوبی عزیزم . کی میای عزیزم . دلت برام تنگ شده عزیزم. برام تخم مرغ شانسی بخر عزیزم .کاری نداری عزیزم . خدافظ عزیزم...

اولین باری که با پدر اینطوری حرف زدی کلی گیج شده بود و میگفت این دختر منو بیچاره میکنه با این حرف زدنش !میگفت کاشکی بال داشتم الان میرسیدم خونه خلاصه حسابی بهش انرژی دادی و اون روز خیلی زود اومد خونه!!!

دخترم شما خیلی زود به حرف افتادی یادمه 20 ماهه که بودی چندتا شعر با کمک مامانی میخونی الانم بیشتر کلمه هارو درست میگی برای همین میخوام باهات لاتین کار کنم چون میدونم اونم زود یاد میگیری آخه شما خیلی دختر باهوشی هستی

        

راستی یه حرکت بامزه ی دیگه ات اینکه وقتی یه چیز برخلاف میلت باشه وبه ناچار باید گوش بدی چشماتو نازک میکنی وسرتو میچرخونی میگی اووووف این کارو از سریالهای ترکی که مامان نگاه میکنه یاد گرفتی آخه تیکه کلام ترکها تو سریالاشون اوووفه میدونم خیلی خوب نیست اینم مقطعیه و از سرت می افته ولی خیلی خوردنی میشی با اون اوفی که میگی

یه موقع هایی میگی بیا تو بغلم سرمو میگری توی سینت نمیدونی چه لذتی میبرم دوست دارم زمان بایسته من تو اون لحظه با هات یکی بشم مثل اون موقع که تو دلم بودی !!!نمیدونی چه شور و هیجانی بهم میدی عزیزم 

مامانی اگه همه چیز هم آروم نباشه اگه ما هر مشکلی هم داشته باشیم ولی با وجود شما ما خوشبختیم چقدر خوبه که شما کنار ما هستی ما به خودمون میبالیم از داشتن دختری به نام روشا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نوژا
18 آبان 90 7:44
چه بلا شده این گل دختر .کلی به حرکات با مزه اش خندیدم


مرسی گلم خوشحالم که باعث خوشحالیتون شدیم
مامان آريا
18 آبان 90 13:14
عزيزم با اينكارا كه مي كني دلمو بردي شيطونك قربونت برم با اون اوف كردنت
ماماني حسابي با داشتن اين شيطونك تو ابرا سير مي كنينا
مي گم بابايي طفلكي چه كشيده با اين همه لاوي كه تروكوندي روشا جونه
همه چي آرومه من به تو (روشا جيگر )دل بستم
عاشقتم عزيز دلم
بوس براي روشا از طرف
خودم
بوس براي ماماني خوشمل و مهربونش از طرف آريا
اينم از طرف من

فدات شم عزیزم ممنونم برای بوسات خیلی چسبید
میدونم که خودت میدونی وقتی این چیزارو از بچه هامون مبینیم و میشنویم چه لذتی داره .اونروزی که برای پدر لاو میترکوند پدر افتاده بود به لکنت مونده بود جرا اینطوری حرف میزنه میگفت تو بهش یاد دادی منم میگفتم نه والا من خودمم بهت زده بودم بین خودمون بمونه ولی حسودیمم شد!!!
مامان آراد
18 آبان 90 14:33
شلام خاله...ماشالا چه ناناس شدی...
بلا شدی آهنگ هم میونی...میخورمتا.....



سلام خاله جون مرسی اونم چه بلایی!!!
تینا
19 آبان 90 15:02
سلام روشا جون منو آنیتا الان داریم با هم برات نظر میذاریم آنیتا از دیدن عکسات کلی ذوق میکنه و هی میگه روشاااااااااا ....
امروز شنیدم چند بار به مامانت گفتی البته !!! قربونت برم ....شماها آخر با این زبونتون مارو بیچاره میکنین


سلام خاله جون چه خوب منم خیلی خوشحال شدم با آنیتا حرف زدم
مرسی خاله جون لطف داری آنیتا رو از طرف من محکم بغل کن مثل خودم و ببوسش
سارا/مامان صباناناز/
20 آبان 90 19:05
سلام روشاجونم دوستت دارم ازدور یه عالمه بوس تقدیم به شما:


سلام سارا جان ما هم شمارو دوست دایم
مامان آريا
21 آبان 90 12:39
سلام عزيزم حال روشا خوشمله خاله چطوره


سلام عزیزم مرسی که مرتب به ما سر میزنی
مامان آريا
22 آبان 90 10:26
سلام عزيزم مرسي از همديردي كه انجام دادي منم دوست ندارم تورو هيچ وقت غمگين و ناراحت ببينم اينو از ته دلم مي گم خدا برادر تو روهم بيامرزه


سلام گلم کاری نکردم ممنونم سلامت باشی دوست مهربونم
sara
22 آبان 90 18:50
salaaaaam jigare sara khoobi?elahi ghorboone sher khoondanet beram ghorboone oon azizam goftanat beram k mahshari to gole nazaaaaam kheyli dooset darama

salam maryam joon ,fadat besham k enghadr ba maarefati golam mc k hamishe sharmandam mikoni


سلام عزیزم مرسی خاله کلی شرمنده کردین من و مامانی هم خیلی دوستت داریم
ایشالا همیشه شاد باشی عزیزم