روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

برای دخترم روشا

استخوان

1390/9/5 0:14
نویسنده : مامان مری
776 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین هدیه ی الهی من!

شکلک عروسک

دختر نازم ! چند روز پیش که داشتم لباسهاتو عوض میکردم دستتو گذاشتی پشت کمرت بعد به من گفتی مامان این چیه! منم نگاه کردم دیدم دستتو گذاشتی روی مهره ی پایین کمرت!

گفتم این استخوونِ !که با یه حالت لوس و ناراحتی گفتی حالا چیکار کنیم استخوون خوردم!منو میگی کلی خندیدم و حسابی چلوندمت برات توضیح دادم استخوون چیه و توی بدن همه ما استخوونه و به جاهایی که استخون بیرون اومده ومشخص تر بود دست میزدم و میگفتم ببین چقدر محکم و سفته!

 ولی ما نمیتونیم ببینمشون چون زیر پوستمون هستش کلی هم توضیح دادنش سخت بود که چه جوری بگم شما حالیت بشه!کلی ذوق کردی و نشستی به همه جای بدنت دست میزدی و استخون پیدا میکردی وبه منو پدر نشون میدادی!

امروز که با هم رفتیم حمام دستتو بردی بالا که چشمت به  قفسه سینه ات خورد وآخرین دنده گفتی ببین اینم استخونه به زانوت دست زدی به قوزک پات به انگشتات به قوزک دستت دیگه تمام استخوناتو شناختی و کلی ذوق کردی

 

 یه مدته وقتی از خونه مادر جون اینا میایم یکی از عروسکای خاله سی سی رو میاری عاشق پوهِ خاله هستی امروز میریم برات یکی میخریم تا عروسک خاله رو پس بدیدم

 

پدر برات یه کالسکه خریده که هر دفعه یکی از عروسکهاتو میذاری توش میگی بریم گردش و دورتادور خونه میگردونیشون کاش منم یکی از عروسکات بودم نمیدونی چه جوری بهشون محبت میکنی بهشون غذا میدی میبریشون دستشویی میخوابونیشون معلومه چه مامانی میشیا!

به عروسک خرسی خاله سی سی که باخودت آوردی خونه میگی دخترم و ازاونجایی که خیلی چتر دوست داری و خیلیا هم بهت قول دادن برات بخرن ولی هیچکدوم چتر پیدا نکردیم یه روز بهش گفتی چتر میخوای دخترم!

بیا بریم سوپر برات بخرم منو میگی خیلی ناراحت شدم نمیدونم چرا امسال قحطی چتر اومده!شب رفتیم بیرون و بعد از کلی گشتن بالاخره برات چتر خریدیم

 

از کمک کردنو حس همکاریت بگم که وقتی خونه عزیز اینا یا ماد رجون اینا میریم میخوای همه ظرف ظروفو خودت بیاری وسفره رو میچینی موقع جمع کردن هم کلی کمک میکنی... 

 خونه هم همینطور وقتی من گرد گیری میکنم یه دستمال هم میدم به شما اگر نه نمیذاری یا جارو که میکنم تا قبل از اینکه برات جارو بگیریم جارو کشیدن من ٢ساعت طول میکشد ولی الان وقتی میخوام جارو بکشم میگم روشا شما هم جاروتو بیار تا با هم خونه رو تمیز کنیم

وقتی پدر میاد براش غذا میکشم  غذاش که تموم میشه به پدر میگی پاشو به مامان کمک کن !

EmoticonEmoticonEmoticon

یکی از دندونای آسیابت کامل در اومد والان یکی دیگه نیش زده یکم اخلاقت بهتر شده ولی همچنان وقتی ناراحت باشی داد میزنی ولی مامان به لطف دوستای خوبی که از طریق شما باهاشون دوست شده داره با این حالت بدی که توش بوجود اومده مبارزه میکنه تا بتونه مثل قبل بهت آرامش بده!

07700000دوست داشتنی ترین  کس زندگی من 07700000

بيشترازديروز كمترازفردا بيشترازخودم کمترازخدا قشنگترازخورشيد عميق ترازدريا دوستت دارم
13100000

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آريا
5 آذر 90 11:33
سلام سلام به ماماني و دخملي با انرژي و شاد
خاله قربونت برم كه اينقدر مهربون و كمك كني هم در مورد عروسكات هم در مورد مامان و مادرجون اينا خدا حفظت كنه براي ماماني و باباييت
چتر و كالسكه خوشملتم مبارك عزيزم دست ماماني و بابايي مهربون درد نكنه
دوستتون داريم


سلام مرسی خاله جون سلامت باشی
ما هم شمارو خیلی دوست داریم
تینا
5 آذر 90 15:31
سلام گل من
خاله جون سرعت من پایینه باز شدن وبلاگ قشنگت برام سخته واسه همین دیر به دیر میتونم بیام .... قربونت برم چقدر خانوم شدی !!! آنیتا هم مثل دخترعموش عاشق جاروو و گرتگیریه
راستی چترت مبارک خیلی نازه ... اینسری که بیام خونه تون باید یه دور منو با کالسکه ت بگردونیییییییییییی باشه ؟!

سلام خاله جون شما لطف داری دیر به دیرم که بیاین عزیزیسلامت باشی می تونست قشنگتر از اینم باشه ولی همینم غنیمته
چشم با کالسکه ام میگردونیمتون

شیوا
5 آذر 90 20:10
روشا جون ماشالله شیطونه


نه اتفاقا" اصلا" شیطنت یا خرابکاری نداره فقط خیلی زود میخواد سر از همه چیز در بیاره!
شیوا
5 آذر 90 20:13
روشا همیشه اینقدر شیطون بوده حالا این که چیزی نیست خراب کاری برادرمن بدتره


زنده باشه برادر گلت شیطنتم گاهی لازمه عزیزم
مامان کيانا
6 آذر 90 7:49
واي واي واي چقدر خانوم وخونه دار شده اين دخملي ....مثل مامان گلش...الهي هميشه در کنار هم خوش باشن...
راستي تلگراف رسيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی عزیزم ممنون از دعای قشنگت
نه تلگراف داده بودی متوجه نشدم مرسی که گفتی الان چک میکنم
مامان آريا
6 آذر 90 8:56
ما مامانا براي اينكه جونمون به جون بچه هامون وصله براي اينكه تمام وجودمونو وقف بچه هامون مي كنيم خوشيمونو تو خوشي اونا مي بينيم و غم و مريضيه اونا مرگ ماست براي همينه كه همش نگرانشونيم
به خاطر همين هم بهشت زير پاي مادران است و بس


آره عزیزه دلم واقعا" همین طوره مامانِ نمونه
ایشالا تمام بچه ها زیر سایه ی پدر و مادرشون بزرگ بشن و بس
مدرسه ی مامان ها
6 آذر 90 14:47
سلام مامان عزیز روشا
آرامش قشنگی توی این پستتون بود، خوشحالیم که حالتون بهتره، امیدواریم که در پناه خدا همیشه دلتون پر از امید و آرامش باشه


سلام ممنونم به لطف راهنمایی های شما و بقیه ی دوستام خیلی بهترم ویه جورایی دارم روی خودم کار میکنم!
ممنونم از دعای قشنگتون
سارا
6 آذر 90 17:22
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟
مرسي كه به وب من سر زدي نظرت يه روحيه مثبت براي ادامه نوشتن من بود با اجازت من لينكت كردم اگه اسم ديگه اي مي خواي واسه اينكه لينكت كنم بهم خبر بده
منتظر حضور گرمت هستم


سلام خانومی من باید ازت تشکر کنم که پیشم اومدی تا من باهات آشنا بشم خوشحالم که مصمم شدی برای نوشتنت!
عزیزم با هر اسمی که دوست داری لینک کن منم لینکت کردم
مامان کيانا
7 آذر 90 9:51
سلام سلام...تلگراف....تلگراف
مامان آريا
7 آذر 90 10:06
خصوصي داري
نگين
7 آذر 90 17:00
دوست خوبم سلام
وااايييييي چقدر وبتون خوشگل و ناز شده . مباركه. بخاطر اينكه يادم نره بهتون سر بزنم با اجازه لينكتون ميكنم


سلام...
ممنونم چشمتون قشنگ میبینه منم لینکتون میکنم



مامان آريا
8 آذر 90 10:55
من يادم موند تيك بزنم خصوصي داري
مامان نوژا
9 آذر 90 7:38
عزیزم گل دختر مون چقدر خانوم شده


فدات شم گلم شما لطف دارین

مامان آريا
9 آذر 90 9:20
خدا همه اين معجزه هايي كه به ما بخشيده رو برامون نگه داره
مي بيني خاله بچم هرچي كلك مي زنه بي فايدست باز فردا بايد وسايلشو كوله كنه بره مهد كودك
مرسي گلم كه اينقدر در حق ما مهربوني
ما كه خيلي دوست داريم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ایششششششششششششششششششششششششششششششالا
آره بمیرم بچم کلکاش نمیگیره
ما هم به قول روشا عالمه دوستت داریم
مامان آريا
9 آذر 90 14:32
مادر سامان
11 آذر 90 0:49
سلام
آفرین به عزیز خاله که اینقدر دختر خوبیه
ممنون از اینکه جویای احوال ما بودی.


سلام
مرسی خاله شما لطف داری
کجایی خانوم دلمون برات تنگ شده!.

مامان آراد
11 آذر 90 15:25
سلام مریم جون.بابا یه پا نویسنده بودیا ما خبر نداشتیم.
وبتون خیلی ناناز شده
دست مامان روشا جون درد نکنه که این همه زحمت میکشه



سلام عزیزم شما چشمات قشنگ میبینه