روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

برای دخترم روشا

مامان قشنگم پدر خوبم....

1390/9/11 15:48
نویسنده : مامان مری
742 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم روشا جان!

مامانیه من ! چند روزه وقتی میخوای صِدام کن میگی مامانیه قشنگم با یه حالت خاص و لوسی میگی نمیدونی چقدر قشنگ صدام میکنی دختر قشنگم ! به پدر هم میگی پدر خوبم یا پدرم !پدر هم کلی ضعف میکنه  وقتی اینقدر قشنگ صداش میکنی!

شکلک های عروسک

آخه مامانی هم شمارو دختر قشنگم صدا میکنه شما هم که استاد زود یادگرفتنی و خیلی سریع تحویل خودم دادی !

یه روز بعداز ظهر که داشتیم با هم میخوابیدیم گفتی بیا بغل من بخواب و دستاتو باز کردی منم آروم سرمو گذاشتم روی شونه هات !

شکلک عروسک

با اون یکی دستت صورتم ناز میکردی میگفتی شما خیلی مهربونی منم خودم برات لوس میکردم مثل کارایی که با ما میکنی بعد گفتی آفرین دخترم بخواب باشه!!!

نمیدونی چقدر از مهربونیای قشنگت انرژی میگیرم الهی من فدات بشم تو واقعا" بهترین و بزرگترین معجزه ی زندگی ما هستی!

یه مدته وقتی توی یه جمع چند نفره هستیم و میخوای یه چیزی بگی  همه رو مخاطب کنی میگی بچه ها!!!

شکلک های عروسک

مثلا" دیشب که از خونه باباجون اینا می اومدیم عزیزو باباجون و مادربزرگ اومده بودن دم در بدرقه مون که وقتی توی ماشین نشستیم با صدای بلند چند بار گفتی بچه ها خداحافظ!!!!

کلی از دستت خندیدیم قربونت بشم که هر جا میری همه رو سرگرم و شاد میکنی!

شکلک های عروسک

یه مدته وقتی دستشوی بزرگ داری اول بینیتو محکم میگیری وقتی که کارت تموم میشه چون از توالت فرنگی استفاده میکنی خودت برمیگردی سریع سیفونشو میزنی ومیگی چه بوی بدی میاد!

شکلک های عروسک

روزایی که حمام میریم مامان اول ناهارو درست میکنه بعد میریم حمام وقتی از حمام میایم بیرون بوی غذا  توی تمام خونه پیچیده !

شما هم تا بو به بینیت میخوره میگی چه بوی خوشمزه ای میاد برای من غذا پزیدی منم میگم بله دخترم برای شما پختم دوباره میگی دست شما درد نکنه که برام غذا پزیدی

شکلک های عروسک

عاشق میشینیدم گفتناتم! مثلا" میگی تاشکی میشینیدم توی تاب(بشینم روی تاب)یا توی ماشین که میشینیم میگی تاشکی میشینیدم عقب!

پدر هم میخواد زود یادت بده که درستش کنی ولی من ازش خواستم وقتی میگی میشینیدم فعلا"درستشو نگه! ببخشید ولی نمیدونی چقدر بامزه میگی !دختر قشنگم امروز وارد سی امین ماه زندگیت شدی

 

 ماهگیت مبارک عزیز دلم 

 

 امیدوارم روزهای خوبی در پیش داشته باشی

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان کيانا
12 آذر 90 12:45
يه سلامو صدتا بوس براي دوست جوني ودخمل نازش.....واي که منم عاشق صحبت کردناي بامزه بچه هام وته دلم دوست دارم هميشه اينجوري صحبت کنن.....آخه خيلي بامزه ودوست داشتنين.....


سلام عزیز دلم واقعا" همه چیزشون یه طرف حرف زدنشون هم یه طرف مرسی از محبتت
نگين
12 آذر 90 15:33
سلام
تبريك ميگم ورود به سي ماهگي روشا جون رو . خواستم بدونيد كه فكر تون هستم و بهتون سر ميزنم


سلام ممنونم... خوشحالمون کردین
مامان محمد جون
12 آذر 90 17:01
سلام
من خیلی اتفاقی از طریق وب آنیتا جون با وبلاگ دختر قشنگتون آشنا شدم اول بهتون برای قالب قشنگ وبلاگتون تبرییک میگم و امیدوارم همیشه از قشنگیهای زندگیتون و خاطراتتون بنویسین خوشحال میشم به وبلاگ محمد جونم سر بزنین


سلام عزیزم منم اول میگم که خوش اومدین دوم چشماتون قشنگ میبینه سوم حتما" میام پیشت عزیزم محمد جونو ببوسید
یک عدد مامان
13 آذر 90 10:49
سلام

چه دخمل ناز و جیگری

ممنون که به من و قند و عسل سر زدین ، روشا جون رو آوردیم جزء دوس جونای ِ عزیز ِ قند و عسل


سلام عزیزم شما لطف دارین
شما هم جزء دوستای ما هستین
مامان وندا
15 آذر 90 11:13
سلام کوچولوی با نمکی دارین،امیدوارم همیشه شاد ببینیدش،با تبادل لینک موافقید؟


سلام مرسی شما لطف دارین
حتما" چرا که نه! شما هم اومدین جزءدوستای مامان و روشا
تینا
15 آذر 90 18:09
به به چه خوشگل شدی خاله موهاتو از پشت بستی
30 ماهگیت مبارک دختر قشنگ خاله


مرسی خاله جون
مادر سامان
16 آذر 90 23:16
سلام به دوست خوبم . ایشالا که گردن درد هم خیلی زود زود خوب بشه . البته عزیزم حتما پی گیر باش . اگه میدونی جدی هست . در ضمن خیالت راحت باشه .(خصوصی)


سلام عزیزم ممنونم حتما"

مامان علي خوشتيپ
17 آذر 90 12:18
سلام
30 ماهگيت مبارك عزيزم
قالب نو هم مبارك.ماشالله چه ناز و شيرين زبون شدي
من كه دلم ضعف كرد چي برسه به مامان و بابا


سلام عزیزم ممنونم سلامت باشی
شما لطف داری خانوم
مامان آريا
19 آذر 90 13:30
يه سلام با شرمندگي از تاخيري كه داشتمبا يه بوسه محكم محكم براي دختر قشنگم و مامانه قنگشو مهربونش
خاله قربونت برم با اين همه مهربوني
جيگره حرف زدنات تاشكي كنارم ميشينيدي منم حسابي مي چلوندمت


سلام عزیزم دشمنت شرمنده دلمون برات تنگ شده خانوم
فدات شم یکم پیش روشا باشی فرهنگ لغتت روشایی میشه ها...
مامان آريا
19 آذر 90 13:48
30 ماهگيت مبارك عشق خاله


مرسی خاله جون کجایی دلمون برات تنگ شده!!!
عمه زینب دانیال
19 آذر 90 13:56
از وبلاگ تازه راه افتاده ماهم دیدن کنید.


مامانی درسا
25 آذر 90 13:22
روشا عزیزم خیلی نانازی عزیزم . امیدوارم در پناه حق سلامت باشی . مامانش به وب دخمل منم بیان خوشحال میشم .

فدات شم شما لطف داری حتما" میام پیشتون