روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

برای دخترم روشا

دوتا شاخه گل...

1390/10/17 0:34
نویسنده : مامان مری
675 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگ ما!

RoseتصاویرشباهنگRoseتصاویرشباهنگ

گلدونه من دوباره میخوام  از قشنگیات واز شیرین زبونیات بگم ،از این همه فهمت بگم که منم به فکر وا می داره که آیا منم اینطوری بودم واین حرفارو میزدم ولی فکر نمیکنم به باهوشی شما بوده باشم... این دیگه به همه ثابت شده بچه های این دوره خیلی با ما فرق دارند و من عاشق این تفاوتت هستم...

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

گل زندگی ما

چند روز پیش با هم داشتیم تلویزیون نگاه میکردیم که آقاهه برای نامزدش یه عالمه گل خرید و براش آورد تا گلارو دیدی گفتی اوووووو...چقدر گل ...تاشکی برای منم گل بیاره...گفتم برای شما هم گل میارن مامانی ...شما گل دوست داری،گفتی بله...

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

پدر که تلفن کردخونه بهش گفتم چی گفتی پدر هم کلی خندید و قربون صدقه ات رفت ولی وقتی از شرکت اومد سوپرایزمون کرد و برامون ٢تا شاخه گل خریده بود ...من بیشتر از شما ذوق کردم آخه عاااااااااشق گلم !کلی خوشحالی کردم ...

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

وقتی از پدر گل رو گرفتی پدر بوست کرد شما هم گفتی مامان حالا باید با پدر عروسی کنم....................

نازدونه ی ما

وای مامانی واقعا" نمیدونم چه جوری این چیزارو یاد میگیری و بهم ربط میدی مثل قدیما که میخواستی خواستگاری بری با اینکه ما اصلا" حرف خواستگاری جلوی شما نزدیم ...خیلیم اهل سریال و تلویزیون نیستیم ...ولی شمایی دیگه!!!!

دردونه ی ما

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز
 هرچی هست که !با پدر کلی ذوقتو کردیم و از دست این زبونت خندیدیم که  ایناچیه شما میگی شما هم میخندیدی و میگفتی حالا باید با شما عروسی کنم.....

فردا صبحش با همدیگه رفتیم حمام ...حمام رفتن با شما یکی از لذت بخش ترین کارهایی که با هم داریم و خیلی بهمون خوش میگذره وقتی شستمتت گفتم به به حالا دیگه جون میدی من بخورمت از بس که دوستت دارم میخوام دوباره بری توی دلم...

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

شما هم گفتی نه منو نخور من تخلم...دوباره منو خندوندی گفتم تلختم خوشمزه است ولی شما خیلی شیرین و خوشمزه ای شما هم گفتی آره من تخل نیستم دلستر پدر تخله...آخه پدر برای ما دلستر طعم دار میگه برای خودش تلخ و شما اصلا" مزه ی دلسترشو دوست نداری...

بازم کلی از دستت و اینکه چیو کجا بگی کلی خندیدم و یه ماچ محکم!!!!

عزیزم ممنونم که باعث میشی مامان از از زندگیش ...از با تو بودن ...لذت ببره وهمیشه خداروشکر کنه که گلی مثل شمارو بهمون داده !
با
گرمای دستت گرمم میکنی با مهربونیات عاشقم میکنی با اون دل کوچیکت دلگرمم میکنی با نگاهای قشنگت بهم جون میدی...

پس بدون که با تمام وجودم دوستت دارم...

قشنگترین گل دنیای ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آريا
17 دی 90 13:21
خاله قربونت برم با اين همه شيرين زبوني ماماني خوش به حالت كه يه دختر به اين شيريني داري ها
خوب دخترمون فكر مي كنه هركي به اون يكي گل داد بايد تا تهش وايسته و باهاش عروسيم بكنه
قربونت برم كه تو اگه تلخم باشي كه نيستي بازم خوردني عزيز دل خاله


مرسی خاله جون ...آره دیگه بچم تا الان گل نگرفته فکر میکنه هرکی بش گل بده باید باش عروسی کنه...
مرسی خاله جون
مامان آريا
17 دی 90 13:23
ماماني براي درست كردن اون معكب پايين وبلاگ از اين سايت استفاده كنhttp://www.mycodesplace.com/photo-cube/ بعد كدشو تو قسمت تنظيمات وبلاگت paste كن دوستون داريم يه عالمه


مرسی عزیزم ما بیشتر
مامان آريا
17 دی 90 13:23
تمام عكساتم خوشگل بودن چون خودت خوشگلو ماهي عزيز دلم


مرسی عزیزم شما چشمات ماه و خوشگل میبینه
تینا
17 دی 90 13:27
ای جون چه بلا شدی خاله کلی از حرفات روحیه گرفتم عروس خانوم
دست بابایی هم درد نکنه چه گلای نازی براتون خریده
گرچه شما هردوتون یه باغ گلین

مرسی خاله جون شما لطف دارین
سر شما دردنکنه مرسی خاله ی مهربونم
این گلها هم تقدیم شما
ثمین
18 دی 90 13:31
سلاااااااااااااااااااااااااام
دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم


سلاااااااااااااااااااااااااام
مرسی گلم
سارا
19 دی 90 21:43
سلام عزیزم خوبی؟با یه مطلب جدید آپم و منتظر حضورت
نظر یادت نره دوسی


سلام ممنون بله چشم!
مامان آريا
20 دی 90 8:55
____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$****** * **************$
$$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$

دوست دارم عزيزم


ما هم دوستت دارم مهربون
تینا
21 دی 90 20:48
سلام عسل خاله
قربونت برم که انقدر خوشگل تولدمو تبریک گفتی
مریم جون مرسی روشا رو خیلی ببوس اگه اون لحظه پیشم بود حتما میخوردمش


سلام خاله جون بازم تولدت مبارک...
فدات شم تینا جان ...عزیزم باشه از طرفت میبوسمش حالا از دیشب تا حالا بچم هوس کیک تولد کرده
تینا
22 دی 90 17:57
الهی فدات بشم خاله که هوس کیک کردی یه کیک خوشکل طلبت قربونت برم

خدا نکنه خاله جون
آخ جووووووووووووووووون کیک

مامان آريا
25 دی 90 12:03
سلام عزيزم خوبي روشاي من خوبه چرا آپ نكردي ماماني عزيز دلم چرا دلت گرفته خيلي ناراحت شدم كه نوشته بودي دلت گرفته مگه من كه خواهرتم مردم تا تو دلگرفته بشي


سلام به آبجی خانومم خدا نکنه ایشالا همیشه زنده باشی... دلِ دیگه! میگیره....
مهسا-مامی بردیا
30 دی 90 20:58
خیلی بانمکی روشا جونننن...


خیلی لطف داری مامی جون...