روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره

برای دخترم روشا

مامان زندگیه منه...

1390/12/1 16:20
نویسنده : مامان مری
756 بازدید
اشتراک گذاری

تمام زندگی من!

باغ زندگی من

زندگی قشنگم دختر مهربون مامانی! یادته برات نوشتم که پدر جونی زندگی صدات میکنه والبته همهمون ولی بیشتر پدرجون صدات میکنه برای همین خیلی به گوشت آشناست وپدرجونی مرتب میگه روشا زندگی منه... عمر منه...نفس منه و...تا اینکه حالا خودت یاد گرفتی و میای به من میگی مامان زندگیه منه...اولین بار که ازت شنیدم خیلی ذوق کردم و خندیدم وگفتم شما زندگی منی عزیزم که شما هم گفتی نه شما زندگی منی !من مامانمو خیلی دوست  دارم...پدرم منو خیلی دوست داره...منم خیلی پدرمو دوست دارم...

ziba 

دیشب بستنی توی ظرف بستنی خوری میخواستی منم که بستنی لیتری نداشتم !بستنی چوبی رو چوبشو درآوردمو تیکه تیکه کردم توی ظرف و اوردم برات ...خیلی خوشحال شدی و گفتی مرسی زندگی من!نفس من!پدر کلی از این حرفات تعجب کرد و گفت پس من چی شما هم گفتی من پدرو خیلی دوست دارم...یا اینکه یاد گرفتی هرچی ازم میخوای اولش بگی قربونت بشم...مثلا" قربونت بشم  این عروسکو بهم میدی...قربونت بشم این لباسو تنم میکنی و یه عالمه قربونت بشم دیگه...

ziba

چندروز پیش توی کارتون پینگو جعبه کادویی دیدی و شروع کردی میگفتی جعبه کادویی زرد میخوام اولش متوجه نشدم که از کجا یاد گرفتی ولی بعد که کارتونشو دیدم گفتی ببین پینگو هم مثل من جعبه کادویی داره...بعدازظهر با پدر رفتینم دنبال جعبه کادویی حالا مگه زردش پیدا میشد!تا بالاخره خودت رنگ نقره ایش رو دیدی گفتی اینو میخوام وقتی بهت دادمش درشو بازکردی گفتی اِ این که هیچی توش نیست !!!! دوباره از خانوم فروشنده خواستم تا یه عروسک اندازه ی جعبه بیاره و گذاشت توی جعبه و بهت داد...شما هم ازش تشکر کردی و گفتی خیلی خوشحالم مرسی که برام جعبه کادویی خریدی...

ziba

بعدم رفتیم سراغ مغازه ی همه بچه ها تیزهوشند ویه سری پازل آهنربایی لباس دخترونه و پسرونه برات خریدیم که باید روی یه تابلوی که دوتا شکل دختر و پسر داره لباسارو تنشون کنی ...از اونجایی که به لباس خیلی علاقه داری از این بازی هم خیلی خوشت اومده و خیلی دقت میکنی تا بلوز دامن برای دختره یا بلوز شلوار برای پسره ست باشن و میگی باید درد هم بخورن یعنی بهم بیان...

zibazibaziba

یه روز که من و پدر سر بچه ی دوم با هم حرف میزدیم وپدر مخالف سرسخت بچه ی دومه من گفتم چون من این بچه رو به خاطر روشا میخوام پس نظر روشا هم مهمه! ازت پرسیدم میخوای مامان برات یه نی نی بیاره که با خوشحالی گفتی آره بعد پدر گفت اگه یه نی نی دیگه بیاد عروسکات و لباساتو ازت میگیره ها!!! شما هم گفتی نه عروسکام و لباسام مال خودمه نی نی نمیخوام!!!!!!

دنیای قشنگم زندگی من زندگی من حتی یه لحظه بدون شما هیچ معنایی نداره...


تمام زندگی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

تینا
1 اسفند 90 20:43
سلام زندگی ... قربونت بشم که انقدر مامان و بابایی رو دوست داری
مریم چرا عکس جدید نذاشتی !!!! من عکس میخواااااااااام .....
قربون هردوتون


سلام تینا جان مرسی
عکس جدید نداشتم !نیست درگیر کارای خونه بودم !!!
عمه زینب دانیال
2 اسفند 90 14:04
سلام مریم جون
قربون اون شیرین زبونیای روشاجونم برم.مثل باباش ومامانیش مهربون و شوخه.
راستش سعادت نداشتم روشاجونو زیاد ببینم فقط نوزادیاشو یادمه.
یادش بخیر وقتی نی نی نداشتین بیشتر کرج میومدین و به خونه خاله زهره سر میزدین.چقدر خوش میگذشت.
حیف خیلی زود گذشت....
چندوقت


سلام زینب جان...
ممنونم شما لطف دارین ...راست میگی واقعا" یاد قدیما به خیر ...
سلامت بهم رسید عزیزم سلامت باشی ماهم دوستتون داریم

پیشتونم میایم
عمه زینب دانیال
2 اسفند 90 20:40
سلام سلام صدتا سلام
بهرحال زیاد زیاد میام تو وب روشا .اگه راههایدور شده بهونه کمی محبتامون ،خدا این عصر ارتباطاتو ازمون نگرفته که دیگه تندتند میام سرتون میزنم وباهاتون صحبت میکنم وکامنت میزارم.
دوستون دارم.
منتطرتون هستیم.
بوس بوس


سلام عزیزم
خوشحال میشم عزیزم منم میام پیشت این بوسها هم برای عمه زینب
عمه زینب دانیال
2 اسفند 90 23:25
سلام مریمی جون
برات یه سوپرایز دارم
بیا تو سایت دانیال قسمت دوست دانیال رو بیبین
خیلی گشتم


سلام عزیزم واقعا" سوپرایزم کردی ممنونم
عمه زینب دانیال
3 اسفند 90 15:04
لینکتون کردم


شما هم لینک شدید
ثمین
3 اسفند 90 15:44
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم


سلام ممنون برای دعوتتون
اومدم...
مامان وندا
4 اسفند 90 2:50
قربون این فرشته ی مهربون برم که اینقدر مادر و پدرشو دوست دارهخدا واسه هم نگهتون داره


ممنونم عزیزم چه دعای قشنگی مرسی
مامان آريا
6 اسفند 90 14:36
سلام زندگيه خاله (با اجازه بابايي) خاله هم قربونت برم با اين حرف زدنت و محبت كردنت عاشقتم عزيز دلم


سلام عزیزم مرسی خاله ی مهربون
مامان کيانا
7 اسفند 90 7:40
زندگي بال وپري دارد اندازه عشق....پرشي دارد اندازه نور.....روشاي نازم براي مامان وبابا تو دقيقا معناي اين شعري


قربونت بشم عزیزم مرسی چه شعر نازی
SaRa JoOn
8 اسفند 90 18:19
سلاااااااااام خوبید؟وای فداش بشم چه خوشمزه زبون دار شده ماشالله
ببخشید مرتب نمیاییم ولی به یادتون هستیم خیلی زیاد


سلام ساراجون ممنونم عزیزم ...
همین که به یادمون هستی خودش یه دنیا میارزه
فروغ
9 اسفند 90 0:45
به به تا باشه از ان زندگی ها شیرین و خوردنی و چلوندنی و موش موشی آخه مامانی یه زندگی به این خوبی و خوشگلی داری دیگه بیخیال دومی شو تا اون نی نی دومی بیاد و بزرگ بشه این دلبرک خانوم ما واسه خودش سری تو سرا درآورده کلی بزرگ شده همبازی و همدم و همزبونش میشه یکی همسن و سال خودش البته نظر من اینه چون تو خونه ما برعکس خونه شما بابا میگه یکی دیگه من سرسختانه مخافم.
حالا ان شالله هرچی خیر و صلاحه .
به هر حال دل ما رو که برد این خانوم خوشگله با این عکسائی که تو تی وی انداخته.

مرسی که به دیدنم اومدی من اینترنتم زیاد اوضاعش خوب نیست احتمالا تا بعد از 12 اسفند همینطوری تق و لق باشه بعدا جبران میکنم سرزدناتو گلم. مراقب خودتو دخملی باش.



سلام فروغ جون میدونم چی میگی ولی منم خیلی نگران تنهایی روشا بودم که البته با صحبتهای منطقی پدر قانع شدم به قول شما هرچی خیروصلاحه پیش بیاد ...
ممنونم شما خیلی لطف دارین...منم کاری نکردم فقط دلم براتون تنگ شده بود اومدم یه سری زدم...فدات بشم شما هم مراقب خودتون باشین و میبوسمت
اجی پرتا
9 اسفند 90 17:45
سلااام عسیسم چطوری اجی وای دلم برات یه ذره شده بود قربونت بشم خوبی مریم جون چه خبر شرمنده ام به خداشرمنده ام ولی مریم جون به خدااینترنتمون قطع بودتازه وصل کردیم شرمنده ام به خداروم نمیشدبیام اماباورکن اون مدت که قطع بودباکارت میومدم اماخوب قالب سایت نمیدونم چرااین جوریه دقیقابااینترنتماکه256هست بعد5دیقه میادباکارت نیم ساعت میکشیدولی خوب الان اومدم که بره همیشه بمونم اجازه هست بیام وقالب جدیدمبارک ولنتاین مبارک پیشاپیش عیدتونم مبارک

سلام آجی پرتا جون تو خوبی عزیزم ماهم دلمون تنگ شده بود عزیزم ...چرا شرمنده دشمنت گلم! خوش اومدی شما هروقت بیای درخونمون برتون بازه ...
سلامت باشی ولنتاین شما هم مبارک عیدتون هم پیشاپیش مبارک
sara
9 اسفند 90 18:09
سلااااام خوبید؟ما تقریبا یه تازه واردیم که دوست داریم اینجا دوست پیدا کنیم با اجازتون لینکتون میکنم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم


سلام سارا جون ...خوش اومدید...شما هم لینک شدید
دخترشب
9 اسفند 90 20:41
سلام
این روشا جون مشا خیلی ماهه
حتما واسش اسفند دود کنین
خوشحال میشم پیش من هم بیاین
ولی این جیگرتونو از طرف من بوسش کنین


سلام
مرسی گلم شما لطف دارین
چشم اسفندم دود میکنیم
حتما" میام عزیزم
این بوسا هم برای شما
مامان نوژا
10 اسفند 90 10:32
بچه ها اینه تمام نمای مادرو پدراشون هستن .این همه مهربونی رو از خودت یاد گرفته دوست خوبم


ممنونم ازت مامان مهربون