روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره

برای دخترم روشا

اووووووووووووووم....بذار یکم فکر کنم!

1390/12/10 16:59
نویسنده : مامان مری
553 بازدید
اشتراک گذاری

چشم و چراغ خونم!

ziba

مامانی باز اومد با یه دنیا حرف از مهربونیات و شیرین زبونیات ...عروسکم یه مدته در مورد کاریی که میخوای بکنی فکر میکنی ! وقتی میخوای فکر کنی دستت و میذاری زیر چونه و آرنجتو روی پات تکیه میدی واسه همین کمرتو خم میکنی بعد میگی اووووووووووووووم بذار فکر کنم و چند ثانیه بعد فکرتو میگی ...نمیدونی چقدر قشنگ فکر میکنی ...عاشق فکراتو فیگور فکرتم نفس مامان...

ziba

وقتی میخواییم بخوابیم به من میگی قشنگم میخوای بخوابونمت منم میگم بله مرسی دخترم ...میای کنارم میخوابی دستتو میندازی دور گردنم میگی بخواب دخترم چشای نازتو ببند تا من برات قصه بگم...میگم مرسی مامانی ...میگی چه قصه ای دوست داری بگم برات ...میگم هرچی دوست داری بگو ...وشما طبق معمول شنگول منگول برام میگی...

ziba

ازاولین باری که قصه ی شنگول و منگول برات گفتم خیلی بهش علاقمند شدی و الان یه کتاب  داری که به صورت شعرِوبعضی جاهاش به صورت قصه است الان تمام کتاب و حفظی هم شعراش هم قصه و به قدری زیبا تعریف میکنی که اگر بارها و بارها برام تعریف کنی از شنیدنش سیر نمیشم...مامانی هم صداتو برات ضبط کردی تا بزرگ که شدی خودتم از شنیدنش لذت ببری...

ziba

برای خرید لباسهای عیدت کلی ذوق کردی و دوباره فشنت حسابی راه افتاده وکفشات از پاهات در نمیاد دیشب که برای خودم کفش خریده بودم میگی مامان پشن برو ببینمت منم مثل خودت راه رفتم و دستمو زدم به کمرم و ایستادم تا نظرتو بگی  که گفتی اوووووووو چه خانومی شدی خیلی کفشات قشنگن مبارک باشه...

ziba

یه موقعایی که مامان آروم نشسته و یه ریزه تو خودشه میای آروم با اون دستای کوچیک وگرم و مهربونت صورتمو نوازش میکنی ...وای که اگه میدونستی چه حسی بهم دست میده هیچ موقع دستتو از صورتم بر  نمیداشتی...

ziba

هفته ی پیش خاله ی مامانی نذر سمنو داشت وما هم رفتیم کلی با پدر هم زدی !نیست که خیلی علاقه به هم زدن داری ...ازت چندتا عکس گرفتم ولی چون پای دیگ خیلی شلوغ بود عکساتو نمیذارم شب هم موقع برگشت عمو مجید وخاله سحر اومدن خونمون وشما هم که خیلی عمو مجیدو دوست داری دیگه سر از پا نمیشناختی...شب موقع مسواک زدنت متوجه شدم یکی دیگه از دندونای آسیابت نیش زده بهت تبریگ گفتم شما هم میخواستی توی آیینه ببینی ولی موفق نشدی !

ziba

فرداش مادرجونی اینا خاله زهره ی من خاله سایه اینا و عزیز اینا برای ناهار خونمون بودن و از اونجایی که هم خوب نخوابیده بودی و هم به خاطر دندونت خیلی رو کوک نبودی و بهونه گیری میکردی ولی بعدازظهر که خوابیدی بهتر شدی و وقتی دیدی مهمونا رفتن خیلی گریه کردی که چرا عمو مجید نیست ...

ziba

از اونجایی که مادر جون روزای زوج توی اتحادیه است ما روزای فرد خونشون میریم صبح یکشنبه که پدرجون اومد دنبالمون تا رسیدیم گفتی مادرجونی موهامو کوتاه کن ولی کم کوتاه کن چون پدر ناراحت میشه!!!مادرجون هم موهاتو مرتب کرد نمیدونی چقدر خانومانه نشسته بودی و نه سرتو تکون میدادی نه چیزی میگفتی فقط تنها حرفت این بود که خیلی موهات کوتاه نشه...

ziba

توی این عکس تازه از حمام اومده بودی وقتی لباساتو پوشیدم دویدی رفتی توی اتاقت این پیرهنتو که براتم کوچیک شده پوشیدی گفتی ازم عکس بگیر!البته با کوتاهی جدیدت...

اینم یه عکس دیگه بعد از یه حموم دیگه...

گرمی خونه ی من ! فردا تولد آنیتاست...آنیتا جون تولدت هزار بار مبارک خاله ...خاله تولدآنیتارو توی عید میگیره که همه دور هم باشیم پس تا اونروز...نازگلم نوشتن از تمام خوبیات تمومی نداره ومن از نوشتنش خسته نمیشم ولی بذار بقیه ی خوبیات بمونه برای پست بعدی پس تا اون موقع...

میدونی که مامان خیلی عاشقته !

 



anitaziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

بابای دوقلوها
11 اسفند 90 21:49
اووووووووووووووم....بذار یکم فکر کنم!
آها! چه دخمل شیرین زبونیه روشا خانوووم

ایشالله 150 سال زنده باشی و سایه مامان و بابایی بالا سرت شیرین عسللللللللللللللللل


مرسی بابایی...ایــــــــــــــــــــشالا ممنونم
فروغ
12 اسفند 90 10:10
قربون این دختر مهربون که انقدر مامانشو دوست داره کاشکی ما هم صدای قشنگش رو میشنیدیم وقتی داره قصه برای مامانش تعریف میکنه . خریدای عیدشم مبارک باشه . مریم جون خریدای تو هم مبارک باشه عزیزم امیدوارم به شادی استفاده کنید.
میگم این لباسا همچینم کوتاه نیستنا من که دیشب یه دامن از 1 سالگی نوژا پاش کردم به نظرم تازه الان که کوتاه کوتاه شده خوشگل شده .
راستی تولد آنیتا هم مبارک
مریم جون من دارم میرم اهواز یه مدت نیستم وقتی برگشتم دوباره بهت سر میزنم دوست گلم مرسی که خبرم کردی بیام وبلاگت رو بخونم .
خب امیدوارم بهتون عید خوش بگذره و عیدتون هم مبارک. روشای شیطون بلای حبه انگوری رو ببوس.


خدا نکنه عزیزم...مرسی سلامت باشی گلم ...آره خوب کوتاهی برای دخترا خیلی قشنگه...
از تیریکتم ممنون مهربون...خوش باشی عزیزم به سلامتی ایشالا خوش بگذره...عیدشما هم مبارک ممنون شما هم نوژای نازمو ببوس
مامان کیانا
12 اسفند 90 18:59
به به ...چه دخمل نازی...مبارک باشه این مدل موی خوشگل....انشاا...عروسیت خاله جونم....از راه دور دور منو کیانا میبوسیمتون....لباسای عیدتونم مبارکه...همیشه به شادی بپوشید


مرسی خاله جون سلامت باشین ...ماهم میبوسیمتون
تینا
12 اسفند 90 20:53
سلام دخمل فشنم مرسی از تبریک قشنگت ... اونشب که با آنیتا تولد تولد میخوندین هیچوقت یادم نمیره !!!!
مریم جوون مرسی از تبریکت اینبار که جای تو و روشا خیلی خالی بود باید عید حسابی توی تولد آنیتا برقصین تا جبران شه


سلام خاله جون ...ماهم همش دلمون اونجا بود...ایشالا عید همدیگروببینیم تلافی این همه دوری و دلتنگیو در بیاریم
مامان آريا
13 اسفند 90 10:22
اول از همه تولد آنيتا جونو بهش تبريك مي گيم اميدوارم 120 ساله بشي آنيتاي عزيز
حالا اوووووووووووووم بزار يكم فكر كنم آهان حالا بايد بگم كه روشا جون عاشقه اين حركات و كاراي بامزتم قربونت برم من با اين همه مهربونيات


مرسی معصومه جون برای تبریکت سلامت باشی...
مرسی خاله جون مهربون منم عاشق شما و آریای قشنگم هستم
مامان آتین
14 اسفند 90 0:09
سلام عزیزممممممم خوبی؟ روشا جون چطوره؟ قربون اون فکر کردنششششششش
خیلی دلم براتون تنگ شده بوددددددد
روی ماهتونو می بوسم


سلام ممنونم ما هم دلمون برات تنگ شده بود مرسی که بازم اومدی پیشمون
مامان نوژا
16 اسفند 90 8:48
هزار ماشالله به این گل دختر ناز


مرسی خاله جون
مامان آريا
17 اسفند 90 10:46
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ #
مامان محمد جون
17 اسفند 90 16:18
سلام عزیز خاله
خوش به حال مامانیت که هم چین دخملی داره هم فشن و هم به روز
الهی همیشه گل لبخند رو لباتون باشه عزیزم
عکسات هم خیلی قشنگ بودن دست مامان جونت درد نکنه


سلام عزیزم ممنونم از لطفت ایشالا شما هم همیشه شاد و سالم باشین
مامان آريا
20 اسفند 90 11:31
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
كجايي ماماني تبل دلمون تنگ شده خوب


مامان آتین
20 اسفند 90 20:24
......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯) .....`,%%;,%,%%% .........(_.^._) ..,%%; %%% %%% ...`%/% %//%%%_% ..%(%%, %% %/; %% ..%_ %%.%/%__/%% .....,%% / %%;%% ...............| | ...............| |___ ;@@;.,..;@@ ...............|.| __@@@.; @@@ ...............|.|____ |/_____ |/___ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!___(?)(?))) آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان آريا
24 اسفند 90 11:52
دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند
سال نو را پيشاپيش تبريك مي گم



عید شما هم مبارک
مامان کيانا
24 اسفند 90 14:32
مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سال نو مبارک



ممنونم
سال نو شما هم مبارک
مهسا
25 اسفند 90 8:05
روشا جون خیلی شیرین و دوست داشتنیه

من شما رو لینک کردم


مرسی گلم شما هم لینک شدید
نی نی سارا
26 اسفند 90 12:12
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟من مزاحم دوباره برگشتما!
عزیزم من یه فروشگاه صنایع دستی تو وبلاگم گذاشتم که خوشحال میشم حداقل بهمون سری بزنید و یه نگاهی به نمونه کارا بکنی
دوست دارم نظرتو راجع به کارام بدونم



فدات شم گلم شما مراحمی
خیلی خوشحال شدم حتما" میام پیشت
مامان وندا
27 اسفند 90 0:38
عزیزم الهی خاله قربونت بره چقدر بعد از حمام نازی ماشالا
سال 91 رو پیشاپیش تبریک میگم


مرسی خاله جونم عید شما و وندای نازم مبارک باشه
رها
17 خرداد 91 14:17
جاااااااااان دلم با اون فکر کردن قشنگش عزیزم

الهی که همیشه شاد و سلامت باشه


مرسی عزیزم